Juggler Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Nu känns det som när man ser att en någon klippt sig men man säger inte något om det. Skulle jag få direktfrågan så: - Det är en jättefin ny avatarbild du har Othello. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Det är exakt det dom gör om du vill ha porschen, fast mer åt 25k. (= Måste bara höra: Räknar du med att plocka ut åket i år? Najs i så fall... /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2007 Ok, vilken avatar gillar ni bäst, Walter från Big Lebowski med undertexten "Mark it zero" eller Full Tilt Stress Guy? Motivera gärna så det blir lite content och inte bara "walter" eller "stress guy" i svaren. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Ok, vilken avatar gillar ni bäst, Walter från Big Lebowski med undertexten "Mark it zero" eller Full Tilt Stress Guy? Motivera gärna så det blir lite content och inte bara "walter" eller "stress guy" i svaren. Big Lebowski avataren är den coolaste jag sett på något forum. Hoppas det räcker som motivering. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Måste bara höra: Räknar du med att plocka ut åket i år? Najs i så fall... /SK Vet inte riktigt vad jag sagt... Men jag blir färdig om ja blir super elite supernova, ligger lite efter nu men borde kunna grindas ikapp. Beror nog på hur länge ja stannar i Vegas. Men kallt me Porsche i Januari... Så tar fram den till April-Maj isf och då har jag tillräckligt till 90%. Däremot att fixa körkort är nog en 10%are... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Riktiga highrola ballas har väl en egen chaufför? Jag kan ställa upp, mot att jag får låna brudmagneten då och då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Riktiga highrola ballas har väl en egen chaufför?Jag kan ställa upp, mot att jag får låna brudmagneten då och då. Behöver du verkligen en penisförlängare? Du är ju Sveriges sexigaste... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 fniss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Big Lebowski FTW! Varför? För att den é ruskigt frän! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2007 Ok, ok, jag byter tillbaka när jag kommer hem ikväll. Bara jag hittar den på hårddisken, den var semi-egentillverkad (jag returscherade bilden för att få tydligare färger och flyttade runt texten) för att få den att klara de snåla avatar-kriterierna här på PF. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Ok, ok, jag byter tillbaka när jag kommer hem ikväll. Bara jag hittar den på hårddisken, den var semi-egentillverkad (jag returscherade bilden för att få tydligare färger och flyttade runt texten) för att få den att klara de snåla avatar-kriterierna här på PF. Vi som är Mods kan ha hur stora Avatarer som helst! Jag och Myssion busade med varandra genom att byta varandras signaturer och avaterar och då blev de gigantska, vissa av dem iaf. Gå in i Admin-lådan bara =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2007 Hade jag inte en aning om, det här måste kollas upp. Äntligen en perk som betyder något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2007 Folk skall alltid vara så fancy när de är shortstacks... Seat 1: jonathan123 ($887.70 in chips) Seat 2: maski23 ($452.65 in chips) Seat 3: TwoCardBrag ($1034.65 in chips) Seat 4: hebbocher ($185.30 in chips) Seat 5: 37?! ($534 in chips) Seat 6: vonceI ($318 in chips) vonceI: posts small blind $3 jonathan123: posts big blind $6 *** HOLE CARDS *** Dealt to 37?! maski23: calls $6 TwoCardBrag: folds hebbocher: calls $6 37?!: calls $6 vonceI: calls $3 jonathan123: checks *** FLOP *** vonceI: checks jonathan123: bets $6 maski23: folds hebbocher: calls $6 37?!: raises $36 to $42 vonceI: folds jonathan123: folds hebbocher: calls $36 *** TURN *** hebbocher: checks 37?!: bets $110 hebbocher: raises $27.30 to $137.30 and is all-in 37?!: calls $27.30 *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** hebbocher: shows (a full house, Nines full of Sixes) 37?!: shows (a full house, Nines full of Sevens) 37?! collected $391.60 from pot *** SUMMARY *** Total pot $394.60 | Rake $3 Jag tiltade nästan lite ett tag, men istället för att jaga mina förluster satte jag mig HU på ett 0.5/1 bord på Party och pottade allt i 10 minuter. Jag vann 200 dollar på det (hålpipor är bra) och sedan var tilten borta. Jag slutar på -$385 istället för -1k som det var ett tag. Får vara nöjd med det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2007 Killen från Memento spelar poker med mig. Inget passar ihop med det föregående i handen, men vilken hjältesyn jag drar på! (Tight image vid bordet pga kalla kort, så jag försöker representera ett set här) Poker Stars Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $3/$6 4 players Converter Pre-flop: (4 players) Hero is Button with UTG calls, Hero raises to $18, 2 folds, UTG calls. Flop: ($45, 2 players) UTG checks, Hero bets $33, UTG calls. Turn: ($111, 2 players) UTG checks, Hero bets $109, UTG calls. River: ($329, 2 players) UTG bets $186, Hero calls all-in $164. Uncalled bets: $22 returned to UTG. Results: Final pot: $657 UTG showed and lost with high card Ace Button showed and won ($655) with a pair of Aces Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Hjältesyn? Du har ju topp-par... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2007 Ah, men ingen kicker. AQxx hade varit en lättare syn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Ah, men ingen kicker. AQxx hade varit en lättare syn. Då börjar vi ju snacka värdehöjning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2007 Om ni loggar in på neteller, ser ni också reklamen för "Now you can apply for your own Neteller card!" till vänster trots att ni... 1 - Redan har ett kort. 2 - Inte får använda det. Neteller är verkligen sjukt dåliga på alla sätt, och ändå är de defaultalternativet. De är pokerns motsvarighet till Fredo. De böjer sig för Moe Green och vänder sig emot familjen. Förr eller senare kommer de dock att sluta som Fredo. Till sist har man ingen användning för dem och då dumpas de i en sjö*. *Bildligt talat, när alla tillsammans går över till ett vettigt alternativ som inte drar 1.9% från kontot bara man råkar snyta sig i förbifarten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mauau Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Om ni loggar in på neteller, ser ni också reklamen för "Now you can apply for your own Neteller card!" till vänster trots att ni... 1 - Redan har ett kort. 2 - Inte får använda det. Neteller är verkligen sjukt dåliga på alla sätt, och ändå är de defaultalternativet. De är pokerns motsvarighet till Fredo. De böjer sig för Moe Green och vänder sig emot familjen. Förr eller senare kommer de dock att sluta som Fredo. Till sist har man ingen användning för dem och då dumpas de i en sjö*. *Bildligt talat, när alla tillsammans går över till ett vettigt alternativ som inte drar 1.9% från kontot bara man råkar snyta sig i förbifarten. Agree! Jag har helt slutat att spela på siter som inte har direkt utbetalning till bankkonto. Finns det alternativ som inte är ockerverksamhet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Coinflips är roliga. Om man vinner dem. *** TURN *** BB: checks Hero: bets $23 BB: raises $69 to $92 Hero: raises $110.70 to $202.70 and is all-in BB: calls $110.70 *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** BB: shows (a straight, Deuce to Six) Hero: shows (a full house, Fours full of Deuces) Hero collected $428.40 from pot *** SUMMARY *** Total pot $429.40 | Rake $1 Turnen: http://twodimes.net/h/?z=2609843 pokenum -o 3s 4c 4h 5d - 8h 9h 5c 3d -- 6h tc 2h 4s Omaha Hi: 40 enumerated boards containing 4s Tc 6h 2h cards win %win lose %lose tie %tie EV 3s 4c 5d 4h 10 25.00 10 25.00 20 50.00 0.500 5c 3d 9h 8h 10 25.00 10 25.00 20 50.00 0.500 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Coinflips är roliga. Om man vinner dem.Men hur ska du någonsin bli en sann baller om du insisterar på att bara tycka om coinflips om du vinner? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Varför är QTs cool och KJo ocool bland highstakes NL-spelare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Varför är QTs cool och KJo ocool bland highstakes NL-spelare? För att med QTs kan man få en sån där tuff färg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Varför är QTs cool och KJo ocool bland highstakes NL-spelare? QT = uttalas cute = söt KJo = Jackoff (hittar inte på nått med K i det) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mauau Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 QT = uttalas cute = sötKJo = Jackoff (hittar inte på nått med K i det) Så... först får man titta på QTs och sen KJo? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts