grebban Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 EPC 2007 Presenteras av Grebbestad Event i samarbete med 24hPoker Kära Pokervänner, Äntligen är det dags för Sveriges största liveturnering igen! EPC 2007 kommer att starta fredagen den 23:e mars 2007 klockan 15:00, och pågå fram till söndagen den 25:e mars. Precis som förra året spelar vi Texas Hold’em NL Freezeout. Förra året var vi totalt 604 spelare vid start, i år har vi satt ett tak på hela 700 spelare från start, och självklart startar alla samtidigt. Inköp till årets turnering är i år €220+30 (ca: 2200 SEK), blir turneringen fullsatt som den blev förra året så blir den totala prispotten €154 000, ca: 1 400 000 SEK. Hur registrerar jag mig och hur bokar jag boende? · Registrering till denna turnering gör du direkt hos 24hPoker i klienten under ”Tournaments”. · Är ni en grupp, eller pokerklubb med satelliter, behöver ni ringa mig på tfn: 0730-56 99 99 så vi kan registrera er manuellt. · Blindstruktur samt prisstege hittas i 24hPokers klient genom att hitta turneringen och läsa ”description” · Boendealternativ hittas på http://www.grebbestadevent.com du kan även ringa mig direkt på tfn: 0730-56 99 99 för information. · Registreringen på plats i Grebbestad, Tanumstrand öppnar fredagen den 23:e mars klockan 10.00. Kom i tid. Hinner du inte klart med din registrering till spelstart kommer vi inte att vänta på dig, turneringen startar på utsatt tid. Ta med legitimation. · Precis som tidigare år kommer det gå att köpa färdiga häften vid registreringen för lunch samt middag under helgen. Turneringen kommer att brytas under fredagen enl. blindschemat för att därefter återupptas på lördag kl: 10:00. Spelet under lördagen kommer oavsett vad klockan är, att brytas när det är 36 spelare kvar. (4 bord) då finalspelet och ITM kommer att spelas på söndagen med start kl 10.00. Vänliga hälsningar, Grebban samt Mr River. I samarbete med 24hPoker Grebbestadevent@telia.com http://www.24hpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 18 år, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Vi kommer ett stort gäng från Alingsås PK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maffian Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 jag är gjuten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 18 år, right? Japp /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Turneringen spelas i Grebbestad va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Turneringen spelas i Grebbestad va? Till 95%, dock i sverige /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 När och var kan man anmäla sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 När och var kan man anmäla sig? Tjenare. När vi är klara med NM i Polen så drar vi igång EPC, så i slutet av Nov. /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOJJE Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Grebban 1. när stänger ni cashgamet. 2. blindstrukturen. 3. kommer du sätta nytt hallrekord i löpning nästa år? Ring mig om du vill mig något Men, Mojjegubben. Som det står i ovan tråd så kommer mera info inom kort. Men, men.... Bara för att det är du (Säg inget till ngn annan. ) kan vi på fråga 1, avslöja att vi jobbar på ett alt. med dygnet runt.... På tvåan, så vill vi återkomma. På trean, JA. Jeppe skall göra detta Och sen så är det dax att vi kommer till Er och lirar lite poker samt tar ett par goa, eller ???? /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOJJE Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 GrebbanOch sen så är det dax att vi kommer till Er och lirar lite poker samt tar ett par goa, eller ???? /Grebban jag Skall ha ett litet homegame tänkte jag. och ni är bjudna, skall bara kolla med regeringen hemma. så hon hinner att laga mat till oss och servera öl, iofs så är det ett jättestor fråga,och fågan som är störst är fall jag vågar fråga henne? . P.s ta bort mina inlägg, verkar som vi har kommit lit ur kurs i denna tråd. p.s längtar till polen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2006 Hur går det? Hoppas att allt skall vara klart denna vecka. /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxA123 Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Grebban, hur ställer ni er till de som hänt nu den senaste månaden. Tillslagen både mot oss i alingsås och nu senast i gävle? Ingenting som oroar? /Pierre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Kommer det att finnas sateliter till evenemanget? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2006 Era beslag e jobbiga, Men vi stöder dem...... Oroliga, nej de e vi inte;) då de skalll de jobbas )) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AndyI Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Jag tycker att det börjar bli "inom kort" snart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 Jag tycker att det börjar bli "inom kort" snart.... Vet att jag sagt "snart" ett par ggr till Er, men nu är det verkligen snart, så håll utkick Anledning är att vi jobbarom/lägger om en held del rutiner nu i det sista före vi släpper allt ) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Hur organiserar ni något sånt här utan att farbror blå får nys om det?! Jag kommer lätt dra dit om jag får med mig en polare på det i alla fall. Det verkar bli mycket bra om saker och ting går som de ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 21 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2006 Hur organiserar ni något sånt här utan att farbror blå får nys om det?! Jag kommer lätt dra dit om jag får med mig en polare på det i alla fall. Det verkar bli mycket bra om saker och ting går som de ska. Tja. Dels jobbar vi mycket med detta forum när vi rullar igång. ) Samt att vi kör som vi brukar göra under de sista turneringarna/åren, kommer bli årets pokeromgång ) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Vet att jag sagt "snart" ett par ggr till Er, men nu är det verkligen snart, så håll utkick Anledning är att vi jobbarom/lägger om en held del rutiner nu i det sista före vi släpper allt ) /Grebban Vad betyder "snart" i Grebbestad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Vad betyder "snart" i Grebbestad? Jaa.... Läser man tidigare inlägg så har det blivit långt tid ;( Men inom en till två dagar kommer det att märkas i detta avlånga land ) /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 EPC 2007 Presenteras av Grebbestad Event i samarbete med 24hPoker Kära Pokervänner, Äntligen är det dags för Sveriges största liveturnering igen! EPC 2007 kommer att starta fredagen den 23:e mars 2007 klockan 15:00, och pågå fram till söndagen den 25:e mars. Precis som förra året spelar vi Texas Hold’em NL Freezeout. Förra året var vi totalt 604 spelare vid start, i år har vi satt ett tak på hela 700 spelare från start, och självklart startar alla samtidigt. Inköp till årets turnering är i år €220+30 (ca: 2200 SEK), blir turneringen fullsatt som den blev förra året så blir den totala prispotten €154 000, ca: 1 400 000 SEK. Hur registrerar jag mig och hur bokar jag boende? -Registrering till denna turnering gör du direkt hos 24hPoker i lienten under ”Tournaments”. -Är ni en grupp, eller pokerklubb med satelliter, behöver ni ringa mig på tfn: 073056 99 99 så vi kan registrera er manuellt. -Blindstruktur samt prisstege hittas i 24hPokers klient genom att hitta turneringen och läsa ”description” -Boendealternativ hittas på http://www.grebbestadevent.com du kan även ringa mig direkt på tfn: 0730-56 99 99 för information. Registreringen på plats i Grebbestad, Tanumstrand öppnar fredagen den 23:e mars klockan 10.00. Kom i tid. Hinner du inte klart med din registrering till spelstart kommer vi inte att vänta på dig, turneringen startar på utsatt tid. Ta med legitimation. Precis som tidigare år kommer det gå att köpa färdiga häften vid registreringen för lunch samt middag under helgen. Turneringen kommer att brytas under fredagen enl. blindschemat för att därefter återupptas på lördag kl: 10:00. Spelet under lördagen kommer oavsett vad klockan är, att brytas när det är 36 spelare kvar. (4 bord) då finalspelet och ITM kommer att spelas på söndagen med start kl 10.00. Vänliga hälsningar, Grebban samt Mr River. I samarbete med 24hPoker Grebbestadevent@telia.com http://www.24hpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Hittar varken blindsstruktur eller prisstege... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts