JoeFalk Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Jag har aldrig haft några problem med någon support. Visst tar det lite tid ibland men så är det ju med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laban333 Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Unibet e super med svenska o allt, inga problem. däremot titanpoker suger fett. Dom e värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
S@MU3L Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Det här är en jävligt onödig tråd, efetersom den absolut inte mäter något vettigt. Antingen har man någon gång haft ett trevligt eller dåligt möte med någon support, och då ger man ris eller ros... Jag har exempelvis aldrig haft något problem me 24h, tvärt om. Om man ska få fram något vettigt, så skriver man något standardbrev med halvklurig fråga, skickar samma brev till alla sajter, och på något sätt mäter utfallet. Då har en sådan tråd ett värde. Visst är det så, men ibland känns det skönt att få avreagera sig. BW har ju en standardmall som de skickar ut till sajterna, dock är deras "analyser" ganska så fattiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Pokerstars support är vad man bör kunna kräva av en tjänst man betalar för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cell Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 På Battlefieldpoker (primaskin) kommer man i kontakt direkt med klientsupporten med livechat och dem gör ett intryck av att försöka vara hjälpsamma iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddiemedusa Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Sämst: Alla Primasskins som delar support med Prima. Sämre support får man inte ens i Nordkorea.NoblePoker är riktigt kassa också. Jag utnyttjar sällan supporten, och just då får jag alla stolpskott. Annars är väll Ladbrokes och Pokerstars ok. Har precis börjat spela på prima (BET365) och det var den bästa supporten jag varit med om. Bara att ringa ett 020 nummer och få prata med en svensk som hjälpte mig med allt på en gång. BETYG: 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 sportingbets support upplever jag som minst en 9/10... riktigt snabba bra osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Noble poker har den sämsta support jag stött på i något sammanhang. Fyra gånger mailade jag dem och fick svar på något helt annat varje gång. Till slut skickade dom ärendet vidare till nån supportchef som svarade typ "Congratulations! You are entitled to our 100% $200 bonus.".. vilket inte hade någonting med min fråga att göra. (OBS. Var verkligen inga svåra saker jag frågade om samt att det var välformulerat ) Bästa jag upplevt är Stars och Full tilt. Även folket på Poker Office ska ha en eloge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 battlefield har den SÄMSTA supporten jag vart med om, tätt följt av noble poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
S@MU3L Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Som vi märker. Alla har delade åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Det här är en jävligt onödig tråd, efetersom den absolut inte mäter något vettigt. Antingen har man någon gång haft ett trevligt eller dåligt möte med någon support, och då ger man ris eller ros... Jag har exempelvis aldrig haft något problem me 24h, tvärt om. Om man ska få fram något vettigt, så skriver man något standardbrev med halvklurig fråga, skickar samma brev till alla sajter, och på något sätt mäter utfallet. Då har en sådan tråd ett värde. tycker många verkar eniga om att 24h suger. sen att forumet har samarbete med dem ändrar väl inte den saken. då bör de ju istället skärpa sig. tycker visst det här säger en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Kan verkligen hålla med om kritiken kring Noblepoker. Långsamt och oengagerat. Betfred (samma nätverk) har sjukt mycket bättre support. Snabb, kunnig och lite rolig faktiskt. Live-support. // J ps. håller delvis med om det Gdaily skriver. Svårt att betygsätta på detta sätt, ens sinnesstämning vid de aktuella tillfällena påverkar nog mycket. ds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Jag lirar själv på expekt och den erfarenheten jag har av supporten är att den är ganska bra. De har alltid svarat på mina mail inom en 24h period och jag har fått hjälp med de jag har velat, nu ska det väll iofs tillägass att det inte är några stora saker som jag har haft problem med men endå. De svararade snabbt i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.