Gå till innehåll

Vad har ni för datorutrustning när ni lirar?


inteillaalls

Vad spelar ni på för utrustning?  

269 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad spelar ni på för utrustning?

    • Stor dammig dator med varm skärm...
    • Stor dammig dator men snygg platt skärm.
    • Liten dator och flera skärmar!
    • Bärbar dator i knät framför TV:n


Recommended Posts

Har inte mycket att göra på jobbet just nu så jag surfar och dreglar efter snygga bärbara datorer... Är så trött på att sitta och svettas framför min värmealstrande 19-tummare...

Hur lirar ni? Har ni en bärbar?

 

EDIT: Vad hände med mitt sista alternativ "Bärbar dator i knät framför TV:n" ? När jag försöker editera mitt inlägg syns inte pollen?!? :roll:

 

* Du måste klicka på "Lägg till val", så här :) - QoS *

 

Skumt, det valet försvann. Någon var kanske supersnabb att rösta eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

En bärbar Sony Vaio med 17" skärm och en upplösning på 1920*1200 är inte att leka med.

 

Kampanj på Onoff nu för 17 000:-.....

 

Kostade 20 000:- i inköpspris på PC-City när jag checkade med mina källor där....

 

På den kan jag spela 4 "Party"-bord samt klämma in några Prima miniview på samma gång....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En "vanlig" burk med 20" TFT (1600x1200= 4 bord utan överlapp), plus en gammal trött laptop bredvid (1024x768= 3 bord med otroligt mycket överlapp). /7ft.

 

 

samma här. en ny dator med 20" och en 4år gammal iBook jämte som sköter IM,email,irc och lite annat. osx är överlägset på allt som inte är poker och 3d-spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

AMD A64 3200+, 1 GB RAM, Dell 2001FP, RADEON 9600 np, 440 GB HDD (en Samsung och två Seagate), ASUS A8V-Deluxe. Nästa inköp blir 2*512 MB RAM extra.

 

Lådan är ljudisolerad med biltemas dämpmattor. Två hårddiskar ligger på golvet i lådan på dämpmatta med en sådan här fin anordning, så att de får lite luft. Länk Den tredje hårddisken ligger i en Silent Drive.

 

Zalman 7000B-AlCu kyler processorn. Dessutom snurrar en 80 mm-Zalmanfläkt där bak på 5.5 volt, som suger ut luft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...