Gå till innehåll

Började med $4 gratis har nu ca. 500


polly04

Recommended Posts

Har du registrerat i ditt namn? Kan nog gå på något sätt, ha lite is i magen och tänk ut något sätt bara och gör inget förhastat som inte fungerar.

 

Vet inte om Jeppann har rätt men det borde ju gå att få ut på något sätt. Om du hittat på ett namn är det lite klurigare, då får du starta ett neteller som du cashar ut till, sen får din farsa skapa ett konto på partypoker och sen cashar ni in från neteller till hans partypokerkonto och ut till bank eller visakort typ. Kom ihåg att spela några få händer bara innan du tar ut på party så dom inte blir griniga. Men det är väl bara en bakväg om du inte kan ta ut dom direkt på något sätt.

 

Edit: Förstår inte varför du skanke driver med grabben. Fattar du hur mycket pengar det är för en 12 åring eller? Och dessutom sjukt smart att känna att man vill ta ut dom tills vidare och inte bara spela vidare utan att ha så mycket koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Namnet som står på kontot går nog inte att ändra. Det är ju som att överlåta kontot till en annan person.

 

Troligtvis kan du behöva göra en insättning innan du tar ut dom..

Är det någon som vet om han kommer behöva skicka in ID kopior för att ta ut på Noble poker första gången då? Annars skulle jag nog gjort som Emilio skrev.

 

Ett annat alternativ är ju att din farsa startar ett eget konto på Noble poker och gör en insättning där, och att ni sedan väldigt snyggt chipdumpar över dina dolares.. Dock är detta inte att rekommendera eftersom det inte är tillåtet att chipdumpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Namnet som står på kontot går nog inte att ändra. Det är ju som att överlåta kontot till en annan person.

 

Troligtvis kan du behöva göra en insättning innan du tar ut dom..

Är det någon som vet om han kommer behöva skicka in ID kopior för att ta ut på Noble poker första gången då? Annars skulle jag nog gjort som Emilio skrev.

 

Ett annat alternativ är ju att din farsa startar ett eget konto på Noble poker och gör en insättning där, och att ni sedan väldigt snyggt chipdumpar över dina dolares.. Dock är detta inte att rekommendera eftersom det inte är tillåtet att chipdumpa.

 

Genom att chipdumpa tar du risken att noble låser ditt och kontot du chipdumpar till. Gör inte det.

Försök ändra namn eller gör som emilio skrev.

 

 

Namnet som står på kontot går nog inte att ändra. Det är ju som att överlåta kontot till en annan person.

 

Det är det väl inte riktigt eftersom det är samma efternamn, adress och telefonnummer?

Enda som skiljer är förnamnet.

 

Får man chipdumpa till sig själv på samma nätverk mellan två olika skins?

 

Det krävs att man har två datorer som är anslutna till internet med olika ip. Men det är ändå riskabelt eftersom det ser suspekt ut om en person torskar allt till en annan person med nästan samma personuppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man chipdumpa till sig själv på samma nätverk mellan två olika skins?

 

Mest troligt inte. Köra "collusion" med sig själv? ;)

 

Hehe nja mest för att slippa ta ut stora summor från ena och sätta in på andra, brukar alltid finnas maximum insättninggränser o liknande som gör det jobbigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis till mig var i exakt samma situation som dig (Vet dock inte om du är reggad i påhittad namn).

Han fick iaf ut pengar till ett av hans föräldrars bankkonto, trots att det var fel namn och han inte gjort någon insättning.

Ska dock tillägga att detta var för något år sedan och att det inte var på Noble Poker. Tror också säkerhetn kring uttag och så är lite högre idag, så tror inte att jag, i din situation, skulle chansa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du 12 år och spelar hoppas jag att du gular eller att pokersajten kommer på dig och stänger av dig.

 

12-åringar har inte tillräckligt personlig mognad för att spela poker på nätet. Visst, spelmässigt kan de garanterat klara sig, men vad händer mer?

Jo 12 åringen skryter för sina kompisar, kompisarna blir entusiastiska och vill pröva själva... ja sedan förstår ni var vi är på väg...

 

Så, jag hoppas du gular eller åker fast och blir svartlistad till du är 18.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har sagt att han ska lira? Folk vill bara hjälpa honom att få ut stålarna. Jag tycker inte heller att han ska lira online. Men vad har den åsikten med tråden att göra? Som att någon diskuterar sprängmedel eller liknande, enbart i teoretisk utbildning och då kommer någon tomte in och säger "det är olagligt att spränga bomber, folk kan komma till skada". Ungefär lika intelligent och relevant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har sagt att han ska lira? Folk vill bara hjälpa honom att få ut stålarna. Jag tycker inte heller att han ska lira online. Men vad har den åsikten med tråden att göra? Som att någon diskuterar sprängmedel eller liknande, enbart i teoretisk utbildning och då kommer någon tomte in och säger "det är olagligt att spränga bomber, folk kan komma till skada". Ungefär lika intelligent och relevant.

 

Nä, inte alls lika intelligent och irrelevant. Killen har begått ett brott då han accepterat licence and agreement trots att man inte är 18 och spelat poker. Han frågar inte hur han skulle göra om han är 12 och skulle spela poker och börja vinna. Han frågar hur han ska röja spåren att det är han som spelat och nu få ut pengarna. Hade killen sprängt vapenförråd någonstans och nu frågar hur han bäst röjer undan eventuella spår hade min åsikt också varit densamma.

 

Dvs. Jag hoppas att han åker fast när han försöker ta ut pengarna och att de konfiskeras.

 

Så mitt tips är att du försöker ta ut dem till ett bankkonto med dina egna uppgifter. Då kommer det gå som jag tycker vore rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har sagt att han ska lira? Folk vill bara hjälpa honom att få ut stålarna. Jag tycker inte heller att han ska lira online. Men vad har den åsikten med tråden att göra? Som att någon diskuterar sprängmedel eller liknande, enbart i teoretisk utbildning och då kommer någon tomte in och säger "det är olagligt att spränga bomber, folk kan komma till skada". Ungefär lika intelligent och relevant.

 

OMG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som är så svårt? Jag vet av en kille som lirar på iPoker nätverket (bla Noble Poker) och han har blivit bannad över 30 ggr sammanlagt på alla ställena men skapar bara ett nytt konto med annat namn och börjar spela igen. Han tar ut sina pengar genom moneybookers utan att ha korrekt namn eller adressuppgifter. Och vi behöver inte prata om hur man lyckas bli bannad över 30 ggr för det vet bara han. Han har inget hyfs helt enkelt.

 

Din farsa kan väl skapa ett neteller konto eller moneybookers och sen gör han en insättning på 20 dollar till ditt konto, eller vad som krävs och därefter cashar du ut till hans neteller/moneybookers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...