Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok

Othello

Recommended Posts

• Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag sitter just nu och pratar engelska med fransk brytning för mig själv för att hålla mig på gott humör bland alla utdragningar. Tjejen är vansinnig. Och barnen.

"Ahh oui, I will raise his blind again!"

"This time he has a...flushdraw I think? Merde! Le flush hits! Ce n'est pas possible!"

"Le klonk!"

"C'est le bubble"

Jag vill att du illustrerar detta i poker.se tv. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter just nu och pratar engelska med fransk brytning
"Fuulish amerrhicaaan, my gyttshått will destroy ju!"?

"Stupid englishperson, yår knigitts arrrh no gådd ehgänst mahj duo of lettrés alpha!"

"I fart in your general direction!"

"Mon diux! How can you be so bad to call mahj allinn witt åhnly äh pär? I åhp ju go to ell and get cancerr au le balls!"

Länk till kommentar

Jag kan meddela att jag är hyfsat nervig över om jag kommer få expektcashbacken eller inte trots att jag var klar den 10de. Jag var klar den nionde och satte den 10de som sista dag i mitt mail till supporten.

Kom igen! Jag och sambon tänkte äntligen jobba in giftermålet i sommar (vi har varit förlovade i evigheter känns det som) och bonusen skulle finansiera åtminstånde en bit av bröllopet!

Jobba klonk!

Och jag lider med alla som hade ett par k FPPs kvar att clear när de drog tillbaka promotionen. Stalltipset är att deras pokerroom manager inte står högt i kurs internt just nu.

Länk till kommentar

jag hoppas du spelade in 200fpps till eftersom alla startade med 600fpps från början..

Oj, visste jag inte, men faktum var att jag slutade på 101k FPPs samt lite växel om man räknar med gårdagen, och jag angav datumen fram till den 10de. Så nu hoppas vi.

Precis när jag trodde man inte kunde bli mer uppstressad. Nu vill jag hem och verifiera på expektklienten att jag har 101k FPPs.

Länk till kommentar

Avdelningen "otippade MSN-meddelanden".

Myssion säger (10:27 PM):

och sedan tar jag av mig latex-BHn

Myssion säger (10:27 PM):

oj, fel fönster

Myssion säger (10:28 PM):

:oops:

Göran säger (10:28 PM):

HAHAHAHAHAHA

Göran säger (10:28 PM):

Ok, någon gång kommer vi tänka tillbaka på det här, skratta nervöst och byta samtalsämne

Länk till kommentar

Innan jag synade till rivern tittade jag uppåt, sträckte upp händerna och sade "En gång i livet".

Jag får tacka högre makter (och stars riggade slumpgenerator). För en gångs skull var det jag som satte flushdraget.

Poker Stars

Pot Limit Omaha Ring game

Blinds: $10/$20

6 players

Converter

Stack sizes:

UTG: $322

UTG+1: $2708

CO: $1096

Button: $3956.80

Hero: $780

BB: $1139

Pre-flop: (6 players) Hero is SB with :8h::Ah::Ad::Td:

2 folds, CO calls, Button folds, Hero raises to $60, BB calls, CO calls.

Flop: :7c::6d::Qd: ($180, 3 players)

Hero bets $177, BB calls, CO calls.

Turn: :5h: ($711, 3 players)

Hero checks, BB bets $280, CO calls, Hero calls.

River: :Jd: ($1551, 3 players)

Hero is all-in $263, BB calls, CO folds.

Results:

Final pot: $2077

BB mucked :Kd::2d::5s::Kh:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...