Gå till innehåll

Ultimatebet.com - Reload, 100% upp till $250


Paradroid

Recommended Posts

Sajt: Ultimatebet.com

 

Typ: Reload, 100% upp till $250

 

Krav: 10 Ultimatepoints per dollar (Obsevera att man får max 0.5 per pott)

 

Tidgräns: Insättning mellan 00:00 14 oktober och 05:59 16 oktober svensk tid, ingen tidsbegränsning att cleara

 

Kod: Ingen

 

Referens: http://www.ultimatebet.com/promotions/redeposit-bonus.html?l=gameLR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni ser det på fel sätt.

Ub:s bonusar är bra eftersom de aldrig går ut, så man ska se dom som en slags RB. Kanske motsvarar 50-70% Rb. Jag vet inte.

 

Det stora problemet med UB tycker jag är att det inte går att se spelare/hand och snittpotter, så det är svårt att veta vilka bord som är bra och vilka som inte är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni ser det på fel sätt.

Ub:s bonusar är bra eftersom de aldrig går ut, så man ska se dom som en slags RB. Kanske motsvarar 50-70% Rb. Jag vet inte.

 

Det stora problemet med UB tycker jag är att det inte går att se spelare/hand och snittpotter, så det är svårt att veta vilka bord som är bra och vilka som inte är det.

 

Man ser väl både antalet spelare som ser flop och snittpottstorlek i lobbyn? I alla fall gör jag det i "min" klient när det gäller FL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hemsk är den absolut inte, går fort att skrapa ihop poäng på UB på lite högre nivåer iaf. Dom har ju dessutom bästa klienten sen urlänge tillbaka, förutom betpot-knappen som gör vissa fiskar lite för bra.

 

Man får även konvertera sin poäng till cash ännu en vecka, jag gjorde det med gamla bonusdollars som låg på kontot och skräpade sen flera år tillbaka.

 

http://www.ultimatebet.com/promotions/cash-conversion.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni ser det på fel sätt.

Ub:s bonusar är bra eftersom de aldrig går ut, så man ska se dom som en slags RB. Kanske motsvarar 50-70% Rb. Jag vet inte.

 

Det stora problemet med UB tycker jag är att det inte går att se spelare/hand och snittpotter, så det är svårt att veta vilka bord som är bra och vilka som inte är det.

 

Man ser väl både antalet spelare som ser flop och snittpottstorlek i lobbyn? I alla fall gör jag det i "min" klient när det gäller FL.

 

Går bara att se i FL, inte i NL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får även konvertera sin poäng till cash ännu en vecka, jag gjorde det med gamla bonusdollars som låg på kontot och skräpade sen flera år tillbaka.

 

http://www.ultimatebet.com/promotions/cash-conversion.html

 

Point conversion applies only to the points earned between 12:01am on Friday, October 13thand 11:59pm on Thursday, October 19th. Points earned prior to the above period will not be converted to cash as part of this week’s promotion.

 

Menar du att man kan göra gamla poäng till cash?

 

Dom har ju dessutom bästa klienten sen urlänge tillbaka...

Håller med.

 

Går bara att se i FL, inte i NL

 

Jag anade att det var något sånt. Det är lite för uppenbart för att missa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...