Pepperpum Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Är lite osäker på om jag postar den här tråden på rätt ställe, men om den hamnat fel kanske den kan flyttas? Jo, det jag undrar över är om det finns någon bra handconverter till Parbet och även om det finns något program liknande pokertracker som passar? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Poker office borde väl funka på parbet? tror man kan använda det på prima EDIT: eller de har väl bytt till tain om jag inte minns helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 EDIT: eller de har väl bytt till tain om jag inte minns helt fel? De har bytt.. Finns det något bra poker program som funkar på Parbet/Tain? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Svaret är nej. För övrigt har Tain gått ihop med Tribeca vilket innebär ny klient för Tainare. Nyheter från Tain Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Hm, då har man alltså ytterligare en orsak att byta site...fast jag känner mig rätt så trygg med den... Alltid svårt med alla dessa val Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Hm, då har man alltså ytterligare en orsak att byta site...fast jag känner mig rätt så trygg med den... Alltid svårt med alla dessa val Menar du att det är en orsak till att byta från Tain när dom slår ihop med Tribeca? Jag ser faktiskt fler fördelar än nackdelar med den här ihopslagningen. Om vi ska tillbaka till frågan som Pepperpum ställde så kanske någon kan svara på om det finns någon bra handconverter och ett bra pokerprogram till Tribeca nätverket då eftersom Tain så småningom kommer att joina det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Oj, vad slarvigt läst av mig! Läste bara att det inte fanns någon programvara till Tain, blev besviken, och slutade läsa....Tribeca Tables, är det någon som vet hur det ska funka? Eller om det finns programvara som funkar till dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Kollade runt lite nu och såg att Poker Tracker funkar till Tribeca, dock inte i turneringar utan bara ring games. Poker Office funkar inte på Tribeca, än så länge iaf. Någon som vet något annat verktyg som funkar på Tribeca nätverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts