unfufu Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 FCP Statement, Friday October 13th, 2006 The Ongame Network, owned by bwin, has announced that it will block service to players with U.S. addresses. Full Contact Poker, however, is committed to providing its poker services to all of its existing players and to any new customers in the U.S. or around the world. As a result of Ongame’s announcement, Full Contact Poker is partnering with a new poker network provider that shares its desire of offering poker software to legally aged players in the U.S. In the unlikely event that your service is interrupted during this transition time, contact our 24/7 player support team. We promise to keep our players informed of any new developments and appreciate your continued support. Citera
Cyntax Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? Citera
chlu Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? 5%? Citera
emilio_15 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? 5%? Citera
riosatiy Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? 5%? haha, att ett så enkelt svar kan vara så roligt Citera
Cyntax Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? 5%? Är det så mycket? Jag får det till 2% Har du missat dom som lämnar OnGame för att jänkarna blir utslängda? Citera
emilio_15 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? 5%? Är det så mycket? Jag får det till 2% Har du missat dom som lämnar OnGame för att jänkarna blir utslängda? Va inte så dryg nu Cyntax!!! Erkänn att det var riktigt roligt Citera
kraclob Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 nån som vet nått om hur det blir med hollywoodpoker nu? Citera
vetgirig Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 nån som vet nått om hur det blir med hollywoodpoker nu? Eftersom alla kändisar som spelar där är från Hollywood och Hollywood ligger i USA så blir det tyvärr svårt för dem att existera öht. När det gäller Ongame generellt så är inte 95% från USA utan faktiskt så är majoriteten av spelarna på Ongame från Europa. Ongame har 177 000 spelare som inte är från USA så nätverket kommer inte helt dö för att spelare från USA utestängs. Citera
XoteR Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? 5%? 100%? 1 100-95=5 Ja, men dessa 5% blir den nya spelarbasen på 100% Citera
D Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Men herregud! På OnGame är det väll 95% amerikaner som spelar? Plockar man bort 95% av sin spelarbas, vad är kvar då? 5%? Är det så mycket? Jag får det till 2% Har du missat dom som lämnar OnGame för att jänkarna blir utslängda? Varför skriva dumma inlägg om saker du inte har en aning om? Var glad att folk gör sig lustig över dina inlägg så att de får något värde! Ongame har och hade en klar majoritet Européer och nätverket mår bättre än många andra. Citera
Atariman Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Ongame har och hade en klar majoritet Européer och nätverket mår bättre än många andra. Nåja, en "klar majoritet" är väl hyfsat överdrivet..! Senast jag kollade så räknades PokerRoom som världens tredje största pokerrum - och av vad jag vet så är (var) runt 70-80% amerikaner. Kolla bara deras forum om du tycker det verkar orimligt. Citera
martenmania Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Ongame har och hade en klar majoritet Européer och nätverket mår bättre än många andra. Nåja, en "klar majoritet" är väl hyfsat överdrivet..! Senast jag kollade så räknades PokerRoom som världens tredje största pokerrum - och av vad jag vet så är (var) runt 70-80% amerikaner. Kolla bara deras forum om du tycker det verkar orimligt. Att Pokerroom är mest amerakaner kan nog stämma, men här snackar vi hela nätverket. Citera
Atariman Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Såklart, men hur många spelare tror du alla andra sajter (tillsammans) i Ongames nätverk har i jämförelse med PokerRoom? Bara att kolla hur det momentana spelarantalet rasat på deras hemsida. Citera
martenmania Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Såklart, men hur många spelare tror du alla andra sajter (tillsammans) i Ongames nätverk har i jämförelse med PokerRoom?. Jag tror att övriga tillsammans är minst lika stora som PR, men om du eller någon annan vet så får ni gärna berätta fakta. Sen så handlar ju inte allt om antalet spelare, rimligtvis har amerikaner större omsättning per spelare. Bara att kolla hur det momentana spelarantalet rasat på deras hemsida. Den siffran gäller hela nätverket (antar att du menar siffran på förstasidan). Sen så har det inte rasat speciellt mycket ännu eftersom USA-spelare inte blivit blockade ifrån att spela, bara ifrån att sätta in. Citera
D Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Ongame har och hade en klar majoritet Européer och nätverket mår bättre än många andra. Nåja, en "klar majoritet" är väl hyfsat överdrivet..! Senast jag kollade så räknades PokerRoom som världens tredje största pokerrum - och av vad jag vet så är (var) runt 70-80% amerikaner. Kolla bara deras forum om du tycker det verkar orimligt. Jag vet ingenting men jag har iallafall i princip enbart grindat på ongame det senaste halvåret så jag borde ha bättre koll än någon som enbart kollar ett forum. När jag spelar så har det varit det fler europeer på mina bord. Nu spelade jag iochförsig sällan när det var "peak-time" i Nordamerika så det är möjligt att jag har en falaktig bild. EDIT: Fast jag kanske borde byta till betfair istället..... Du kan händelsevis inte erbjuda någon bra deal? (Ovanstående mening är inte allvarlig, jag vill inte ha några erbjudanden överhuvudtaget om det var någon som inte förstod det) Citera
Recommended Posts