illerrre Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Dagens i-landsproblem i vårt metrosexuella Sverige! Anä. Men saken är den att jag alltid varit blond och hade nu tänkt testa färga håret brunt/mörkbrunt. Har så klart även pissgula ögonbryn och måste färga dom också. Men det står på förpackningen "varning: ej för ögronbryn." Så vad färgar man ögonbrynen med? Fast det borde väl gå att använda det jag har till ögonbrynen också? Jag _antar_ att man inte får använda det till ögonbrynen p.g.a risken att få det i ögonen? Eller kan det finnas någon annan orsak? Citera
Andrew_W Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Hm, jag vet inte varför man inte ska kleta hårfärgen runt ögonen, men det kanske är bra att låta bli och inte bli trotsig (jag talar av egen erfarenhet). Jag vet att det finns färg på tub som man använder till ögonfransar. Den kan du även använda till ögonbryn. Har aldrig provat färga ögonbryn dock så jag vet inte något om resultatet. Du kanske kan göra det hos en frisör istället. Det borde inte vara så dyrt. Citera
eurythmech Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Jag gillar valet av forum att fråga i Lite grand som tråden "Fylleslaskar hög Dealers på klubben, floppar nöten utan redraws, släppa?" på Fridaforumet. Citera
thekid Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 hahaha eurythmech du gjorde min dag! Citera
Andrew_W Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Äsch, sabba nu inte en tråd som var fantastiskt rolig precis som den var. Jag hade hoppats på en 14 sidor lång tråd där pokerspelare ivrigt diskuterar hårmode och ger varandra skönhetstips, men se det fick jag inte uppleva. Citera
Bein Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Men för ihelvete, ni är inte tillräckligt homosexuella märker jag. Finns ju små jävla kitt på Åhlens och alla sånadär schysta flick butiker står typ "Färga ögonbrynen, håller i 15 veckor nlablalbgalbal" på dem. Jag blev as sexig i de. PUSS! Citera
kfluffie Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Men för ihelvete, ni är inte tillräckligt homosexuella märker jag. Jag försöker verkligen, jag gör det ... Jag blev as sexig i de. Det tror jag nog! PUSS! Puss! Citera
cheunce Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 ... Bara jag som börja fundera hur man färgar en koala? Man kan ju inte köra med vanlig hårfärg eftersom det lär ju svida rätt bra vid diverse kroppsöppninga Det är alltså ögonen jag talar om Citera
illerrre Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Jag gillar valet av forum att fråga i Lite grand som tråden "Fylleslaskar hög Dealers på klubben, floppar nöten utan redraws, släppa?" på Fridaforumet. hahaha:D Vafan. Håller mig bara till ett forum åt gången. Förr var det styrketräningsforum nu är det pokerforum så då får alla frågor ställas där:) Citera
illerrre Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Cajalpenna? E inte det jävligt bögigt? Men det blir inte permanent väl? Alltså grabbar ni måste ju förstå problemet. Pissgula ögonbryn och brunt hår. Rimmar falskt. Citera
cheunce Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Alltså grabbar ni måste ju förstå problemet. Pissgula ögonbryn och brunt hår. Rimmar falskt. Tror de flesta förstår det. Ser ju sjukt konstigt ut när folk har mörkt hår och blonda ögonbryn. Är väll bara att glida in i någon affär och fråga. Tror de har bättre koll än majoriteten av de som hänger här Citera
sombrero Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Antingen köper du färg för ögonbrynen... Finns lite vart som helst Eller så går du till frisören som får göra det... Först färgar du håret, sen går du till den riktigt duktiga å dyra frisören eller personen som jobbar med make å frågar vilken färg du ska färga, ljusbrunt, mörkbrunt etc. Sen går du till den billiga frisören å säger vad du vill ha... Blir inte särskilt dyrt Citera
cheunce Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Cajalpenna? Men det blir inte permanent väl? Permanent som i tatuering eller permanent som i jävligt svårt att få bort? Gissar på det senare Slut på OT. Åter till ämnet "Hur färgar jag min koala bäst?" Citera
eurythmech Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Alltså, jag är inte så bra på det här med on-topic. Jag är bättre på poänglösa vitsar. Gällande utseende har jag inga konkreta tips. Jag är nog en "natural beauty". Citera
cheunce Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Alltså, jag är inte så bra på det här med on-topic.Jag är bättre på poänglösa vitsar. Gällande utseende har jag inga konkreta tips. Jag är nog en "natural beauty". ... och naturligt ödmjuk Citera
illerrre Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Alltså, jag är inte så bra på det här med on-topic.Jag är bättre på poänglösa vitsar. Gällande utseende har jag inga konkreta tips. Jag är nog en "natural beauty". Bildbevis uppskattas Citera
Hamleet Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Nu ska du få ett riktigt svar. Du köper Coloran. Finns på Åhlens eller nått annat sminkställe. Ta dock inte för mycket.. Ju längre du har i färgen desto mörkare blir ögonbrynen.. Tha metrosexuell Citera
Jennez Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Jag säger som de sa i det militära: “Bögar är också människor, det är bara det att de är lite mindre värda.” Torde vara applicerbart på killar som färgar ögonbrynen också. Lite värdelöst vetande: Människor har med 99% säkerhet samma färg på könshåret som på ögonbrynen (om inte det ena eller andra är atrificiellt färgat). Citera
eurythmech Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Alltså, jag är inte så bra på det här med on-topic.Jag är bättre på poänglösa vitsar. Gällande utseende har jag inga konkreta tips. Jag är nog en "natural beauty". Bildbevis uppskattas For the viewer's pleasure Citera
Jennez Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Damn eury! Trodde du skulle se ut som en tanig, intorkad universitets-overvintrare! Citera
chapman Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Dagens i-landsproblem i vårt metrosexuella Sverige! Anä. Men saken är den att jag alltid varit blond och hade nu tänkt testa färga håret brunt/mörkbrunt. Har så klart även pissgula ögonbryn och måste färga dom också. Men det står på förpackningen "varning: ej för ögronbryn." Så vad färgar man ögonbrynen med? Fast det borde väl gå att använda det jag har till ögonbrynen också? Jag _antar_ att man inte får använda det till ögonbrynen p.g.a risken att få det i ögonen? Eller kan det finnas någon annan orsak? du får uppdatera med resultat Citera
Myssion Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Alltså, jag är inte så bra på det här med on-topic.Jag är bättre på poänglösa vitsar. Gällande utseende har jag inga konkreta tips. Jag är nog en "natural beauty". Bildbevis uppskattas For the viewer's pleasure Jag vill ha blonda ögonbryn på den. Citera
Staahla Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Först ser man på en bild i Evil Table-tråden att Myssion inte ens är en gnutta lik Hoff sen visar det sig att Eury är knutte. Illusion efter illusion rasar. Citera
illerrre Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Lite värdelöst vetande: Människor har med 99% säkerhet samma färg på könshåret som på ögonbrynen (om inte det ena eller andra är atrificiellt färgat). det där är en myt Citera
Recommended Posts