Gå till innehåll

Vilket nätverk när Party stängs för amerikaner


rosjon

Recommended Posts

Everest och Ipoker

 

Har inte iPoker börjat förbjuda amerikanska spelare att sätta in pengar?

Jag kommer inte ihåg var jag har läst det, så ta det med en nypa salt.

Det är iaf mycket färre spelare på mornarna nu än det var för ett par veckor sedan. Funderar själv på att byta därifrån...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor är risken att man måste skatta för de vinster man gör på ej EU sajter? Har fått för mig att den är närmast obefintligt om det inte rör sig om 1000 tals dollar, och spelar man 20 dollars sng, har man inte riktigt de summorna att se fram emot...
Du svarar på frågan själv.

Har du bestämt dig för att plocka ut säg <25.000kr/månaden utan att skatta är risken i det närmaste obefintlig att Sk®atteverket/Ekobrott hittar dig.

Börjar du närma dig 50.000kr och inte har något jobb + köper en massa bilar, lägenheter osv bör du se upp.

Men ta ut bara så du klarar dig och låt resten ligga utomlands tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor är risken att man måste skatta för de vinster man gör på ej EU sajter? Har fått för mig att den är närmast obefintligt om det inte rör sig om 1000 tals dollar, och spelar man 20 dollars sng, har man inte riktigt de summorna att se fram emot...
Du svarar på frågan själv.

Har du bestämt dig för att plocka ut säg <25.000kr/månaden utan att skatta är risken i det närmaste obefintlig att Sk®atteverket/Ekobrott hittar dig.

Börjar du närma dig 50.000kr och inte har något jobb + köper en massa bilar, lägenheter osv bör du se upp.

Men ta ut bara så du klarar dig och låt resten ligga utomlands tills vidare.

 

Så 250.000 om året passerar obemärkt med stor sannolikhet? Vad baserar du det på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in och tog ut, satte in tog ut. De har oändlig bonus men , man får tydligen inte göra som jag gjorde. Fick ett mejl, iofs standard mejl men, jag bestämde mig för att ta en kort pause. Det blir nog full tilt ett tag med deras reload, och sedan ub, till sist tillbaka till bodog

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor är risken att man måste skatta för de vinster man gör på ej EU sajter? Har fått för mig att den är närmast obefintligt om det inte rör sig om 1000 tals dollar, och spelar man 20 dollars sng, har man inte riktigt de summorna att se fram emot...
Du svarar på frågan själv.

Har du bestämt dig för att plocka ut säg <25.000kr/månaden utan att skatta är risken i det närmaste obefintlig att Sk®atteverket/Ekobrott hittar dig.

Börjar du närma dig 50.000kr och inte har något jobb + köper en massa bilar, lägenheter osv bör du se upp.

Men ta ut bara så du klarar dig och låt resten ligga utomlands tills vidare.

 

Så 250.000 om året passerar obemärkt med stor sannolikhet? Vad baserar du det på?

Erfarenheter?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest och Ipoker

 

Har inte iPoker börjat förbjuda amerikanska spelare att sätta in pengar?

Jag kommer inte ihåg var jag har läst det, så ta det med en nypa salt.

 

Jag frågade Betfreds live support idag. De har kastat ut sina jänkare men "en del andra siter" har kvar dem inom Ipoker. Han/hon trodde (var ej säker) att de andra bolagen inom Ipoker skulle göra likadant.

 

Viss reservation för det sista i stycket alltså.

 

Full tilt känns rätt hett i mina ögon.

 

Bonusar + Usa-lagen som de inte "använder" + att fiskar gillar att raila high stakes lir = "nya Party"?

 

// J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes har väl inte tillåtit amerikaner på länge. Så där borde det vara samma trafik som vanligt.

 

Det vill säga obefintlig.

 

Obefintlig är väl lite att ta i. Finns alltid ett par bord per nivå med ganska bra fisktäthet när jag spelat där i alla fall. Men det är klart, man får nog spela på en annan sajt samtidigt för att kunna spela så många bord man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...