Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok

Othello

Recommended Posts

• Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Shahin, hur slutade din lååånga SNG-session? Jag antar att du ligger och sover nu, men någon gång vaknar du väl.

Jag kan summera med att det gick inte så bra för vår hjälte. Jag tippar dock att han spelade in nästan 50k FPPs på en dag vilket troligen är något slags rekord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin, hur slutade din lååånga SNG-session? Jag antar att du ligger och sover nu, men någon gång vaknar du väl.

Jag kan summera med att det gick inte så bra för vår hjälte. Jag tippar dock att han spelade in nästan 50k FPPs på en dag vilket troligen är något slags rekord.

damn 100 dagar för en Aston martin!

Länk till kommentar

damn 100 dagar för en Aston martin!

Ehh... lång o lång, det va väl standard 12 timmars? ;)

Stars stängde ner SnG verksamheten för restart, annars hade vi börjat grinda lite, höll på o bli uppvärda (=

Tror det blev back 120k TOT på två dar, back 40 sammanlagt på fyra dagar.

Och ca 300k+ FPP's.

Men som sagt, håller man det här tempot med games så kan man mycket väl busta innan man hittar bilen.

Länk till kommentar

Vill bara säga att jag rail-jobbade in femman för en dryg halvtimma sedan när A5s ägde upp AJo eller något liknande.

I övrigt så vågar jag inte störa Shahin på MSN under en sån här grindsession, så jag skriver det här istället: Sluta multitabla mer än två bord. Du kan single/tvåtabla HU sngs. Tre bord samtidigt brukar du inte köra normalt sett.

EDIT: WTF. Så är det inte Shahin som spelar. Tilt.

Länk till kommentar

spelar Shahin86 cashgame eller sng?

Holdem eller omaha?

Ja, antagligen. Och säkert mycket mer än så.

Shahin86 spelar cashgame Texas NL, PLO och nu på senare tid mkt TFL.

Sen HU SnG både Texas & Omaha.

Spelar ganska mkt turrar också fast det är ganska tråkigt, inte så utmanande spelform.

Edit; Gemensamt för alla spelen är väl att jag bara spelar HU/Shorthanded.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...