Gå till innehåll

SAJT: EverestPoker.com

MGRacing

Recommended Posts

Tråkigt det som hänt.

Känner igen det flesta som folk skrivit.

Tex: Har AA på hand och höjer ca 4-5 dollar på 0.10 bord innan flopp, en callar. Kommer en skit flott, bettar ännu mer, turn ,ett skitkort, bettar 4-5 dollar till, han callar, turn kommer och jag bettar, han callar och fick in stegen på riverna, han satt på 6 3 off suite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 532
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
jag tvivlar på att vi får se skymten av några pengar, trots att jag försökte byta lösen efter att jag loggat in på den sidan...är ditt konto oxå spärrat nu? har du fått några som helst svar av everest? jag känner mig jävligt skändad...dels så har man sina personliga uppgifter på everest och dels sina kontouppfigter till neteller....jag har noll lust att spela poker idag...

Löste det sig? :(

Länk till kommentar

"känns" riggat!!!

Vann en turnering nyss, regga mig på en annan och får KK på första handen. Kände på mig innan att jag skulle åka dit på denna handen. En går all in, och tänker att den här kommer jag åka dit på.

Möter AK, och det är klart han träffade ett A på flopp!

Känns som detta hänt fler gånger när man kört....

Mvh

Länk till kommentar

• 4 weeks later...
"känns" riggat!!!

Vann en turnering nyss, regga mig på en annan och får KK på första handen. Kände på mig innan att jag skulle åka dit på denna handen. En går all in, och tänker att den här kommer jag åka dit på.

Möter AK, och det är klart han träffade ett A på flopp!

Känns som detta hänt fler gånger när man kört....

Mvh

Behöver väl inte betyda att en sida är riggad? :?

Du har ett 70/30 läge vilket innebär att du vinner 7/10 gånger inte 10/10...

Länk till kommentar

Everest är fantastiska....jag fick tillbaks allt....TACK EVEREST :P

Vad var det som hände från början?

Vad fick du göra för att få tillbaka dina pengar?

vi råkade ut för en bedragare som tog sig in på våra konton och snodde våra pengar...jag fick oxå tillbaka allt...*lika glad jag* :)
Länk till kommentar

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Undrar bara om någon vet hur lång tid det tar att få ut pengar från sitt Everest-konto till sitt Moneybookers-konto? Tar det lika lång tid som för ett Neteller-konto (dvs 2-3 dagar)?

Tog ut pengarna igår mitt på dagen så undrar om man skall börja bli orolig eller inte... (första gången jag använder Moneybookers så är lite nervös ;) )

Länk till kommentar

min bror ska försöka bygga rulle från 0 på everest på deras enbords freerolls, problemet är bara att dem blir fulla direkt..

Hur ska man göra för att hinna sätta sig på ett bord innan det blir fullt?

Trycka på "boka stol". Ingen ide att försöka på kvällen, nästan omöjligt att hinna. Skönt att slippa det nu :)

Länk till kommentar

min bror ska försöka bygga rulle från 0 på everest på deras enbords freerolls, problemet är bara att dem blir fulla direkt..

Hur ska man göra för att hinna sätta sig på ett bord innan det blir fullt?

Trycka på "boka stol". Ingen ide att försöka på kvällen, nästan omöjligt att hinna. Skönt att slippa det nu :)

ska man mata på den knappen hela tiden tills dem kommer upp?

Länk till kommentar