Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Måste tyvärr summera att min BR ligger på $7070 kanske inte så farligt hade 7,6 så klart det svider lite, känns som man torskar varje pott ska ta och köra nl100 sh tills man känner att kontrollen sitter Citera
Mr.Tony Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Är jag ensam på morgon grindet med en kanna kaffe? Citera
Mr.Tony Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Börjar bra, får A3 i BB checkar till mig 2par han jagar ner o drar gutshot Floppar sen med 89 top par + flushdrag han syner ner med 63off och drrar runner runner stege.. morgon riggen har guld i mun Citera
CalleAA Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Hehe lite konstigt kanske =) satt och funderade lite först jag också. Ok ja 1-2 på mig också, jag kan pm:a nicket. Undrar om jag inte sett dig förut... Är det 5manna du satsar på? Jepp blir 5 manna. hittade plusset på 620 igår. Dom e lite sämre än full tilt faktiskt en som gå all in PF med AK bara att tacka när man har AA hehe. Snygg laptop!! lycka till med morgon-grindet Citera
Mr.Tony Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Hehe lite konstigt kanske =) satt och funderade lite först jag också. Ok ja 1-2 på mig också, jag kan pm:a nicket. Undrar om jag inte sett dig förut... Är det 5manna du satsar på? Jepp blir 5 manna. hittade plusset på 620 igår. Dom e lite sämre än full tilt faktiskt en som gå all in PF med AK bara att tacka när man har AA hehe. Snygg laptop!! lycka till med morgon-grindet Tackar tackar, ja jag hoppas att jag blir nöjd med datorn! Oj feting plusset, men ta inte alla $ från dom, spara till mig, går tungt nu. Då möts vi nog snart då, men kanske undviker dig då, är nog inte enkla $ att ta där Citera
Mr.Tony Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 5:e raka dagen med denna skit, vill inte se en kortlek nå mer Spelar nl100 för att det har riggat sig så mycket så ville grinda lite, men icke sa nicke Seat 3: HERO ($112.10 in chips) Seat 5: Bastaart ($37.30 in chips) Seat 6: Bono 1 ($19.10 in chips) Seat 9: Flopoholic ($98.50 in chips) Seat 10: empty hand ($79.80 in chips) HERO 3D,4S ANTES/BLINDS empty hand posts blind ($0.50), HERO posts blind ($1). PRE-FLOP Bastaart folds, Bono 1 calls $1, Flopoholic calls $1, empty hand calls $0.50, HERO checks. FLOP [board cards 3S,4C,3C ] empty hand checks, HERO checks, Bono 1 checks, Flopoholic bets $2, empty hand folds, HERO calls $2, Bono 1 folds. TURN [board cards 3S,4C,3C,KH ] HERO checks, Flopoholic bets $4, HERO bets $10, Flopoholic calls $6. RIVER [board cards 3S,4C,3C,KH,7S ] HERO bets $27, Flopoholic bets $54, HERO bets $72.10 and is all-in, Flopoholic calls $31.50 and is all-in. SHOWDOWN HEROshows [ 3D,4S ] Flopoholic shows [ 4H,4D ] HERO wins $13.60, Flopoholic wins $197. Citera
Mr.Tony Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Vad gör ni när det är sjukt riggad? Dina set, flushar, kåkar står inte för att sedan se idioter vinna flera 100$ på 3e paret på bordet... paus som gäller? Citera
mariani Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 5:e raka dagen med denna skit, vill inte se en kortlek nå merSpelar nl100 för att det har riggat sig så mycket så ville grinda lite, men icke sa nicke Seat 3: HERO ($112.10 in chips) Seat 5: Bastaart ($37.30 in chips) Seat 6: Bono 1 ($19.10 in chips) Seat 9: Flopoholic ($98.50 in chips) Seat 10: empty hand ($79.80 in chips) HERO 3D,4S ANTES/BLINDS empty hand posts blind ($0.50), HERO posts blind ($1). PRE-FLOP Bastaart folds, Bono 1 calls $1, Flopoholic calls $1, empty hand calls $0.50, HERO checks. FLOP [board cards 3S,4C,3C ] empty hand checks, HERO checks, Bono 1 checks, Flopoholic bets $2, empty hand folds, HERO calls $2, Bono 1 folds. TURN [board cards 3S,4C,3C,KH ] HERO checks, Flopoholic bets $4, HERO bets $10, Flopoholic calls $6. RIVER [board cards 3S,4C,3C,KH,7S ] HERO bets $27, Flopoholic bets $54, HERO bets $72.10 and is all-in, Flopoholic calls $31.50 and is all-in. SHOWDOWN HEROshows [ 3D,4S ] Flopoholic shows [ 4H,4D ] HERO wins $13.60, Flopoholic wins $197. Re-raise flopp. Citera
mariani Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariani kom hit nu din dissande jävel! jag behöver hjälp! Själv ligger man ju i med träningen;) Vart är du nu då, dock sjukt trött nu gick o la mig 3 o upp 7 o var tränare i 4h tränade sen 2,5h lite paus sen träna 2h hemma halv 11 Citera
Mr.Tony Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Nu har jag vart på intervju 2, 150st är nu nere till jag och en till som får jobbet. Tror jag åker som nr 2 TILT besked till veckan inte lite coolt att 3 st skriver o ställer frågor =) Citera
Mr.Tony Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Tror mitt turn spel här var fel, men orkade inte kall syna eller minihöjja så då måste jag ställa han allin, han har bara 71$ kvar efter sin bet. Flush,steg drag ute. Kan tänka mig att han som bäst har QJ , KQ är uteslutet. Så ställer väl och hoppas han har Qx, men OM han bluffar borde jag syna så han trycker river, men han kan få mirakel kort så vad göra? Floppbettet är väl för lite kanske, men vill se vart ja står hyfsat billigt Sitter med 150$ för att jag re raisade ett minibet preflop förut med AQoff och fick syn och CB men fick checkraise allin så fick lägga, så tänkte syna denna gång ist. Seat 1: TR23 ($55.70 in chips) Seat 2: Lazlo ($164.20 in chips) Seat 3: tnf.ibsu ($196 in chips) Seat 4: Riccardo78 ($120.75 in chips) Seat 5: HERO ($152.50 in chips) Seat 6: troubleh ($174.20 in chips) Seat 7: turbopow ($109 in chips) Seat 8: sjobusen ($77.70 in chips) Seat 9: kdvm99 ($200.65 in chips) Seat 10: Ulua 50 ($87.50 in chips) HERO AQoff ANTES/BLINDS troubleh posts blind ($1), turbopow posts blind ($2). PRE-FLOP sjobusen folds, kdvm99 folds, Ulua 50 folds, TR23 folds, Lazlo bets $4, tnf.ibsu folds, Riccardo78 folds, HERO calls $4, troubleh calls $3, turbopow calls $2. FLOP [board cards QH,KH,2S ] troubleh checks, turbopow checks, Lazlo checks, HERO bets $9, troubleh folds, turbopow calls $9, Lazlo folds. TURN [board cards QH,KH,2S,QC ] turbopow bets $25, HERO bets $100 turbopow folds Gjort annorlunda på något ställe? Citera
Mr.Tony Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Nu ska jag inte spela mer idag =) hittade lillplusset ($125) och bröt förlust trenden! Så störande min laptop ligger på ngt ställe i gbg på 12h från den vart på godsterminalen i gbg har den inte kommit till posten på affärn, ORKA vänta tills på måndag, hatar att vänta Citera
mariani Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 HAHA nu blir du arg igen råkade säga fel sak till en tjej igen Citera
Mr.Tony Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 HAHA nu blir du arg igen råkade säga fel sak till en tjej igen Jag tror inte ens jag vill veta! Känns redan! Tror det är dags att du kommer ut ur garderoben nu Citera
andpet Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Tror mitt turn spel här var fel, men orkade inte kall syna eller minihöjjaså då måste jag ställa han allin, han har bara 71$ kvar efter sin bet. Flush,steg drag ute. Kan tänka mig att han som bäst har QJ , KQ är uteslutet. Så ställer väl och hoppas han har Qx, men OM han bluffar borde jag syna så han trycker river, men han kan få mirakel kort så vad göra? Floppbettet är väl för lite kanske, men vill se vart ja står hyfsat billigt Sitter med 150$ för att jag re raisade ett minibet preflop förut med AQoff och fick syn och CB men fick checkraise allin så fick lägga, så tänkte syna denna gång ist. Seat 1: TR23 ($55.70 in chips) Seat 2: Lazlo ($164.20 in chips) Seat 3: tnf.ibsu ($196 in chips) Seat 4: Riccardo78 ($120.75 in chips) Seat 5: HERO ($152.50 in chips) Seat 6: troubleh ($174.20 in chips) Seat 7: turbopow ($109 in chips) Seat 8: sjobusen ($77.70 in chips) Seat 9: kdvm99 ($200.65 in chips) Seat 10: Ulua 50 ($87.50 in chips) HERO AQoff ANTES/BLINDS troubleh posts blind ($1), turbopow posts blind ($2). PRE-FLOP sjobusen folds, kdvm99 folds, Ulua 50 folds, TR23 folds, Lazlo bets $4, tnf.ibsu folds, Riccardo78 folds, HERO calls $4, troubleh calls $3, turbopow calls $2. FLOP [board cards QH,KH,2S ] troubleh checks, turbopow checks, Lazlo checks, HERO bets $9, troubleh folds, turbopow calls $9, Lazlo folds. TURN [board cards QH,KH,2S,QC ] turbopow bets $25, HERO bets $100 turbopow folds Gjort annorlunda på något ställe? Ja, turn spelar du riktigt dålig. Du skrämmer bort precis varenda hand som kan betala av dig och du får endast syn av de händer som slår dig. Varför inte bara syna för att låta fienden slänga bort ytterligare ett bet på river? Citera
Mr.Tony Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Ja, turn spelar du riktigt dålig. Du skrämmer bort precis varenda hand som kan betala av dig och du får endast syn av de händer som slår dig. Varför inte bara syna för att låta fienden slänga bort ytterligare ett bet på river? Japp du har en bra poäng där. MEN jag får inte syn av händer som slår mig bara. QJ,QT, Qx dom spelar alla sorters konstiga händer. Men är såpass många olika drag ute så vill som inte ge ett kort till billigt för han, Som sagt flush,stegdrag ute. Svårt, kanske skulle ha synat där då. Flera kommentarer? Citera
andpet Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Ibland måste du våga bli utdragen för att vinna potter. Helt klart +EV att vänta med omslaget. I alla fall bör du inte göra ett omslag som omöjliggör en syn av en sämre hand. Citera
Mr.Tony Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Ibland måste du våga bli utdragen för att vinna potter. Helt klart +EV att vänta med omslaget. I alla fall bör du inte göra ett omslag som omöjliggör en syn av en sämre hand. Helt klart sant! Ska ske, nästa gång! tack för svaret. Antar du har rätt, se en hel del HH från dig =) kör du på ongame? Citera
Mr.Tony Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Br 7320 typ Back en 500 på spelet denna månad Citera
Mr.Tony Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Nu ikväll blire fan lite käk och en film på bio, påpcorn o grejjer. Synd att det inte går någon storfilm i min smak, menmen Citera
andpet Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Nya filmen med Will Farrel är en hit! Talladega någonting. Se den! Citera
Mr.Tony Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Nya filmen med Will Farrel är en hit! Talladega någonting. Se den! Hm aldrig hört, ska ta och söka upp den och kolla. Kikade lite på fearless igår, mäktig Jet Li kan va edit: Hmm skippar nog den Citera
Mr.Tony Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Känns som jag har tusen poker konton typ, men bara Eurobet som verkligen krossar, designen, spelutbud, göra egna bord med antal platser, normal,turbo, bananer, cash out visa, neteller. Funderar på fulltilt igen, men markerna där är sjukt stygga vissa klienter får jag små tilt på och gör onödiga syner,slaskar för att det ser så jävla fult ut! Tips på någon site? Citera
Mr.Tony Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Funderar på att köra på olika sidor inom ongame, vore fan bra! hittat poker loco som har stor bonus, dock tidskrav pokespoker har vi också, bra kan även ha olika nick. Betsson är nog en stark kandidat ngn som vet nåt om banan % och vart dom kan hittas? =) fy fan va trött jag är, ska INTE spela, kliar o poker tarmen nu Citera
Mr.Tony Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 -$600 idag! allt jag kan säga är HAHAHA fy helvete, är nog fan rekord det Kommer nog bara att köra br $7000 allt över åker ut, ingen vits. se om min laptop kommit nu, seg leverans till tempo butiken! återkommer Citera
Recommended Posts