FeelingThis Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 NOTE TILL SHAHIN Svenska Spel är riggat
Shahin86 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 NOTE TILL SHAHIN Svenska Spel är riggat Heter ett bord "Törnrosa" kanske man ska ta en hint att sajten inte mår bra,.
FeelingThis Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 NOTE TILL SHAHIN Svenska Spel är riggat Heter ett bord "Törnrosa" kanske man ska ta en hint att sajten inte mår bra,. Det är väldigt, väldigt sant (=
emilio_15 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Blir inte "givar" EV- på grund av rake?
jezaja Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Blir inte "givar" EV- på grund av rake? Inte med shahins edge, den är bra mycket större än raken.
emilio_15 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Blir inte "givar" EV- på grund av rake? Inte med shahins edge, den är bra mycket större än raken. Visste att nånn skulle säga så Aja, då vet jag iaf.
Shahin86 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag är inte lika bra på givar live, men på nätet tror jag bara jag fått spö av Tony, men vi har inte haft långa grindsessioner utan bara snabbisar. Blir nog dags o sova nu, åter runt 19-20. Nightie.
Othello Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 På tal om Grimstarr har de nu en tävling på 2+2 om vem som kan skriva bäst freestyle rap om honom.
Shahin86 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 omg, sajten e död? Ni kan hålla igång liret fast jag sover (= Vettefan vad som ska spelas ikväll, kan eventuellt hitta even på stars om man har rush. Man kanske ska till Sviten o gejma, dom har ju trådlöst nu.
Hjort Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Shahin, har jag sagt att jag älskar dig?
Toan Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Shahin, är det du som lirar på Stars nu?
Shahin86 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Shahin, har jag sagt att jag älskar dig? Neej... Men jag hoppas du har en bra anledning? (= Shahin, är det du som lirar på Stars nu? Ja... skulle torska snabbt, men det blev fel. Ska till Sviten sen efter iaf, vara social o grinda samtidigt är seminöten
sombrero Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Omaha nu Shahin? Shahin... blir du inte rädd av stalkers??
Shahin86 Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 asså... fullring? 4 pers är MINST 3 för många. Skulle helst lira ensam mot mig själv (= Spelade omaha igår natt ja, tror jag gick even, give or take 5k. Och nej, stalkers är ok, men har bara haft tjejer innan, skönt med omväxling (=
Morbo Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 http://www2.martinspoker.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=67&Itemid=82&limit=5&limitstart=55〈=en Hittade lite bilder på mig, tihi (= Sjukt hur man kan va så sexig! Edit; Grr... hinkdator, // Shahin.
Shahin86 Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Fick veta att det är en bounty på mig i morgondagens EPT kval på Martinspoker/Staffpoker. 100 euros turnering varje söndag till Köpenhamn/Deauville. Den som slår ut mig får gratis inträde till nästa veckas turre. Eller så vinner ni skiten och åker ner med oss i teamet till Denmark där dom pratar roligt! (=
Othello Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Dagens chock: Jag är äntligen på plus på Full Tilt. Jag är hela $750 upp där nu på PLOn. Det tog ju "bara" 2900 händer att få lite kärlek där. Jag trodde jag skulle bli tvungen att sikta in mig på enbart rakebackprofit där ett tag. Jag har också en fin graf. Jag kallar den "Full Tilt Hjärtattack":
Macroman Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Och nej, stalkers är ok, men har bara haft tjejer innan.. Sure...
Othello Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Postad 5 November , 2006 Shahin: U NEVER FOLD?!?!?1+1 Tiltad fi: u never not raise? Shahin (på MSN till mig): TOUCHÉ
FeelingThis Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Cirka en gång i halvåret blir man tilldelad HERO: Kd, Qc, Qd, Kc Glädjeruset lägger sig snabbt när man blir totalt överkörd av FISK visar: 7h, 2s, 6d, 7s (kåk) Tilt
Recommended Posts