EverestPoker Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Vi hade under gårdagen problem med att motta mejl från spelare, så med anledning av detta kan det ta längre tid än vanligt för spelare att få svar på sina mejl till oss. Vi ursäktar oss för detta och jag vill påpeka att spelare normalt bör få svar på sina förfrågningar till spelarsupporten inom 24 timmar, och oftast får de svar från supporten snabbare än så. Om din utbetalning har utfärdats via Aqua Pay London betyder det att din utbetalning har skickats till ditt bankkonto, via vår mellanhand i London. Du behöver inte oroa dig över att pengarna hamnat på fel konto eftersom din utbetalning sätts in på bankkontot ditt visa-kort är kopplat till. En utbetalning via Visa Credits tar normalt 3 till 10 affärsdagar. Citera
EverestPoker Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Vi tillåter att två konton öppnas från samma IP-adress. Så länge som du och din flickvän inte delar på betalningsmetoder är ni båda välkomna att öppna varsitt spelarkonto hos oss från samma IP-adress. Citera
DaPine87 Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Får man skicka pengar mellan familjemedlemmar då? EDIT: Min mamma skickar pengar från sitt everestkonto till mitt everestkonto och jag cashar sedan ut dem pengarna till min bank, är det ok? Citera
Pepperpum Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Vi hade under gårdagen problem med att motta mejl från spelare, så med anledning av detta kan det ta längre tid än vanligt för spelare att få svar på sina mejl till oss. Vi ursäktar oss för detta och jag vill påpeka att spelare normalt bör få svar på sina förfrågningar till spelarsupporten inom 24 timmar, och oftast får de svar från supporten snabbare än så. Om din utbetalning har utfärdats via Aqua Pay London betyder det att din utbetalning har skickats till ditt bankkonto, via vår mellanhand i London. Du behöver inte oroa dig över att pengarna hamnat på fel konto eftersom din utbetalning sätts in på bankkontot ditt visa-kort är kopplat till. En utbetalning via Visa Credits tar normalt 3 till 10 affärsdagar. Okej, tack så mycket. Har haft problem med utbetalning från en annan sida förut, så man blir ju lite orolig Citera
EverestPoker Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Spelare tillåts att överföra pengar och Summit Points mellan spelarkonton. Så om din mamma har ett spelarkonto hos oss kan hon överföra pengar till ditt spelarkonto. Vissa begränsningar gäller dock för överföringar mellan spelarkonton. Du kan läsa mer om våra regler för överföringar på följande sida: http://everestpoker.com/sv/policies/transfer.html Observera att du måste ha tjänat in 0,2 Summit Points per $1,00 överföring eller 5 Summit Points, beroende på vilken som utgör större del, innan du cashar ut. Citera
EverestPoker Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Jag tackar för önskemålen som vi har fått på att starta upp fler Turbo-turneringar och att kunna välja de ljud man vill ha. Vi har spelares önskemål i åtanke när vi gör uppdateringar på vår mjukvara, så det uppskattas att ni kommer med förslag. Citera
Sladdafan Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Spelare tillåts att överföra pengar och Summit Points mellan spelarkonton. . Säker på att man kan föra över Summit Points? Ja kan bara föra över riktiga pengar och gratismarker tror jag Citera
r3mix Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Jag tackar för önskemålen som vi har fått på att starta upp fler Turbo-turneringar och att kunna välja de ljud man vill ha. Vi har spelares önskemål i åtanke när vi gör uppdateringar på vår mjukvara, så det uppskattas att ni kommer med förslag. Underbart, hoppas bara dessa uppgraderingar kommer inom.. låt oss säga ... nästa vecka .. men men .. längtar tills jag ser några turbo-sngs Citera
EverestPoker Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Ursäktar för missen. Jag menar att spelare kan överföra pengar eller free chips. Citera
aron67 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Everest Poker var en site som jag inte alls gillade från början. Men efter en del förbättringar så har jag börjat gilla den mer och mer.... Mycket till tack för det lätta spelmotståndet. Citera
boozo Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Everest Poker var en site som jag inte alls gillade från början.Men efter en del förbättringar så har jag börjat gilla den mer och mer.... Mycket till tack för det lätta spelmotståndet. Vilken nivå snackar vi om? Citera
ltdrichard Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Bugg i nya versionen? När jag kände att jag spelat färdigt och avmarkerade "auto blind" så fortsatte Everest att posta mina blinds. Sen en liten request, vore trvligt med fler enfärgade bakgrunder. Citera
ltdrichard Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Varför bytte ni tillbaka till den gamla versionen av klienten? Citera
MOffegrev Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Hej. Jag cashade ut den 11e december till mitt visa-kort, och har fortfarande inte fått mina pengar ännu. Hur lång tid brukar det ta? Citera
Sladdafan Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Hej. Jag cashade ut den 11e december till mitt visa-kort, och har fortfarande inte fått mina pengar ännu. Hur lång tid brukar det ta? Tog 10 dagar för mig första gången Citera
Swalling Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Hej. Jag cashade ut den 11e december till mitt visa-kort, och har fortfarande inte fått mina pengar ännu. Hur lång tid brukar det ta? 8 för mej Citera
MOffegrev Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Tog 10 dagar för mig första gången Jag är inne på min nionde nu, så får hoppas att pengarna dyker upp imorgon då. Citera
Gnurra Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Ett litet önskemål till sidan är en Kö funktion till specifika bord. För att om man vill sitta på ett specifikt bord så måste man vänta till nån lämnar de bordet å sitta å bevaka de. sen att man kan "sit out" 10 -15 min iaf så man hinner gå på toan och hämta vatten. Citera
Sladdafan Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Tog 10 dagar för mig första gången Jag är inne på min nionde nu, så får hoppas att pengarna dyker upp imorgon då. Det ska nog inte vara några problem. Va me lite nojjig när de hade gått så lång tid Citera
MOffegrev Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 10 dagar nu och fortfarande inte sett röken av pengarna. Nu börjar jag bli lite nojjig, Citera
kenomann Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Fråga till EverestPoker. Jag har suttit och spelat 2000$ guaranteed start 18:45 GMT. Vi är cirka 20 pers kvar, 2 bord, en vid mitt bord går all in och han får syn av en annan, så fort han blir synad så dyker det upp i chatten för det andra bordet att all in killen slutade på plats#... innan vi har fått se vare sig flop, turn el river. Det är inte så att ni har en bugg i systemet? Mvh Kenomann Citera
tina_ Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Jag kan bara hålla med kenomann, jag har sett det flera gånger. Citera
XaaL Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Om man blir all-in 1 mot 1 och skriver nåt i chatten innan korten har kommit ut så kan du se om du vinner eller förlorar. Förlorar du kommer du heta (obs)DITTNICK istället för bara DITTNICK Citera
Joey Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Har märkt samma sak: klienten vet i förväg vilka kort dealern kommer lägga upp. Ganska riggat. Citera
sorkenkk Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Har märkt samma sak: klienten vet i förväg vilka kort dealern kommer lägga upp. Ganska riggat. Riggat? Tror nog det är så överallt att det bestäms redan före floppen vilka kort som ska komma upp. Förmodligen redan när handen startar. Citera
Recommended Posts