Myssion Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Shit... Jag blev nog lite kär i Danny för några ögonblick där... Världsklass! Citera
Bluwajt Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Felicia Word! Tycker även Markus är extremt bra. Danny är la inte "dålig" han heller. Kommer nog vara dessa 3 som gör upp om ett i slutet. Riktigt tråkigt bara att programledarna håller så sjukt låg klass. Sannas röst är tiltobjekt nr.1 Citera
chapman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Shit... Jag blev nog lite kär i Danny för några ögonblick där... Världsklass! WORD!!!!! Citera
Waggho Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Sannas röst är tiltobjekt nr.1 Den enda som är jobbigare att höra är väder-Tone... brr! Citera
Myssion Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Felicia Word! Tycker även Markus är extremt bra. Danny är la inte "dålig" han heller. Kommer nog vara dessa 3 som gör upp om ett i slutet. Håller med. Trodde faktiskt att Natalie skulle vara den fjärde utmanaren där, det är de fyra som jag tycker håller lite högre klass än det övriga startfältet. Men nu åkte hon ut igår... Tilt... Visserligen rättså slätstruket framträdande, men hennes Aguilera-nummer förra gången var GRYMT! Riktigt tråkigt bara att programledarna håller så sjukt låg klass. Sannas röst är tiltobjekt nr.1 Haha, blev inte bättre av att hon hade hittat sin mormors leopardmönstrade klänning igår... Mogge är iofs lite flummigt cool, men han är sannerligen ingen höjdare på att intervjua folk... Och vad fan skulle de ta med mupp-Mark för??? Citera
Painman Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Tennistjejen från helsingborg hon borde ha vunnit allt... Citera
AnnaDea Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Go Cissi Ramsby! Som förövrigt gick i samma skola som mig. Väldigt duktig sångerska, men otroligt egocentrisk. Citera
Painman Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Go Cissi Ramsby! Som förövrigt gick i samma skola som mig. Väldigt duktig sångerska, men otroligt egocentrisk. ?? På vilket sätt är hon det? hon skriker ju bara.. Citera
AnnaDea Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Go Cissi Ramsby! Som förövrigt gick i samma skola som mig. Väldigt duktig sångerska, men otroligt egocentrisk. ?? På vilket sätt är hon det? hon skriker ju bara.. ........ Citera
Frege Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Go Cissi Ramsby! Som förövrigt gick i samma skola som mig. Väldigt duktig sångerska, men otroligt egocentrisk. Hon visade verkligen inte kvalitet i går. Citera
AnnaDea Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Go Cissi Ramsby! Som förövrigt gick i samma skola som mig. Väldigt duktig sångerska, men otroligt egocentrisk. Hon visade verkligen inte kvalitet i går. Det kan jag hålla med om. Men hon kan hålla hög kvalite som vi har sett genom hela programmet. Citera
Myssion Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Har gillat henne tidigare, men tycker precis som juryn att hon blir sämre o sämre. Sedan har jag alltid tvivlat på om hon har någon egentlig bredd, och har hon det så har hon inte visat det än iaf. Men som helhet tycker jag inte hon kommer upp i samma klass som Danny/Markus/Felicia, någon av de tre kommer att ro hem det hela. Men jag trodde iofs att Natalie var en stark vinnarkandidat också, så ni ska nog inte lyssna för mycket på mig. Citera
pecks Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Tennistjejen från helsingborg hon borde ha vunnit allt... Håller med........ Victoria Abassi Citera
hansolo Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 han Markus som sjöng balladen om fredrik åkare och cecilia linda va riktigt bra, allt annat sög typ! har bara sett avsnittet som gick igår btw Citera
Myssion Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Tennistjejen från helsingborg hon borde ha vunnit allt... Håller med........ Victoria Abassi Sjöng inte hon helt falskt...? Citera
Bluwajt Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Tennistjejen från helsingborg hon borde ha vunnit allt... Håller med........ Victoria Abassi Sjöng inte hon helt falskt...? Useende nr1, sång nr2 Nordicbet verkar tagit bort sina idol-match-odds Hade tänkt att sätta in lite deg där enbart för det. Inför gårdagens tävlingen fanns matchen: Natalie - Felicia 1.65 - 2.15 om vem som skulle gå längst, grymt överodds på Felicia där tycker iaf jag. Aja, dom kanske komemr upp igen. Citera
Myssion Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 han Markus som sjöng balladen om fredrik åkare och cecilia linda va riktigt bra, allt annat sög typ! Var ju inte ngn superhög klass överlag, men hur kan man inte få goosebums av Danny's framträdande?? Citera
Bluwajt Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Markus, fy fan vilken bredd killen har, hoppas verkligen han ror hem detta. Skulle jag tippa så blir det Johan eller Jessica som får lämna idag. Citera
Myssion Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Grym upphämtning av Erik också. Kan han fortsätta hålla den klassen kan han bli en seriös utmanare till Markus och Danny. Felicia börjar halka efter lite. Eller rättare sagt, de andra drar ifrån. Citera
hansolo Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Danny är alldeles för idol-sliskig för min smak, min favorit är helt klart cissi för de är lite "go" i henne och hon har lite hårdare stil än alla andra fjollpop-mesar som alltid kommer långt i idol! hon har min röst så länge som hon e kvar! Citera
Recommended Posts