Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

BluppBlupp.jpg

Den här killen spelade jag mot idag. 233 händer, 6 inköp back. Det kan ju inträffa, men jag tittade just igenom de händer han spelade. Han förlorade fem (5) inköp på samma misstag. Bottom set och bottom tvåpar som gav kåk. Han vann ett inköp av mig när jag ställde på brädan AK8 när jag hade AK99ds med flushdrag (51/49 till honom) och han fick ett fyrtal på turnen. Det var ju dumt att tro att han kunde släppa bottom set, det vet jag numer att han inte kan. Tursamt nog vann jag tillbaka allt senare och slutade 194 dollar upp mot honom, men det var lite intressant att se hur han konstant fick underfulls och inte kontrollerade pottstorleken så att han nådde en balans mellan "betala av" och "få betalt".

• Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ett set av tio har stått idag. Jag skämtar inte. Jag tittade just i PTO. 1k back på stars, sedan förlorar jag två potter m top set på Full Tilt. Det sista mot bottom set som får rr stege. Jag hatar allt just nu.

Postad

Till sist stod några händer och jag plockade tre inköp av en kille på Full Tilts HU-bord. Jag får väl köra mer där antar jag, bra timpenning. Lite som att gå till banken. Dock psykiskt påfrestande. Ola tog allt så lugnt när han körde HU i London, jag vill också vara så. Men jag är det inte.

Postad

Shahin möter ju Illari titt som tätt och påstår att Illari är en av de bästa i världen just nu på PLO. På Full Tilt dök det upp en kille för en månad sen - Ugadabugada - som var grym (i en vecka i vart fall-inte kollat nu på ett bra tag) - Är detta Illari S? Intressant med kommentarer från dig Shahin om hans spelstil, gärna mer av sånt. Lycka till med pokern

Postad
Shahin möter ju Illari titt som tätt och påstår att Illari är en av de bästa i världen just nu på PLO. På Full Tilt dök det upp en kille för en månad sen - Ugadabugada - som var grym (i en vecka i vart fall-inte kollat nu på ett bra tag) - Är detta Illari S? Intressant med kommentarer från dig Shahin om hans spelstil, gärna mer av sånt. Lycka till med pokern

Jag har inte så bra koll på allas nick längre så jag vet inte. Skulle kunna skriva utförligare, kommer nog börja skriva lite mer här snart, kommer eventuellt komma med en hemsida inom snar framtid också.

Allt för att ni ska kunna följa mig bättre (=

Postad

Ask Ninja är rätt kul, men det var så länge sedan jag såg den.

I övrigt, default för den här dagboken är att sända kärlek till alla som skriver kommentarer. :heart:

Postad
Var det ingen som tyckte ask a ninja var roligt??

Kände ingen love från dagboken :(..

På tal om ugabadoeo3mgh och Illari eller hur det nu var.

Är Ecstacy illari på B2b?

Ask a ninja var :-):-D:lol::mrgreen:

Postad
Var det ingen som tyckte ask a ninja var roligt??

Kände ingen love från dagboken :(..

På tal om ugabadoeo3mgh och Illari eller hur det nu var.

Är Ecstacy illari på B2b?

Ja, och waveking.

Postad

Ok..

Såg han dominera tomtefan (Han har helt plötsligt börjat spela 25/50 då och då. Har han stake??) och någon annan förut..

Han hade dock lite flyt men man ser att han har känsla för spelet typ.

Aggro som attan men det verkar vara den stilen alla framgångsrika på Omaha kör. Jobiga svängningar dock :)..

Postad
Ok..

Såg han dominera tomtefan (Han har helt plötsligt börjat spela 25/50 då och då. Har han stake??) och någon annan förut..

Han hade dock lite flyt men man ser att han har känsla för spelet typ.

Aggro som attan men det verkar vara den stilen alla framgångsrika på Omaha kör. Jobiga svängningar dock :)..

Känner inte tomtefan så vettefan men han har spelat 10 20 ett bra tag iaf, tycker inte han är så bra.

Postad

Postad på 2+2

Liksom..eh..va?

Full Tilt Poker Game #1692486096: Table Buckwood (6 max) - $5/$10 - No Limit Hold'em - 1:12:46 ET - 2007/01/29

Seat 1: trplthrt ($2,149.50), is sitting out

Seat 2: jarrod963 ($943.45)

Seat 3: XMXOMG ($362.75)

Seat 4: pmilanov ($1,226.75)

Seat 5: DaEvils ($1,279)

Seat 6: pr1nnyraid ($980)

pr1nnyraid posts the small blind of $5

jarrod963 posts the big blind of $10

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to pr1nnyraid [8d 7c]

trplthrt has returned

XMXOMG calls $10

pmilanov folds

DaEvils folds

pr1nnyraid calls $5

jarrod963 checks

*** FLOP *** [9h 3s Qc]

pr1nnyraid checks

jarrod963 checks

XMXOMG checks

*** TURN *** [9h 3s Qc] [6d]

pr1nnyraid bets $30

jarrod963 has 15 seconds left to act

jarrod963 calls $30

XMXOMG folds

*** RIVER *** [9h 3s Qc 6d] [Qh]

pr1nnyraid checks

jarrod963 bets $65

pr1nnyraid has 15 seconds left to act

pr1nnyraid calls $65

*** SHOW DOWN ***

jarrod963 shows [4d 5d] (a pair of Queens)

pr1nnyraid shows [8d 7c] (a pair of Queens)

pr1nnyraid wins the pot ($217) with a pair of Queens

*** SUMMARY ***

Total pot $220 | Rake $3

Board: [9h 3s Qc 6d Qh]

Seat 1: trplthrt is sitting out

Seat 2: jarrod963 (big blind) showed [4d 5d] and lost with a pair of Queens

Seat 3: XMXOMG folded on the Turn

Seat 4: pmilanov didn't bet (folded)

Seat 5: DaEvils (button) didn't bet (folded)

Seat 6: pr1nnyraid (small blind) showed [8d 7c] and won ($217) with a pair of Queens

Postad
Känner inte tomtefan så vettefan men han har spelat 10 20 ett bra tag iaf, tycker inte han är så bra.

Tomtefan är så jävla kass. Pinsamt dålig är han.

Postad
Postad på 2+2

Liksom..eh..va?

Länk till tråden på 2+2 eurythmech? Hade varit kul att läsa lite snack om den handen. Kommenterar hero spelet?

EDIT: By the way... Choklad är nöten.

• Skapa nytt...