Gå till innehåll

Allt om AnnaDea


Sansrom

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

du tog socbirdrag för att kunna köpa en plasmatv.

 

samtidigt som han jobbade svart på en pizzeria..

 

Ja. ni lever upp till min signatur. Bästa i det hela är att jag slipper vara ett förstående i ett oförstående.

 

Alltid lika kul när det är samma loosers som kommer med samma påstående tråd efter tråd. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha :lol:

 

Fyfan vilken bra tråd. Kan väl komma överens om att varje gång AnnaDea skriver något idiotiskt i någon tråd svarar vi här så inte alla andra trådar förstörs.

 

:heart: till OP

 

Till den gräns där det övergår till person påhopp som ni är väldigt duktiga på. Som du kanske har märkt så har moderator erbjudit sig att låsa tråden. Så tro inte att denna tråd är till för att ni ska kunna skriva vad ni vill. Lite självdistans tror jag ni nog har (förhoppningvis)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid lika kul när det är samma loosers som kommer med samma påstående tråd efter tråd. :lol:

 

inget påstående, kommer ihåg när du skrev det i din dagbok..

 

Att samma personer som kommer med person påhopp tråd efter tråd? Eller har du ingen koll på vilka personer som skriver samma sak om mig i olika trådar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker inte att tråden ska låsas men väl att annadea ska bannas

 

Haha. De enda som ska bannas här är de nollor som kommer med en massa person påhopp. Loosers som inte klarar av att en annan har en annan syn och åsikt. Och deras ända argument är att klaga på personen och inte åsikterna.

 

Men 20-åriga snorungar kan ju fortsätta så. Men come on. Ge mig argument varför jag ska bannas. I dare you.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid lika kul när det är samma loosers som kommer med samma påstående tråd efter tråd. :lol:

 

inget påstående, kommer ihåg när du skrev det i din dagbok..

 

Att samma personer som kommer med person påhopp tråd efter tråd? Eller har du ingen koll på vilka personer som skriver samma sak om mig i olika trådar?

 

nej, att du jobbade på en svart pizzeria samtidigt som gick på soc och köpte en plasma tv och rosa converseskor. Det är inget påstående då du skrev det i din dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Player1: AnnaDea, kan du inte svara nu en gång för alla. Har du jobbat svart, gåttpå soc och köpt en plasma-TV på en och samma gång?

 

AnnaDea: Ni är loosers :lol: Ta reda på fakta innan ni går till påhopp. Allt är inte svart på vitt. Bara för folk har andra åsikter än ni så går ni till påhopp. Var positiva och inte negativa. Allt är inte svart på vitt. Ni är loosers :lol:

 

Seriöst, ingen idé att dra upp plasmatv och soc-snacket igen. Blir ju ändå alltid samma bortförklaringar och motangrepp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid lika kul när det är samma loosers som kommer med samma påstående tråd efter tråd. :lol:

 

inget påstående, kommer ihåg när du skrev det i din dagbok..

 

Att samma personer som kommer med person påhopp tråd efter tråd? Eller har du ingen koll på vilka personer som skriver samma sak om mig i olika trådar?

 

nej, att du jobbade på svart en pizzeria samtidigt som gick på soc och köpte en plasma tv och rosa converseskor. Det är inget påstående då du skrev det i din dagbok.

 

Javisst. du har ju så stor koll i läget märker jag. Att du ens blandar in att jag köpte Rosa Converse skor samtidigt att jag skulle gå på Socbidrag gör dig mer till ett troll än någon med insikt i situationen. Har aldrig gått på Soc när jag köpte skorna.

 

Sen hur många har då argumenterat om just ämnet gå på soc, medans köpa en plasma-tv. Allt har urartat sig i en schlagerfest om påhopp om min personlighet, istället för att ha "vettig" diskussion.

 

Ta dig själv en funderare varför de flesta trådarna blir låsta.

 

*hint* För en massa nollor börjar skriva en massa onödiga påhopp hela tiden *hint*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Player1: AnnaDea, kan du inte svara nu en gång för alla. Har du jobbat svart, gåttpå soc och köpt en plasma-TV på en och samma gång?

 

AnnaDea: Ni är loosers :lol: Ta reda på fakta innan ni går till påhopp. Allt är inte svart på vitt. Bara för folk har andra åsikter än ni så går ni till påhopp. Var positiva och inte negativa. Allt är inte svart på vitt. Ni är loosers :lol:

 

Seriöst, ingen idé att dra upp plasmatv och soc-snacket igen. Blir ju ändå alltid samma bortförklaringar och motangrepp.

 

Har redan förklarat den situationen minst 5 gånger. Bara ett under att jag MÅSTE göra en förklaring en 6:e gång som ni bara kommer avfärda och inte lyssna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sen en sak angående det här.

 

 

Hahahaha :lol:

 

Fyfan vilken bra tråd. Kan väl komma överens om att varje gång AnnaDea skriver något idiotiskt i någon tråd svarar vi här så inte alla andra trådar förstörs.

 

:heart: till OP

 

du skrev väl inte förlåt osv i ditt förra meddelande bara för att INTE ville bli bannad? Eller var det bara skitsnack? Jag låter Qos avgöra den situationen. Tro inte att du kan skriva en sak, och göra precis motsatsen senare, bara för du känner för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du skrev väl inte förlåt osv i ditt förra meddelande bara för att INTE ville bli bannad? Eller var det bara skitsnack? Jag låter Qos avgöra den situationen. Tro inte att du kan skriva en sak, och göra precis motsatsen senare, bara för du känner för det.

 

Nu förstår jag itne vad du pratar om. Jag går inte till personangrepp och jag har bett om ursäkt för att jag gjorde det för längesen. Varför det poppade upp här från början är för mig en gåta. Du kan inte ta en diskussion så du printar upp gamla PM för att uppnå vad?

 

Skicka PM om du vill diskutera vidare om det här, det är ingen som bryr sig och det är mellan oss om du har något mer att säga om det.

 

Nuff said om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du skrev väl inte förlåt osv i ditt förra meddelande bara för att INTE ville bli bannad? Eller var det bara skitsnack? Jag låter Qos avgöra den situationen. Tro inte att du kan skriva en sak, och göra precis motsatsen senare, bara för du känner för det.

 

Nu förstår jag itne vad du pratar om. Jag går inte till personangrepp och jag har bett om ursäkt för att jag gjorde det för längesen. Varför det poppade upp här från början är för mig en gåta. Du kan inte ta en diskussion så du printar upp gamla PM för att uppnå vad?

 

Skicka PM om du vill diskutera vidare om det här, det är ingen som bryr sig och det är mellan oss om du har något mer att säga om det.

 

Nuff said om det.

 

Ja, för att du skriver att du ska ignonera mina inlägg/meddelanden framöver, och ändå kommer du in i denna tråd och provocerar? Annars kan du mer än gärna förklara vad du menar med ditt första inlägg?

 

Sen be din kompis sluta kopiera in våra PM här. Du vill väl inte framstå som någon skvallerkärring, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer jag att kunna halla mig ifran denna trad? Troligen inte...

 

Just nu ar jag dock jetlaggad och pallar inte slita AnnaDea i stycken. Jag har dock ett forslag till dig, AnnaDea.

Det verkar ju som att vi kommer att debattera en hel del har framover sa varfor tar vi inte och presenterar oss for varandra (och for alla andra for den delen)? Behover inte vara nagot markvardigt, bara lite om var vi bor, vad vi jobbar med, vad vi har for utbildning etc... Det blir val bra? Blir lite mer vanskapligt da liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tror jag ber min kompis printa upp ett PM där jag kallar dig idiot? Åh gud du är ju så.... äsch jag ger upp.

 

Fortsätt säga åt folk att skaffa självinsikt samtidigt som du vägrar förstå att alla diskussioner om dig och din idioti handlar om dig och ingen annan.

 

Ska försöka ignorera den här tråden även om det är kul att se att jag inte är ensam om att gravt ogilla dig. Tror för övrigt tråden behövs för forumets bästa och hoppas den lever kvar och används flitigt istället för att förstöra de seriösa trådarna.

 

"Alla är idioter, jag är bäst". Plötsligt börjar jag förstå hur du tänker. Ta soc-bidrag för det är solidariskt, kalla alla som kritiserar dina åsikter för losers (loosers?) och säga åt folk att skaffa självdistans när du förklarar alla dina trådars utflippande med att alla andra är dumma - inte du. Det börjar åtminstone klarna lite grann hur din hjärna fungerar.

 

Nu tar jag paus från den här tråden ett tag då jag inte kan ignorera dumhet och jag har inte tid just nu.

 

Ha det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...