Gå till innehåll

Pokerkryssning


some1blue

Recommended Posts

De här vore väl nåt för fler i klubben? Max 300 startande, minst en mille i prispotten... Totti du har ju åkt på sånt här innan, varför inte igen? Småpengar för en kille som du...

 

Blir för övrigt nästa event för Tellpoker teamet... alla får åka så jag slipper kvala denna gång. Hade väl ärligt talat hoppats på en lite större turnering men de blir fler...

 

Mkt bra

 

 

http://www.silja.com/sv/specialTrips/PAF-Pokerkryssning.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pynta för mig danne.. så bygger jag stack, hamnar på ditt bord och ger bort allt till dig... bra deal? Det räcker om jag bara får följa med och supa o lira lite cg så e ja nöjd lixom.

 

Ser vissa problem i förslaget...

1: Ska du bygga stack? SlaskPer...

2: Har inga pengar att pynta dig med

3: Bättre att låta dig pynta själv, bygga lite stack om du klarar det.. o sen robba dig på rubbet iallafall oavsett om den är stor eller liten...

 

8-)

 

Kommer bli skoj iaf, men det är tydligen snabba ryck med att anmäla sig. 300 platser max o senast måndag måste teamet veta om jag kan åka så de gäller nog att ta dom få platser som finns kvar. Måste ju finnas intresse att visa va Westbay kan?

 

För övrigt mjukis, EN öl kan jag bjuda på samt lite slaskande på ett cashgame när jag plockat ut min kvarts mille (om inte lite mer) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer bli skoj iaf, men det är tydligen snabba ryck med att anmäla sig. 300 platser max o senast måndag måste teamet veta OM jag kan åka så de gäller nog att ta dom få platser som finns kvar. Måste ju finnas intresse att visa va Westbay kan?

 

För övrigt mjukis, EN öl kan jag bjuda på samt lite slaskande på ett cashgame när jag plockat ut min kvarts mille (om inte lite mer) :lol:

 

Vad är problemet?

 

Nu ska jag sova, vi ses på lördag alla torskar!

 

 

Ariados: Jompa, Theo och Thelin behöver fortfarande en spelare till sitt lag!

Intresserad eller inte, svara här eller messa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...