Gå till innehåll

Allt om AnnaDea


Sansrom

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe ja ibland så=)

 

Sagt om AnnaDea:

 

Från: joeki

Till: AnnaDea

Skrivet: 2006-08-24 20:22:47

Ämne: .

hur kan du kalla folk egoistiska när du tar människors pengar och hånar dom samtidigt? du är så äckligt störd i huvet att jag fan mår illa.

 

 

 

denna person använder dock aning för hårda ord väl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ja ibland så=)

 

Sagt om AnnaDea:

 

Från: joeki

Till: AnnaDea

Skrivet: 2006-08-24 20:22:47

Ämne: .

hur kan du kalla folk egoistiska när du tar människors pengar och hånar dom samtidigt? du är så äckligt störd i huvet att jag fan mår illa.

 

 

 

denna person använder dock aning för hårda ord väl

 

Tycker orden var milt tilltagna för att mäta idiotin bakom nicket annadea.

 

 

Kolla t.ex. denna ädelsten av idioti ifrån trollet.

 

Så du tror verkligen på att allt du ser är den ypperliga sanningen? Att du orkar kalla andra för idioter är bara brist på självkännedom och respekt för andras åsikter.

 

Desto mer du kallar mig idiot och agerar oförstående, desto mer skit kommer jag garanterat kasta tillbaks, allt för att göra det surare för er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ja ibland så=)

 

Sagt om AnnaDea:

 

Från: joeki

Till: AnnaDea

Skrivet: 2006-08-24 20:22:47

Ämne: .

hur kan du kalla folk egoistiska när du tar människors pengar och hånar dom samtidigt? du är så äckligt störd i huvet att jag fan mår illa.

 

 

 

denna person använder dock aning för hårda ord väl

 

Inkorg :: Meddelande

Från: joeki

Till: AnnaDea

Skrivet: 2006-08-26 23:31:49

Ämne: Re: .

joeki skrev:

 

Okej, mitt PM som jag skickade var omoget och onödigt. Jag ångrar att jag skrev det, helt ärligt. Det var löjligt. Tycker dock det var lite dåligt att lägga upp det på forumet. Du kunde anmäla mig till moderator, men du behövde inte visa det för hela forumet.

 

Och han inser också att han kan skriva en massa onädigheter och kan säga förlåt tillochmed om det.

 

Men det förvånar mig inte alls att du är en vän till en person som ogillar mig. Lol, måste ha stöd för sina åsikter bakom andra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syftet är förstås att försöka leda bort off-topic-diskussionen om dig från fusk-tråden. Jag bryr mig helt enkelt inte ett skit om dig, AnnaDea, men desto mer om Ken-historien.

 

hmm, visserligen sant. Jaja, acceptabel grund iaf, så jag inte behöver anmäla denna tråd till en moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ja ibland så=)

 

Sagt om AnnaDea:

 

Från: joeki

Till: AnnaDea

Skrivet: 2006-08-24 20:22:47

Ämne: .

hur kan du kalla folk egoistiska när du tar människors pengar och hånar dom samtidigt? du är så äckligt störd i huvet att jag fan mår illa.

 

 

 

denna person använder dock aning för hårda ord väl

 

Tycker orden var milt tilltagna för att mäta idiotin bakom nicket annadea.

 

 

Kolla t.ex. denna ädelsten av idioti ifrån trollet.

 

Så du tror verkligen på att allt du ser är den ypperliga sanningen? Att du orkar kalla andra för idioter är bara brist på självkännedom och respekt för andras åsikter.

 

Desto mer du kallar mig idiot och agerar oförstående, desto mer skit kommer jag garanterat kasta tillbaks, allt för att göra det surare för er.

 

Det var visst ingen åldergräns på detta forum kom jag på :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är absolut ingen vän till någon som ogillar dig..hade aldrig sett ditt nick innan du kom in o förstörde Ken tråden.. det där meddelandet grävde jag fram nu dagen till ära när du fått en egen tråd

 

Nä aldrig. Hur annars kan du få tag i meddelandet om inte från själva personen i sig, som i sin tur inte gillar en så mycket. pågrund av diverse trådar om bidrag.

 

Thrasher.

 

Men det rättfärdigar ditt beteende att kalla folk för idioter osv? Bra självdistans.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sagt om AnnaDea

 

Stahl:

Vad är du, en fabriksarbetande proletär från sveriges 50-tal?

 

Haha.

 

Den första av dem alla som ogillade mig. Du är verkligen värdelös att försöka gömma dig bakom personer som ogillar mig.

 

Försök hitta en person som har sagt något om mig, fast jag och denne inte har haft en diskussion i en tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QoS: Kan du inte skapa en undergrupp i forumet där de med hink och spade kan hålla till?

 

Detta ska ju vara det enda forumet som inte handlar om Poker och så ska det nog förbli.

 

PF är ju inget brett forum (förutom i just poker) och att skapa ett underforum som heter "Papperskorgen", "Trasha varandra" eller what ever tycker jag är en liten låg nivå.

 

Istället för att sänka nivån på forumet så kan vi väl försöka höja det lite? Tillsammans u know.

 

Jag har frågat AnnaDea om han vill att jag ska låsa tråden men han har svarat Nej och jag förstår själv inte riktigt vad syftet med tråden är (Att klanka på AD eller att berömma honom för alla sina bedrifter?) så jag låter den vara kvar tillsvidare.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte riktigt.. Vem är AnnaDea? Han har visst skrivit 600 posts, men jag har inte direkt märkt honom - inte som nåt negativt inslag på forumet iaf.

 

Har han härjat mkt? Nåt jag missat?

 

Var något missöde med att jag tog Socbidrag medans jag köpte en plasma-tv för mina pokervinster. Så vart det århundradets häxjakt på mig med en massa personpåhopp osv. Vissa människor tror de har en slags rättighet att trycka ner andra människor.

 

Men det är alltid återkommande personer som jag har haft debatt med förut som kommer med samma påhopp hela tiden (om de inte är vänner med personerna så att säga)

 

Bara patetiskt att de försöker hela tiden att ha "rätt" annars kommer de med arga meddelanden :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...