Gekko Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Vi spelar NLSH 10/20 fi har ca $4200 och jag täcker. Fi och jag har dansat många ggr under sessionen och de mesta av mina pengar kommer ur hans ficka. Fi är en vad jag brukar kalla LAG-retardish spelar, en spelare som gärna bluffar stort och är inne och vevar i den flesta potter. Vägrar helt enkelt att ge upp. Pre-flop: (4-spelare) A:club: Q UTG calls; Hero is Button raises 80; SB calls; BB folds; UTG calls Flopp: A Q J (pot 260) SB checks; UTG checks; Hero bets 225; SB calls; UTG folds Turn: 8 (pot 710) SB checks; Hero bets 550; SB raises to 1560; Hero calls 1010 River: 5 (pot 3830) SB bets 2284 and is all-in; Hero calls Total pot $8397.94 Main pot $8395.94 Rake $ Jag undrar hur ni ser på turn och river spelet. Standard eller bör man folda på turn eller river? Citera
jello Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 LAG-retardish? STANDARD. Är du slagen är det ju bara otur. Är väl bara stegen som tar dig i och med att alla möjliga set-händer garanterat hade höjt pre, givet din read på honom Citera
Baloos Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Jag eller någon annan får räkna på det imorgon, nu är jag för trött, men hur tänker du på turn? Du måste ju i princip vara bombis på att han höjer drag och betar river och då blir ju river autosyn. Kan han ge upp på river blir ju turn bara så fel. Citera
Mattie Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Med readen som du har är det en autosyn. Citera
rilleg Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 hur går din tankegång kring syn bara vid turn? vill du ha bluff stället på river eller tror du att du behöver hjälp ? utveckla gärna... du har väldigt bra utläggningar kring dina tankegångar Citera
Recommended Posts