Gå till innehåll

Här rankar vi sidornas supporter!


mgps

Recommended Posts

tycker detta kan vara en bra ide.

 

en bra support är viktigt för mig iaf. har aldrig haft några problem med några supporter även om några varit bättre än andra förutom nu.

 

 

24hpoker är den absolut mest usla support jag haft att göra med.

 

 

 

sportingbet verkar riktigt bra fast jag ej börjat spela där än, bara startat konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerStars är bäst (snabba, noggranna och frågor får svar). 24hNetwork och Pacific är sämst (långsamma, slarviga och enbart copy-n-paste svar).

 

InterPoker och Ultimate Bet får ofta kritik men jag har bara gott att säga om dem. FullTilt får även pluspoäng i min bok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämst: Alla Primasskins som delar support med Prima. Sämre support får man inte ens i Nordkorea.

NoblePoker är riktigt kassa också.

 

Jag utnyttjar sällan supporten, och just då får jag alla stolpskott.

Annars är väll Ladbrokes och Pokerstars ok.

 

Nej. Betonbet på prima är riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24hpoker är den absolut mest usla support jag haft att göra med.

Varför?

sportingbet verkar riktigt bra fast jag ej börjat spela där än, bara startat konto.

Bra grund du verkar ha... Vore ju kul om du även här skriver varför, men som sagt; det är väl inte intressant då du bara ville får ur dig att "24hs support är usla"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24hpoker är den absolut mest usla support jag haft att göra med.

Varför?

sportingbet verkar riktigt bra fast jag ej börjat spela där än, bara startat konto.

Bra grund du verkar ha... Vore ju kul om du även här skriver varför, men som sagt; det är väl inte intressant då du bara ville får ur dig att "24hs support är usla"...

 

de svarar inte på alla mail och de de svarar på tar det väldigt lång tid innan de svarar på.

 

de berättar inte varför jag ej fått min vip cashback gold utan skickar något standardsvar som bara skjuter upp utbealningen hela tiden.

 

jag har mailat dem om att jag råkat ut för collusion och det har de inte ens kommenterat.

 

 

ang sportingbet så svarar de jättesnabbt och utförligt på en massa frågor jag ställt samt har de live-support.

 

 

 

känns som du bara vill försvsra 24hpokers support. något intresse i dem eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För min del är det helt klart Poker Stars som har bästa supporten.

 

Men NordicBets support är fruktansvärt värdelös.

har haft problem med dom flera gånger nu, så jag har slutat spela där nu.

 

har hört av andra att de ska vara jättebra...!? nrodicbet alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är en jävligt onödig tråd, efetersom den absolut inte mäter något vettigt. Antingen har man någon gång haft ett trevligt eller dåligt möte med någon support, och då ger man ris eller ros...

 

Jag har exempelvis aldrig haft något problem me 24h, tvärt om.

 

Om man ska få fram något vettigt, så skriver man något standardbrev med halvklurig fråga, skickar samma brev till alla sajter, och på något sätt mäter utfallet. Då har en sådan tråd ett värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Potraiser har en bra support. Det finns en livessupport på svenska som oftast är igång, den är på svenska och jag har aldrig haft några problem med dryg support som sonika säger: "Det går inte" eller drar iväg ett standardsvar.

 

Det har jag däremot haft på Full Tilt där allting verkade omöjligt. Värst är dock Betdirects support, nu får jag hoppas att ingen spelar där eftersom det är ett ganska okänt bossskin, mest sportbetinriktad sajt. Det var iaf bara standardsvar och ingen personlig service alls, + att de gjorde en cashout till fel konto och sedan vägrade hjälpa mig :(.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...