Bananmannen Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Är det en plats garanterad på 24h satelliter? Även om det bara är 5 spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Ca: 200 platser kvar!Hotellet är fullbokat, stugor finns det ngr kvar, och dessa bokar du genom att ringa 0525-19100 /Grebban Bokade hotell idag och det fanns några rum kvar.... Så ljug inte för oss grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 22 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Bokade hotell idag och det fanns några rum kvar.... Så ljug inte för oss grebban Har aldrig varit min mening, läste bara artikeln på proSharks där marknadschefen säger: Citat: Hotellet är fullt, men stugor finns kvar.... Men fick du hotell så är ju detta jättebra /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 22 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Kanske kan intressera herrn i frukost hos mig istället? Japp, säg bara tiden /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=587429#587429 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOJJE Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Kanske kan intressera herrn i frukost hos mig istället? detta är lite gulligt tycker jag. hur går ni till väga vid frukosten. skall grebban ringa dig eller skall han putta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 detta är lite gulligt tycker jag. hur går ni till väga vid frukosten. skall grebban ringa dig eller skall han putta på dig? Om inte annat så får du putta mig ur sängen /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Nu är det strax under 200 platser kvar!! /Grebban ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Kanske kan intressera herrn i frukost hos mig istället? detta är lite gulligt tycker jag. hur går ni till väga vid frukosten. skall grebban ringa dig eller skall han putta på dig? Det är bara att kliva in i stugan och ta för sig, jag sover alltid naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 finns det dusch i stugorna? om ja, är vattnet varmt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 finns det dusch i stugorna? om ja, är vattnet varmt? Jennez: OK:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 finns det dusch i stugorna? om ja, är vattnet varmt? Japp, finns dusch istugorna, och ja vattnet är varmt... Kolla med J.Geigert, deras varmvattenbredare sprang läck förra året så dom hade ett gott varmt vattenfall från våning två... :lol: /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 hur kommer det funka med sidogames? CG, SitnGo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
willy787 Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Bokade hotell idag och det fanns några rum kvar.... Så ljug inte för oss grebban Han ljög inte, eller i sådana fall så ljög de på hotellet för mig också! För jag bokade flera dagar innan dig verkade det som, och då hade de enbart ett rum kvar på hela hotellet. Förresten måste vara rätt fint va, 2000 kr natten är juh ganska saftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Han ljög inte, eller i sådana fall så ljög de på hotellet för mig också! För jag bokade flera dagar innan dig verkade det som, och då hade de enbart ett rum kvar på hela hotellet. Förresten måste vara rätt fint va, 2000 kr natten är juh ganska saftigt Jo jag bokade den dagen jag skrev inlägget... till mig sa dom att det fanns några rum kvar men dom kanske hade fått in några avbokningar precis innan så hade väl kanske tur .... .... och JA det är fina rum då jag bott där innan... men stugorna är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Han ljög inte, eller i sådana fall så ljög de på hotellet för mig också! För jag bokade flera dagar innan dig verkade det som, och då hade de enbart ett rum kvar på hela hotellet. Förresten måste vara rätt fint va, 2000 kr natten är juh ganska saftigt Fyrbäddsrum = 500sek/person & natt.... Helt Ok, pris! /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 hur kommer det funka med sidogames? CG, SitnGo? Löses på plats, kommer att vara precis som tidigare år /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fox6 Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Hur många platser är det kvar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Hur många platser är det kvar nu? Ca. 150 platser ! Och ca 20 stugor...... /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 söker ngn att dela ngt slags boende lr ngt liknande för detta hör av er, gärna i närheten av lkpg om möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2007 Nu är det bara ett fåtal platser kvar för att passera 600 pers.... Med jämna mellanrum, och med möjlighet och tid kommer exakta antalet att stå på http://www.grebbestadevent.com Kom igen nu ni som "funderar" på att vara med... Veckan före eller lite tidigare kommer jag att stänga registrering oavsett spelplatser som är kvar!!!! /Grebban :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Grebban , ring mig i morgon eller på måndag /Niclas G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Grebban , ring mig i morgon eller på måndag /Niclas G Japp Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Har anmält mig via 24h. Får man nåt regnummer som man ska visa upp på plats? Har för mig att vi fick det förra året... Edit: spelling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Har anmält mig via 24h. Får man nåt regnummer som man ska visa upp på plats? Har för mig att vi fick det förra året... Edit: spelling. Nupp, Bara ditt leg, resten har jag genom ditt alias!!!! /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts