Othello Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2006 Hero: $150 Folk som inte har fullt inköp vid bordet för att värdemaximera är bara för roliga. Jag har inga sympatier med dem. Detta är fakta. FYP Nh. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 lol... Grejen är den att alla jag känner o inte känner ligger plus mot mig HU. Så det säger inte så mycket. Den enda i Sverige som ligger back mot mig är.. Exakt, Parre. (= Dom där åsnorna som vill köra givar är roliga, du måste bara se till o spela flera mot dom så vinner du till slut... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2006 Folk som förlorar större delen av stacken från BB i en oraisad pott är för roliga och jag har inga sympatier med dem. Detta är fakta. Ja sjukt att torska ett inköp med nästnöten med outs för förbättring...eller? Jag presenterade mig ju som en weaktajt nötgrinder genom att checka min BB-postning på CO. Därför borde han ju prompt lägga mot mitt omslag. Istället ämnar jag använda hans pengar till större delen av en sb på 200/400 om ett par år. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 lol... Grejen är den att alla jag känner o inte känner ligger plus mot mig HU. Så det säger inte så mycket. Den enda i Sverige som ligger back mot mig är.. Exakt, Parre. (= Dom där åsnorna som vill köra givar är roliga, du måste bara se till o spela flera mot dom så vinner du till slut... Var ju mest på skoj..Vi har lirat hela 1 match .. På slutet av din HU maraton.. Tyckte det var en rolig hand iallafall..Man undrar verkligen hur folk spelar ibland.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 lol... Grejen är den att alla jag känner o inte känner ligger plus mot mig HU. Så det säger inte så mycket. Den enda i Sverige som ligger back mot mig är.. Exakt, Parre. (= Dom där åsnorna som vill köra givar är roliga, du måste bara se till o spela flera mot dom så vinner du till slut... Men vadå är du inte top3 i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 lol... Grejen är den att alla jag känner o inte känner ligger plus mot mig HU. Så det säger inte så mycket. Den enda i Sverige som ligger back mot mig är.. Exakt, Parre. (= Dom där åsnorna som vill köra givar är roliga, du måste bara se till o spela flera mot dom så vinner du till slut... Men vadå är du inte top3 i Sverige? Antar att han snackar om HU med skridskor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Jaaaaa! Skridskoduell mellan Parre och Shahin, skulle jag betala en del för att se... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Jag ger 3,25 i odds på Shahin. Tror Parre skulle skrinna brallorna av Shahin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Jag ger 3,25 i odds på Shahin. Tror Parre skulle skrinna brallorna av Shahin Jag SPELAR Shahin till typ 0,95, bara baserat på vad jag vet om Parre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Bambi på hal is är ingenting mot parre i ett par bandyrör. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 psatiw, är det naturlag att Parre ska hinka allt han tar sig för, även om det skulle vara något så banalt som Shahin i Heads up skridsko? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Bambi på hal is är ingenting mot parre i ett par bandyrör. Shahin skulle kunna halka med spikskor på gummimatta! Parre 4 teh win! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Jag har lite vaga minnen från skridskoåkning för typ fem år sen. Har för mig att jag kunde åka rätt fort rakt framåt, men att det inte gick så bra att svänga. Eller bromsa. Om Shahin inte är topp3 i Sverige så borde jag dock ha en chans sålänge jag får en bra start och distansen inte är längre än typ 50 meter. Kondition är inte min starka sida Förresten, ingen som har Kennedy York - Strange (Linda's Song)? Pandora.com har fått mig hookad på den, men jag hittar fan inte ens något om den på google. Sjukt men sant! Jag MÅSTE bara ha den... PM:a mig ifall någon har den! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 shahin86 spelar du $5k HU ofta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Nej, grindade det en vecka typ. Igår spela jag väl 10st eller nåt men det är ingen vana, det är ganska högt och för få dåliga spelare, men sitter en åsna så why not. Lite normala händer från igår.... *** HOLE CARDS *** Dealt to Shahin86 [3c Ac 4h Jd] Shahin86: raises $125 to $175 kiiski: calls $175 MikeTyson99: folds rutasasha: folds *** FLOP *** [Kc 4c 6c] Shahin86: bets $400 kiiski: calls $400 *** TURN *** [Kc 4c 6c] [7s] Shahin86: bets $1150 kiiski: calls $1150 *** RIVER *** [Kc 4c 6c 7s] [Qc] Shahin86: bets $3523 Shahin86 said, "I will sjhow" kiiski: calls $3275 and is all-in *** SHOW DOWN *** Shahin86: shows [3c Ac 4h Jd] (a flush, Ace high) kiiski: mucks hand Shahin86 collected $10073 from pot *** SUMMARY *** Total pot $10075 | Rake $2 Board [Kc 4c 6c 7s Qc] Seat 4: rutasasha (big blind) folded before Flop Seat 5: Shahin86 showed [3c Ac 4h Jd] and won ($10073) with a flush, Ace high Seat 6: kiiski (button) mucked [Js 8h Kh 8c] Seat 9: MikeTyson99 (small blind) folded before Flop Par i kungar.. Jag skriver I WILL SHOW if u fold och han synade blixt (= *** HOLE CARDS *** Dealt to Shahin86 [Jh As 4s 2c] Shahin86: raises $125 to $175 kiiski: raises $125 to $300 jjj168: folds docholiday38: folds Shahin86: calls $125 *** FLOP *** [2d Ah Ad] Shahin86: checks kiiski: checks *** TURN *** [2d Ah Ad] [6d] Shahin86: bets $673 kiiski: raises $2019 to $2692 Shahin86: calls $2019 *** RIVER *** [2d Ah Ad 6d] [9h] Shahin86: checks kiiski: bets $6057 Shahin86: calls $6057 *** SHOW DOWN *** kiiski: shows [6s Td Js 6h] (a full house, Sixes full of Aces) Shahin86: shows [Jh As 4s 2c] (a full house, Aces full of Deuces) Shahin86 collected $18171 from pot Shahin86 is sitting out Shahin86 has returned Shahin86 is sitting out *** SUMMARY *** Total pot $18173 | Rake $2 Board [2d Ah Ad 6d 9h] Seat 3: docholiday38 (big blind) folded before Flop Seat 5: Shahin86 showed [Jh As 4s 2c] and won ($18171) with a full house, Aces full of Deuces Seat 6: kiiski (button) showed [6s Td Js 6h] and lost with a full house, Sixes full of Aces Seat 7: jjj168 (small blind) folded before Flop Mot samma kille.. han kan inte ha ess... Steksynade. *** HOLE CARDS *** Dealt to Shahin86 [3s As Qh Ac] Shahin86: raises $100 to $150 moledaddy: raises $100 to $250 Shahin86: raises $500 to $750 moledaddy: calls $500 *** FLOP *** [9d 8c 2h] Shahin86: bets $1450 moledaddy: raises $4399 to $5849 Shahin86: calls $2499 and is all-in *** TURN *** [9d 8c 2h] [6c] *** RIVER *** [9d 8c 2h 6c] [9c] *** SHOW DOWN *** Shahin86: shows [3s As Qh Ac] (two pair, Aces and Nines) moledaddy: shows [3d Kd Tc 2c] (a flush, Ten high) moledaddy collected $9397 from pot moledaddy said, "flush" *** SUMMARY *** Total pot $9398 | Rake $1 Board [9d 8c 2h 6c 9c] Seat 5: Shahin86 (small blind) showed [3s As Qh Ac] and lost with two pair, Aces and Nines Seat 6: moledaddy (button) (big blind) showed [3d Kd Tc 2c] and won ($9397) with a flush, Ten high Moledaddy är normal.. tiltade som fan på han, hur orkar han skriva flush... Vann 29 raka händer mot han sen, fixar en skön bild på det sen när Othello lär mig lite funktioner (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Moledaddy är normal.. tiltade som fan på han, hur orkar han skriva flush... Hahaha! Det där var ju iaf morgonens stora skratt. Praizzelezz. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Jag är dock inte säker på att mina kungar står på den brädan, därav min bluff. Men du har en bra poäng. Det hade varit kul att syna ned med kungarna, speciellt om de stått. Well, dina kungar står ju inte så mycket oftare för att du höjer. Större delen av hans vik slår du ju ändå om han inte retardbetar med tvåpar/AA. Så extrahänderna du slår gentemot syn är ju hans suckerstegar. Och för det så betalar du väldigt mycket mer än vad bara en syn kostar. Lite enkelt: Syn kostar dig 1 pottbet och låter dig slå hans bluffar. Sen lägger du in 3 pottbet till för att slå några av hans legitima händer också. Kan ju vara rätt mot den här killen, men jag köper det inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 http://www.10minutemail.com/ Användbart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 http://www.10minutemail.com/ Användbart. Slaskpost.se? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 http://www.10minutemail.com/ Användbart. Vart hittar du alla sånna här roliga länkar hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Vart hittar du alla sånna här roliga länkar hela tiden? I det här fallet genom slashdot. I övrigt lär det vara genom lite olika bloggar, 2+2 och digg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Någon som såg skidskytte idag? Det slog mig att det skulle vara rätt festligt om nån stog och gormade "BOOM! HEADSHOT!" för varje träff. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Någon som såg skidskytte idag?Det slog mig att det skulle vara rätt festligt om nån stog och gormade "BOOM! HEADSHOT!" för varje träff. Äsch, det vore mer skidskytte att låga Wolfgang Pichler kommentera med ett "Boom! Blitzkrieg" för varje tyska som lägger sig ner på vallen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Det här är dagens tilt. Inte handen som sådan, utan det faktum att det var den handen som gav mig 4000 VIP-poäng på Stars den här månaden. Det innebär att jag blev "GoldStar" efter den här handen och fick upp en gratulationsskylt på skärmen direkt när den var färdigspelad. Snacka hån. Poker Stars Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $1/$2 8 players Converter Stack sizes: UTG: $242.60 UTG+1: $197.85 MP1: $75.05 MP2: $383.10 CO: $200 Hero: $204.60 SB: $71.40 BB: $40 Pre-flop: (8 players) Hero is Button with UTG folds, UTG+1 raises to $7, 3 folds, Hero calls, SB calls, BB raises to $35, UTG+1 calls, Hero raises to $147, SB folds, BB calls all-in $5, UTG+1 calls. Flop: ($341, 2 players + 1 all-in - Main pot: $127, Sidepot 1: $214) UTG+1 is all-in $50.85, Hero calls. Turn: ($442.7, 1 player + 2 all-in - Main pot: $127, Sidepot 1: $315.7) River: ($442.7, 1 player + 2 all-in - Main pot: $127, Sidepot 1: $315.7) Results: Final pot: $442.7 UTG+1 shows (a full house, Queens full of Eights) Hero: mucks hand UTG+1 collected $315.70 from side pot BB shows (a full house, Kings full of Queens) BB collected $124 from main pot Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Vart hittar du alla sånna här roliga länkar hela tiden? I det här fallet genom slashdot. I övrigt lär det vara genom lite olika bloggar, 2+2 och digg. Mycket skoj kommer via Boing Boing, annars är det diverse bloggar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts