fetcharn Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Hejsan Allihopa! Jag har ett problem, idag vann jag en turnering på Hollywoodpoker (ongame nätverket) och vill ta ut 2000$, saken är den att för att kunna ta ut till sin neteller måste man först ha depositat med den Netellern. Jag har inga pengar på min neteller och försöker göra allt jag kan för att få in 10 dollar men det går inte. Nu undrar jag om någon snäll själ vill göra en transfer mellan 2 konton på neteller så jag kan fixa de? Naturligtvis får ni tillbaka minst de dubbla! Bara kontakta mig via PM, om ni vill göra mig lycklig Snälla moderatorer ta inte bort detta inlägg, det är ingen spam. Tack! Citera
Stahl Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Hejsan Allihopa!Jag har ett problem, idag vann jag en turnering på Hollywoodpoker (ongame nätverket) och vill ta ut 2000$, saken är den att för att kunna ta ut till sin neteller måste man först ha depositat med den Netellern. Jag har inga pengar på min neteller och försöker göra allt jag kan för att få in 10 dollar men det går inte. Nu undrar jag om någon snäll själ vill göra en transfer mellan 2 konton på neteller så jag kan fixa de? Naturligtvis får ni tillbaka minst de dubbla! Bara kontakta mig via PM, om ni vill göra mig lycklig Snälla moderatorer ta inte bort detta inlägg, det är ingen spam. Tack! Så vitt jag vet ska det gå 100% felfritt att deposita på neteller med sitt visa. Dyrt, men funktionellt. Citera
fetcharn Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Yes, har dock maestro och det står att de ska funka med, men är tydligen bara till UK användare, tack för tipset, men det är tyvärr inte lösningen! Någon snäll människa som vill hjälpa mig? Citera
Stahl Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Yes, har dock maestro och det står att de ska funka med, men är tydligen bara till UK användare, tack för tipset, men det är tyvärr inte lösningen! Någon snäll människa som vill hjälpa mig? Du kommer ändå inte få ut pengarna från neteller om du bara har maestro, så vitt jag vet. Citera
fetcharn Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Jo, man kan ta ut till bankkonto. Har gjort de förut med, ingen som har 10 dollar skräpandes på sitt neteller account och vill hjälpa mig? Citera
ebisumaru Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Det går att sätta in via bankkonto också... Citera
BirchO Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 vilken fifflare. fan mamma lr pappa har väl 73,5kr och låna ut? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Har du fsb kan du göra ditt maestro till ett mastercard (e-kort) och deposita till neteller med, funkar felfritt. Citera
fetcharn Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Jag är ingen fifflare. Bankonto tar 3-5 dagar, har inte tid att vänta med det, ni får 20 dollar innan ni för över till min neteller till nåt poker network rum! Citera
Jimmy_the_Rose Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 vilken fifflare. fan mamma lr pappa har väl 73,5kr och låna ut? Varför måste han vara en fifflare? Fan, så fort någon ber om nått här så är det en lurendrejare... Tror på killen till 100%...har själv haft detta problem en gång... Citera
fetcharn Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Tack för det Jimmy, håller med dig om att det finns väldigt mycket fördomar mot sånt här, men antagligen lite förståeligt eftersom de har vart en del konstiga fiffel de senaste. Finns de ingen som vill tjäna lite pengar på att hjälpa mig? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Har tyvär alla neteller pengarna på deras debitcard för tillfället, annars hadde jag hjälpt dig...har det inte löst sig till imorgonkväll kan du pm:a mig då jag ska ha fått in lite nya dollars Citera
fetcharn Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Tack för ansträngningen Jimmy! Hoppas på lösning före det, men verkar vara smärre intresse för detta. Använder du MSN så skulle de va enkelt att få kontakt med dig? Isåfall lägg till kontakt: jerzan@hotmail.com Citera
Stahl Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Använder du MSN så skulle de va enkelt att få kontakt med dig?Isåfall lägg till kontakt: jerzan@hotmail.com heeehe.. Citera
Cyntax Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Jag hade samma problem med Partypoker för 1 vecka sedan. Jag hjälper om vi kan lösa det via FullTilt eller Partypoker? Citera
fetcharn Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Har hitils inte kunnat få tag i någon som kan hjälpa mig? Har däremot fått information om att minsta överföringssumma skulle va 30 dollar mellan konton, stämmer de? Men jag är ganska säker på att jag har fört över typ 20 dollar. Är det någon som har någon lösning på mitt problem? Citera
Recommended Posts