Othello Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Göran säger:All, Sammy Farha Brian Townsend Brandon Adams Patrik Antonius 500/1k NL/PLO. Göran säger: shit, helt galet Baller - hemma säger: känns som värde.. ta jetten över othello och börja grinda... ja stakar med ett par blinds Jag behöver bara 202bb tror jag (2bb går då till flyget). Tre från Baller, någon som vill ställa upp med de övriga 199bb? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Vem är Brandon Adams? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Vem är Brandon Adams? http://www.pokerpages.com/players/profiles/62895/brandon-adams.htm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knobbe Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag behöver bara 202bb tror jag (2bb går då till flyget). Tre från Baller, någon som vill ställa upp med de övriga 199bb? Nu verkar jag ha missat något, skall dom göra Sbrugby och Fahra sällskap i gamet som pågår i Bobbys room?. Edit: hittade precis en tråd med ny info, 1/2 med 1k ante, detta börjar bli riktigt sjukt nu... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag behöver bara 202bb tror jag (2bb går då till flyget). Tre från Baller, någon som vill ställa upp med de övriga 199bb? Jag stejkar med 1 BB om du får tag i resten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Kul med ny dator. För 30k sek fick du säkert en fin en också. Hur länge hade du haft den gamla? Ehh, vet inte... mindre än ett halvår? Dom åldras snabbt när man grindar bra (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag stejkar med 1 BB om du får tag i resten 1BB från mig med Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 1BB från mig med . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 sbrugby's blog Ganska sick med 1k/2k/4k i blinds på 4 personer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escobar Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Samt att de spelade uncapped. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jäkligt sjukt game det där! Vad är det högsta i vanliga fall? Jag vet att det finns 4/8k bord som rullar men det är väl FL, så utöver det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jäkligt sjukt game det där! Vad är det högsta i vanliga fall? Jag vet att det finns 4/8k bord som rullar men det är väl FL, så utöver det? Det brukar väl vara 1k/2k NL med en cap på 100k per person. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Brag: Jag fick en royal idag. Beat: Jag vann $2. Varians: Brädan var AAQxK (jag hade TcJcxx). Om Fi haft fyrtal och vi spelat på b2b hade jag varit extremt tiltad nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Brag: Jag fick en royal idag.Beat: Jag vann $2. Varians: Brädan var AAQxK (jag hade TcJcxx). Om Fi haft fyrtal och vi spelat på b2b hade jag varit extremt tiltad nu. Måste va str flush i omaha för bad beat jackpot @ b2b. (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Basketspelare kan ibland vara svårförstådda. Diskussionen handlar om att Bruce Bowen fick en son natten tills idag. Jag gillar meningar med dubbla negationer jag med. As for any thoughts that Bowen might be too fatigued or distracted to pester LeBron in Sunday night's Game 2 as doggedly as he did in Game 1, James doesn't sound too hopeful. "It's not going to take away from nothing that he does on the basketball court," LeBron said Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Ok, jag börjar bli få lite för många på min MSN-lista, och det var någon jag kanske eller kanske inte känner som just lade till mig på MSN. Pga hackade MSN och det faktum att jag numer har ett gäng spelare som spelar hyfsat högt på MSN så vågar jag inte tillåta personen i fråga att lägga till mig, så om det är någon härifrån, skicka PM med vad ni heter och vad ni har för MSN så klickar jag på ok efter att ha kollat med någon gemensam polare. Cheers! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Jag skall säga upp ett abonnemang hos Telenor. Tre månaders jävla uppsägningstid. Tre. Månader. Kunde de inte lika gärna skrivit ett år? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sevenfeet Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Name: Brandon Adams Location: New Orleans, LA, United States Cashes: 8 Total Winnings: $204,578 riktig gambler... tar sina total winnings och omvandlar dem till ett (1) inköp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Ok, jag börjar bli få lite för många på min MSN-lista, och det var någon jag kanske eller kanske inte känner som just lade till mig på MSN.Försöker du säga att du gör slut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Försöker du säga att du gör slut? "How do you break up with another guy? 'Bill, I don't think we're gonna be friends anymore. It's not you, it's me.'" -Seinfeld Så lätt kommer du dock inte undan. Du är ju snäll på riktigt, du försöker bara dölja det genom att skriva inlägg med långa meningar och svåra ord. Istället för inlägg med korta meningar och enkla ord som "Vill du ha lite mat?". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Idag blir det humor. Vi i arkitektgruppen på jobbet har en sån där dag med afterworkaktivitet som man då och då utsätts för. Vad skall vi då göra? Vi skall få prova på Chi Gong. Eller Qigong. Det finns visst två stavningar enligt google. Fast det kanske är helt olika grejer, vad vet jag. Nåja. Tänk er mig utövandes detta. Vänta. Tänk inte på det. Glöm detta inlägg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knobbe Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Name: Brandon AdamsLocation: New Orleans, LA, United States Cashes: 8 Total Winnings: $204,578 riktig gambler... tar sina total winnings och omvandlar dem till ett (1) inköp Han spelar även riktigt högt på nätet så det finns nog lite mer i kassan än turneringspengar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 I djens dagbok kunde vi läsa att Piggelin varje dag var rätt avslaget. Det fick mig att tänka. Vilken är nötglassen? Om vi bara fick äta en glass resten av livet? Den måste vara god för stunden och hålla i längden. Motivera med minst sju ord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Jag skall säga upp ett abonnemang hos Telenor. Tre månaders jävla uppsägningstid. Tre. Månader. Kunde de inte lika gärna skrivit ett år? Det sjuka är att du inte KAN säga upp abonnemanget tidigare heller (dvs, jag vill säga upp abonnemanget om 4 månader kan ni göra en anmärkning på att det sägs ipp om en månad då?). Jag hade tänkt att säga upp mitt tills Augusti och fick inte göra det i Januari utan var tvungen att göra det prick 3 månader innan.. Undrar hur mycket de hoppades att man skulle glömma bort det? EDIT: Nötglass: Magnum fresh (yoghurt glass tjofräs). Den är enligt subjektiv bedömning god. Det som är bra är väl att det är yoghurt som borde hålla något nyttigare standard än gemene GB glass iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 I djens dagbok kunde vi läsa att Piggelin varje dag var rätt avslaget. Det fick mig att tänka. Vilken är nötglassen? Om vi bara fick äta en glass resten av livet? Den måste vara god för stunden och hålla i längden. Motivera med minst sju ord. Enkelt. Pralin. Och dom jävlarna tog bort den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts