Gå till innehåll

Myt4z - Vakter, Vakter! DOM TAR ALLT MITT GUUUUULD!


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ungefär som världens bästa klubblag ska vara.. :P

 

Ptja, typ:) Man har ju dock sett bra klubblag vara...mindre bra, inte allt lätt att leverera:-)

 

För att ta ett exempel såg jag mitt favvolag Arsenal i helgen, deras insats var..... inte bra. För att uttrycka sig milt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, sista halvtimmen efter att Nasri klivit in i mitten var bra.

 

Jo, det blev bättre då. Men summerar man matchen, iaf i mina ögon, så var den måttligt roande. Men håller med om att det faktiskt blev bättre då. Synd att dom så ofta måste dribbla in bollen i mål, skjut för gudsskull:) Är dock kul att se när det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror 1-0-målet var jävligt viktigt, hade nog varit en annan match om det stått 0-0 i halvtid. Skönt med seger iaf!

 

Giggs var ju helt enorm, bra move av SAF. :-)

 

Ska inte göra detta till en Man Utd diskussionstråd nu, men måste bara tillägga att jag blev smått vansinnig när jag såg mittfältet de ställde upp med, Park-Giggs-Fletcher-Ronaldo. Men som vanligt visade Fergie varför han vunnit så mkt. Fingertoppskänsla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glory fuckin Vidic , helt sjuk. Vem är Terry i luftrummet?

 

Vidic i luften och Park på "bredden" så att säga :mrgreen:

 

Ska inte göra detta till en Man Utd diskussionstråd nu, men måste bara tillägga att jag blev smått vansinnig när jag såg mittfältet de ställde upp med, Park-Giggs-Fletcher-Ronaldo. Men som vanligt visade Fergie varför han vunnit så mkt. Fingertoppskänsla!

 

Japp man blev lite orolig, Giggs har INTE varit bra. Men han var grym. Park tycker jag har varit på G ett längre tag och jag hade rätt, såhär bra har han nog aldrig varit innan. Sicket djur :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, det arsenal saknar är en katapult :). När Arsenal verkligen spelar får man nog se världens bästa fotboll, men det United visade upp igår var det Arsenalklass på ;).

 

GL med 500k målet myt4z, tror du klarar det.

 

Ty mannen, jag hoppas och tror att jag klarar det jag med:-)

 

Det gör inget att det blev lite OT från pokern, kul bara om det är ngn aktivitet i denna db:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit så mkt spel denna vecka, då min försäsong dragit igång. Lirade dock ca 1,5h igår, mestadels nl100. Hade dock oförskämt mkt oflyt, och slutade väl ca 300€ minus. Låg som mest 700€ back, rätt illa med tanke på att jag spelade typ 900 händer:roll: Men men, det var rätt standard, överfärgningar och en del utdragningar, och några andra setups. Spelade väl inte helt felfritt heller ska tilläggas:-)

 

Idag blir det nog en sista lektion då min coach ska lägga ner coachandet för obestämd tid. Ska försöka få in en del händer i helgen då min flickvän reser bort. Fritt fram för grind dvs.

 

Ligger helt ok till för månaden, har inte räknat exakt, men inkl rb bör det vara ngnstans kring 33-34 k sek. Lirat ca 15 k händer, så bör klara av mitt mål att snitta 25k händer/månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blir det nog en sista lektion då min coach ska lägga ner coachandet för obestämd tid.

 

Har du lust att berätta lite om hur coachning går till och hur mycket du betalar. Jag är själv mycket intresserad av att skaffa mig en coach. Vad bör man tänka på och hur hittade du honom/henne? Många frågor blev det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du lust att berätta lite om hur coachning går till och hur mycket du betalar. Jag är själv mycket intresserad av att skaffa mig en coach. Vad bör man tänka på och hur hittade du honom/henne? Många frågor blev det...

 

Hej Kapten!

 

Jag kom i kontakt med min nuvarande coach via en pokerbekant. Så kan tyvärr inte ge dig tips på bästa sätt att komma i kontakt med en. Tror nog att du kan posta här och på 2+2 annars, så bör du kunna hitta ngn. Vi har kört lektionerna via teamviewer, samt skype. Jag har spelat, och coachen har sagt hur jag ska lira i princip. Sen har vi även diskuterat händer o så utöver själva lektionstiden. Priset har varit 75$/h, ngt jag verkligen kan rekommendera. Så länge du trivs med coachen och så.

 

Jag lirade för övrigt precis ett kort pass på ca 1 timme. Rekordbackade på rekordtid, efter 28 minuter var jag 1,1€k back på nl200. Spewade ngt inköp tror jag allt. Men annars var det lite homoerotiska setups. Ska lira igen, ha lektion, om ca 1 timme. Blir troligtvis mkt lir ikväll. Jobbade ner minuset till ca 600 tillslut, ska tilläggas.

 

Ska försöka lägga upp lite HHs ikväll också, varit lite få på sistone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr lyckades jag inte vända dagens negativa resultat. Slutresultatet skrivs till drygt 1300€. Trist då jag tycker jag spelade väldigt bra idag.

 

Återhämtar mig några dagar på NL100 har jag tänkt. Sen blire tebax till att va slagpåse på nl200:roll:

 

Tänkte posta massa händer, men tyvärr kommer det bara bli fokus på massor och åter massor av utdragningar, och sånt känns bara bajs att posta.

 

So long!

 

Edit, för övrigt rekordback för mig. Aldrig torskat 1300€ tidigare på en dag. Grattis mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...