AxA123 Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 #50 väntar fortfarande på att du ska höra av dig ang alingsåsgänget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Måste man vara tidigt ute med anmälan, eller kan man vänta ett tag och anmäla sig? Hur har det varit de tidigare åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 #50 väntar fortfarande på att du ska höra av dig ang alingsåsgänget... Hej Samma som på ProSharks skulle jag villja att du mailar mig ditt nummer, eller ringer mig då du inte hade med ditt nummer i mailet ) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Måste man vara tidigt ute med anmälan, eller kan man vänta ett tag och anmäla sig? Hur har det varit de tidigare åren? Det har varierat lite från år till år... Förra året fanns det platser fram till mitten av feb, sen small det på ordentligt, därefter ngr platser kvar i början/mitten av Mars pga av att jag avbokade många klubbar som inte betalt i tid. Blir nog lite annorlunda i år, så jag "tippar" att det kan finnas kvar till ev. slutet av feb, början mars... Men man vet aldrig ) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andreaz198 Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Måste man vara anmäld till turneringen för att kunna lira i cash gamet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Måste man vara anmäld till turneringen för att kunna lira i cash gamet? JAPP, inga undantag /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frugam Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Kommer det att finnas dealers på alla bord i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Kommer det att finnas dealers på alla bord i år? Nja.. Kommer att vara som förra året att sista dagen kommer det att vara dealers. Fre/lör så är det egen giv med solfjäder som gäller som vanligt /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Tjenare alla glada spelare Nu är det TOTALT bokat 318 platser till EPC 2007. Det är det totala antalet med spelare från 24h-Poker klienten samt bokade klubbplatser från Sverige, Norge & vårt allas Danmark. Detta innebär att "nästan" 50% av det totala antalet platser nu nästan har gått på ca 2½-vecka.... Jättekul ) Så ni som inte har bokat, rekomenderar jag att gå in på 24h-poker och boka din plats under "turneringar"...!! /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Jag väntar på att några satteliter ska komma upp:D? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Jag väntar på att några satteliter ska komma upp:D? 24p-Poker kommer att lägga upp satteliter under feb. ) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Grebban Hur svårt ska det vara att editera första inlägget så att all information finns där? u står det bara att det kommer att ske någon gång, vet ej var när hur, mer info kommer senare. Jag tänker inte leta igenom en lång tråd för att hitta infot, och den här blir snart 20+ sidor lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 GrebbanHur svårt ska det vara att editera första inlägget så att all information finns där? u står det bara att det kommer att ske någon gång, vet ej var när hur, mer info kommer senare. Jag tänker inte leta igenom en lång tråd för att hitta infot, och den här blir snart 20+ sidor lång. Sorry, ordnar detta omgående. Tack för påpekandet ) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smool Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Jag väntar på att några satteliter ska komma upp:D? Nu finns satteliterna uppe i 24hPokers klient, den första spelas ikväll 19,30 10€ inköp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fox6 Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Nu finns satteliterna uppe i 24hPokers klient, den första spelas ikväll 19,30 10€ inköp... Vilket intresse det verkade vara......4st som spelade???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Om jag registrerar mig nu i 24h-klienten och sedan skulle klonka hem en satelitplats, vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fox6 Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Du får förmodligen försöka sälja den platsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
d-light Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Säger Grebban till när det finns ca 200 platser kvar eller 100 platser kvar så man vet hur mkt tid man har på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Om jag registrerar mig nu i 24h-klienten och sedan skulle klonka hem en satelitplats, vad händer? Kan ju avregistrera dig i klienten som under vanliga turneringar när du inte kan deltaga /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Säger Grebban till när det finns ca 200 platser kvar eller 100 platser kvar så man vet hur mkt tid man har på sig? Japp, kommer att prova detta kontinuerligt. Just nu ca: 350 platser bokade. /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Nu är det 419 platser totalt klara med grupper och bokningar via 24hPoker av totalt 700 platser till den 23:e mars. /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Är det bara 24hpoker som kör satelliter? Inget annat bolag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Är det bara 24hpoker som kör satelliter? Inget annat bolag? Jag vet att det är andra bolag som har köpt platser, men jag har inte fått info från dem om de skall ha platserna själva, eller om dom avser att köra sateliter på dessa. Jag kan prova kolla med dessa bolag, men jag lovar inget:-) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asjon78 Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Precis som tidigare år kommer det gå att köpa färdiga häften vid registreringen för lunch samt middag under helgen. Vad kostar mathäftet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Vad kostar mathäftet? 4 BB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts