Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
min bror ska försöka bygga rulle från 0 på everest på deras enbords freerolls, problemet är bara att dem blir fulla direkt..

Hur ska man göra för att hinna sätta sig på ett bord innan det blir fullt?

Trycka på "boka stol". Ingen ide att försöka på kvällen, nästan omöjligt att hinna. Skönt att slippa det nu :)

ska man mata på den knappen hela tiden tills dem kommer upp?

Jag tryckte på den när jag ser de gula komma upp.

• Svars 532
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Är det någon action på NL400 FR på Everest?

Och hur anser ni som eventuellt spelar där att kvaliten på spelarna är?

Tacksam för svar!

/1891

Någon?

vet inte hur spelarna är, men det är just nu 0 FR bord igång och 3 SH igång

Postad
Spela inte på skitsidan, ett tips. Det går fan inte vinna på den jävla horsidan om man inte är helt dum i huvudet

Jag måste vara totalt dum i huvudet då, och mina franska och spanska motståndare rena genierna...

Postad
Spela inte på skitsidan, ett tips. Det går fan inte vinna på den jävla horsidan om man inte är helt dum i huvudet

Jag måste vara totalt dum i huvudet då, och mina franska och spanska motståndare rena genierna...

Haha! Klockrent!

Har nyss börjat lira på Everest efter att ha avverkat ungefär 35 olika pokersajter och är överlycklig. Sämre spelare går inte att hitta någonstans i cybervärlden.

Postad

Håller med dig till 100%... men spelare med mer tur går inte heller att hitta... Har på 4 dagar åkt på ca 25 runner runner utdragningar där vi varit all in på flop med mig som stor favorit...

Sidan ÄR riggad...

Postad
Håller med dig till 100%... men spelare med mer tur går inte heller att hitta... Har på 4 dagar åkt på ca 25 runner runner utdragningar där vi varit all in på flop med mig som stor favorit...

Sidan ÄR riggad...

Lägg av, det är bara tråkigt.

Postad

Har precis börjat spela på everest och undrar om de har turbobord eller turneringar med under 10 min blindsperioder och hur man hittar dem i så fall för man ser ju inte blindsperioderna förrän spelet börjat om jag fattat rätt...

Postad
Har precis börjat spela på everest och undrar om de har turbobord eller turneringar med under 10 min blindsperioder och hur man hittar dem i så fall för man ser ju inte blindsperioderna förrän spelet börjat om jag fattat rätt...

SNG har bara 10min perioder tror jag. Dom hade någon "lunchturbo" turnering för ett tag sedan där blindsen gick upp var 3e minut. Men har inte sett några turbos sen dess.

Postad

Gjorde ett uttag på $2000 som godkändes för 10 dagar sen. Har inte sett några pengar än dock. Det verkar som att de flesta i denna tråd har fått pengarna efter 2-3 dagar.

Någon som fått vänta lika länge? :?

Postad
Gjorde ett uttag på $2000 som godkändes för 10 dagar sen. Har inte sett några pengar än dock. Det verkar som att de flesta i denna tråd har fått pengarna efter 2-3 dagar.

Hade också problem med min första utbetalning. Mailade supporten flera gånger där de skyllde på min banks "transaktionstid". Något sådant har inte FSB. Men efter 2 veckor fick jag pengarna iallafall.

Har hört fler som haft problem med dom och andra - som du säger - där det har gått smidigt att få pengarna. I övrigt tycker jag Everest är ett bra ställe att spela på.

Postad

Hade också problem med min första utbetalning. Mailade supporten flera gånger där de skyllde på min banks "transaktionstid". Något sådant har inte FSB. Men efter 2 veckor fick jag pengarna iallafall.

Har hört fler som haft problem med dom och andra - som du säger - där det har gått smidigt att få pengarna. I övrigt tycker jag Everest är ett bra ställe att spela på.

Lustigt nog kom pengarna in bara några timmar efter att jag mailat och frågat om när de skulle komma. Tillfällighet? ...ja, förmodligen. :)

Postad

finns det någon maxgräns för hur många bord man kan multitabla på everstpoker?

edit: undrar även om det är kompitabelt med pokeroffice.

edit2: någon som kan länka någon bonus som pokerforum har tagit fram tillsammans med siten?

Postad

Jag har läst hela tråden eftersom jag funderar på att testa spela där, men har varit lite orolig för det där med frysta konton och sådant som man hört andra vara med om..

Har det blivit bättre på senare tid som jag får en uppfattning om när man kommer till senare delen av tråden?

Och så läste jag på någon av sidorna på tråden att man skulle vara tvungen att skicka kopia på leg/körtkort osv till england med post.. brukar inte de flesta acceptera ett mail bara med bifogade bilder?

Tacksam för svar