cAshville Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 HAHAHA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 haha hur lyckas du? priceless Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jag sitter just nu och pratar engelska med fransk brytning för mig själv för att hålla mig på gott humör bland alla utdragningar. Tjejen är vansinnig. Och barnen. "Ahh oui, I will raise his blind again!" "This time he has a...flushdraw I think? Merde! Le flush hits! Ce n'est pas possible!" "Le klonk!" "C'est le bubble" Jag vill att du illustrerar detta i poker.se tv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 borde det inte heta "le clonque/klonque"? Mkt bra jobbat nonetheless! C'est ecrous de teh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Puuuuuhhhhh. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jag sitter just nu och pratar engelska med fransk brytning"Fuulish amerrhicaaan, my gyttshått will destroy ju!"?"Stupid englishperson, yår knigitts arrrh no gådd ehgänst mahj duo of lettrés alpha!" "I fart in your general direction!" "Mon diux! How can you be so bad to call mahj allinn witt åhnly äh pär? I åhp ju go to ell and get cancerr au le balls!" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Jaha.. jag som trodde att FPP stod för French Player Points.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Åkte hem från Monte Carlo för jag inte pallade med franskan, så sluta nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 le fish Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag kan meddela att jag är hyfsat nervig över om jag kommer få expektcashbacken eller inte trots att jag var klar den 10de. Jag var klar den nionde och satte den 10de som sista dag i mitt mail till supporten. Kom igen! Jag och sambon tänkte äntligen jobba in giftermålet i sommar (vi har varit förlovade i evigheter känns det som) och bonusen skulle finansiera åtminstånde en bit av bröllopet! Jobba klonk! Och jag lider med alla som hade ett par k FPPs kvar att clear när de drog tillbaka promotionen. Stalltipset är att deras pokerroom manager inte står högt i kurs internt just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Hurra för Othello och Othello-sambo! Hela forumet är väl inbjudna till kalaset? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Idag gratulerar vi Shahin! Ha den äran buddy! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag gratulerar också mig själv och tackar (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emil Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 jag hoppas du spelade in 200fpps till eftersom alla startade med 600fpps från början.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag gratulerar också mig själv och tackar (= GRATTIS =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 jag hoppas du spelade in 200fpps till eftersom alla startade med 600fpps från början.. Oj, visste jag inte, men faktum var att jag slutade på 101k FPPs samt lite växel om man räknar med gårdagen, och jag angav datumen fram till den 10de. Så nu hoppas vi. Precis när jag trodde man inte kunde bli mer uppstressad. Nu vill jag hem och verifiera på expektklienten att jag har 101k FPPs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Happy B-day! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 spelade du omaha-sm shahin? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Nä, tror inte han är 20. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Oh. Sick om han fyllde 20 dagen efter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Nej vafan, snackade han inte om WSOP tidigare? 21? Shit, jag borde vara tyst. Eller sova. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Fyllde 21. Vet inte om det är 20 eller 21årsgräns där, men Talinn är kallt. Dom får ha det i Spanien eller nåt om Shahin86 ska komma Larvig turnering det där, Omaha "SM"... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Nej vafan, snackade han inte om WSOP tidigare? 21? Shit, jag borde vara tyst. Eller sova. Agree Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Avdelningen "otippade MSN-meddelanden". Myssion säger (10:27 PM): och sedan tar jag av mig latex-BHn Myssion säger (10:27 PM): oj, fel fönster Myssion säger (10:28 PM): Göran säger (10:28 PM): HAHAHAHAHAHA Göran säger (10:28 PM): Ok, någon gång kommer vi tänka tillbaka på det här, skratta nervöst och byta samtalsämne Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2007 Innan jag synade till rivern tittade jag uppåt, sträckte upp händerna och sade "En gång i livet". Jag får tacka högre makter (och stars riggade slumpgenerator). För en gångs skull var det jag som satte flushdraget. Poker Stars Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $10/$20 6 players Converter Stack sizes: UTG: $322 UTG+1: $2708 CO: $1096 Button: $3956.80 Hero: $780 BB: $1139 Pre-flop: (6 players) Hero is SB with 2 folds, CO calls, Button folds, Hero raises to $60, BB calls, CO calls. Flop: ($180, 3 players) Hero bets $177, BB calls, CO calls. Turn: ($711, 3 players) Hero checks, BB bets $280, CO calls, Hero calls. River: ($1551, 3 players) Hero is all-in $263, BB calls, CO folds. Results: Final pot: $2077 BB mucked Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts