Gå till innehåll

Risker med stejk?


rai

Recommended Posts

Har blivit erbjuden stejk med en ganska stor summa pengar av en snubbe jag inte känner eller vet vem det är direkt, men spelat mot en väldans mycket.

 

Nu vill han att jag skapar ett konto på en sida där jag och han ska kunna ha tillgång till. Vad ska jag tänka på så han inte kan utnyttja det på något sätt.

 

Det jag gjort nu är att använda ett helt annat sing in namn än jag brukar samt ett lösenord som jag aldrig haft innan. har så min mail inte är samma till sidan som min neteller samt kommer jag inte lämna visakort nr. Fakta han vill ha: Kopia på legg, Neteller account nr samt mina inloggningsuppfter på sidan jag ska spela på.

 

Tänka på ngt mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopia på legg, Neteller account nr o så skulle jag ALDRIG ge ut till någon jag inte träffat i verkliga livet.

 

neteller account nr..vad kan han göra med det? han vill ha det för att föra in pengar till mig bara..En kompis är också stejkad av han. kan ta reda på vem han är om ja måste

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad han kan göra med det, kanske ingenting, kanske mycket.

Jag tycker bara inte det är något du ska ge till andra.

 

Ett mycket bättre alternativ är i så fall att du ber honom skapa ett konto, sätta in pengar på det och sedan låta dig spela på det.

 

Då får han ta alla risker, inte du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopia på legg, Neteller account nr o så skulle jag ALDRIG ge ut till någon jag inte träffat i verkliga livet.

 

neteller account nr..vad kan han göra med det? han vill ha det för att föra in pengar till mig bara..En kompis är också stejkad av han. kan ta reda på vem han är om ja måste

 

Det räcker med mail-adressen du har registrerad i neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopia på legg, Neteller account nr o så skulle jag ALDRIG ge ut till någon jag inte träffat i verkliga livet.

 

neteller account nr..vad kan han göra med det? han vill ha det för att föra in pengar till mig bara..En kompis är också stejkad av han. kan ta reda på vem han är om ja måste

 

Det räcker med mail-adressen du har registrerad i neteller.

 

a han nöjde sig med det...gjorde så att jag bytte mail adress till neteller tills han fört över pengarna sen när ja fått dem så byter ja till min andra igen...Ser inte hur han skulle kunna vinna på det på nåt sätt..han har ju inte mina inloggninskoder till neteller lr ..han har inte mitt visa nr lr lösenord till nåt annat än sidan ja ska spela på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...