Gå till innehåll

Vilket program är jag ute efter?


sloman

Recommended Posts

Står jättemycket bra info här på forumet men efter att ha läst många trådar så vet jag fortfarande inte vilket som skulle passa mig bäst.

Jag spelar på partypoker nl25 och jag skulle vilja få information om hur många floppar fi ser, vilka händer han höjer/synar med osv. Och detta skulle jag vilja se direkt på bordet. Men också info om mitt eget spel.. vilka händer jag förlorar mycket med och vilka jag vinner med osv.

Vilket program passar bra och behöver jag några "tilläggsprogram" till programmet.

 

Med vänlig hälsning

slö

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack. Jo jag vet att all info jag behöver finns här på forumet men jag sitter på jobbet och vill inte lägga ner den tid som krävs för att läsa igenom alla trådar (chefen blir inte så glad).

Men nu vet jag att det är pokeroffice 2 jag ska läsa om.

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokertracker+ Pokerace kan också användas.

 

Jag har både PO2 och PT men PO2 är mycket bättre, speciellt om man lirar på party, men det är nog en smaksak. Testa och ladda ner båda, du kan lira 500 eller 1000 händer helt gratis (är inte helt 100%) så kan du avgöra själv. Fin nog också en tråd, PT VS PO2 elelr något liknande, måste till jobbet, hinner inte leta upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...