Jimmy Hoffa Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Jag själv tyckte denna tråden var hur rolig som helst.. Kan inte neka till att den blir roligare och roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Det här forumet skulle ju kunna vara så jäkla grymt med alla er duktiga spelare och er kunskap om man höll sig till sak. Ska man läsa det här ungefär som "Om alla duktiga pokerspelare slutade hänga här för sitt eget höga nöjes skull och istället endast inriktade sig på att lära upp okända människor som är sämre på poker, så skulle jag tycka mycket bättre om det här forumet"? Läs det som "Det här forumet skulle ju kunna vara så jäkla grymt med alla er duktiga spelare och er kunskap om man höll sig till sak". Det var så jag skrev från början och som du citerat, sen om du väljer att läsa det som något annat så får det stå för dig. Varför inte starta en underavdelning med skämt och skoj så svarar man sakligt i de seriösa trådarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
virre86 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 OT Så det är du som är Gnarp på FTP då.Spelat en massa mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 OT Så det är du som är Gnarp på FTP då.Spelat en massa mot dig. Gnarp är min gamla häst. Hoppas att jag inte har sagt något elakt till dig, jag menar inget av det egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 OT Så det är du som är Gnarp på FTP då.Spelat en massa mot dig. Gnarp är min gamla häst. Hoppas att jag inte har sagt något elakt till dig, jag menar inget av det egentligen. dit: Oreily? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slegr Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 med tanke på att det bara är hålstegen du drar på där så kanske det borde kosta även mer, läste i nån bok att det är typ 10-1 å sätta hålstege. Så typ $110 för att få korrekta odds mot potten, fast kanske ännu mer för att få fina odds.. well played Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
virre86 Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 OT Så det är du som är Gnarp på FTP då.Spelat en massa mot dig. Gnarp är min gamla häst. Hoppas att jag inte har sagt något elakt till dig, jag menar inget av det egentligen. dit: Oreily? Stämmer bra det.Haha nej du har inte sagt nåt speciellt. Inte som jag märkt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Jag har ingenting emot humor, jag fick själv en tjej att garva en gång...eller ja, hon log om jag ska va ärlig. LOL Klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Stahl det är ju DU som har draget, då vill du inte att det ska kosta mkt att se nästa kort. Nej du har inte förstått teorin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Stahl det är ju DU som har draget, då vill du inte att det ska kosta mkt att se nästa kort. Nej du har inte förstått teorin... Ofan.. Det trodde jag aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Stahl det är ju DU som har draget, då vill du inte att det ska kosta mkt att se nästa kort. Nej du har inte förstått teorin... Alla vet att Stahl är en stor rik fisk, men det är inget vi berättar för honom grabben. Han står för hälften av pokerforums medlemmars årsinkomst, så fr o m nu, när Stahl säger något så HÅLLER DU MED. Capice???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 ja... han är en sån fisk att när csn'et har landat och blivit blåst, så är det jag som står och betalar hans WoW-konto..... drygt att vara vän med honom, han kostar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 loool seriöst bästa inlägget ever, eller snarare de seriösa frågorna som följde som var oerhört roliga hahaha thumbs up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts