Joakim G Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Glöm inte bort att Geigert gjorde samma misstag som med 7:orna iiiii första pokermiljonen tror jag att det va va.... Jajamänsan...så var det Orutin är min enkla förklaring till detta... Tror inte att jag skulle göra om det efter 4 säsonger dock Citera
Joakim G Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Det finns en annan central förklaring till att programmet inte utvecklas ett dugg. Den tidigare producenten, (för övrigt den ende i landet i den genren som behärskar detta spelet både live och online både inom Sveriges gränser och internationellt), valde att INTE fortsätta och då tog man in en ny som inte lirar poker... RIDÅ... Forza Per Sögren Det är en sak att ha vara TV-producent och ha ett intresse... Det är en helt annan att vara det men samtidigt förstå och behärska spelet... Citera
Sansrom Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Gick på rejäl tilt efter förra avsnittet och skickade följande till Tittarombudsmannen. Andra säsongen av Pokermiljonen var ganska bra. Skaplig klass på spelet och Joakim Geigert hade kommit in i kommentatorsrollen. Hur har ett såpass bra program tillåtits sjunka så lågt som det har gjort nu? Lågkvalitativ produktion, kommentatorer som inte vet vad de snackar om i många fall, fullständigt värdelös nivå på pokerspelet. Skyll inte på att programmet ska passa alla, det finns INGEN icke-pokerspelare som finner nöje i den här smörjan bara för att Lasse Anrell och Per Morberg sitter vid bordet. Den som är ansvarig för detta borde bytas ut. Ta in en poker- och media-kunnig (t.ex. Geigert, finns många andra) människa som kan få rätsida på programmet innan det är för sent. Mina två ören. Det var rätt skönt, råder er att göra detsamma... Fick svaret "Det är framfört." Citera
Joakim G Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Gick på rejäl tilt efter förra avsnittet och skickade följande till Tittarombudsmannen. Andra säsongen av Pokermiljonen var ganska bra. Skaplig klass på spelet och Joakim Geigert hade kommit in i kommentatorsrollen. Hur har ett såpass bra program tillåtits sjunka så lågt som det har gjort nu? Lågkvalitativ produktion, kommentatorer som inte vet vad de snackar om i många fall, fullständigt värdelös nivå på pokerspelet. Skyll inte på att programmet ska passa alla, det finns INGEN icke-pokerspelare som finner nöje i den här smörjan bara för att Lasse Anrell och Per Morberg sitter vid bordet. Den som är ansvarig för detta borde bytas ut. Ta in en poker- och media-kunnig (t.ex. Geigert, finns många andra) människa som kan få rätsida på programmet innan det är för sent. Mina två ören. Det var rätt skönt, råder er att göra detsamma... Fick svaret "Det är framfört." Man tackar för kritiken... men det kommer aldrig att hända. En gång utköpt... alltid utköpt Citera
Joho1337 Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Ska man skratta eller gråta? Får iallafall se många händer i detta avsnittet =) Citera
william Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Jag hejjar på cissi.... Dem andra två e så fula! Citera
pellepackad Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 LOOOOOOOOOOOOOOOL WTF? UNREAL!!!!!!!! Citera
_tilter_ Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Håller med! Sjukast jag sett, det finns bara inte Citera
Juster Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 damn... ska det sluta efter två händer? Citera
wingman Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 I allafall mycket mer underhållande än vad det brukar vara Citera
KimHartman Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Så sjuuukt.. Innan floppen i 2:a handen kom tänke jag, "nu kommer väl AKQ ", och så gör den det, lolla. Nån lär ju iaf dra ut om dom ska fylla tiden. A på river? Citera
fred93 Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 reklampaus... jag gissar på J 10 på turn och river och split pott. Kan väl inte vara 40 minuter HU? Citera
mrghost Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Haha kan det hända, helt sjuka händer. Producenten måste riggat allt måste haft brottom iväg från inspelningen Citera
mattias552 Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 hehehe!!!! LOL! Så jävla riggat!!! Citera
Juster Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 I allafall mycket mer underhållande än vad det brukar vara såg du inte när viggo från rederiet spelade? det var riktigt underhållande Citera
Esperit Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 lol, överlägset roligast någonsin Citera
smidig Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 2 händer.. helt sick.. är detta ett skämt? Citera
_tilter_ Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Go Go Brolin. Endast 2 händer. Citera
Recommended Posts