keso123 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 ähh nu vart jag också godis sugen! undrar hur mycket man har kvar när man kommer tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Råklonkar med A643ds. Floppar bottentvå plus nästnötlågen, sen kommer lilla kåken på turn följt av världens vackraste tvåa på rivern som genererar trevägs, trebetad pott som blir scoop för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Skärpning nu, 3 spelare ute, och jag har tagit ut alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Toooooeeeeezzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Hade väl lite flyt med korten då och då, avslutar med två set på rad.. men det var rättvist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Och prick två timmar tog det. PMa dina kontaktuppgifter till Nusseman så du får biljetter till kryssningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Finns frirullesattelliter till denna sattellit (och kommande) för 50 FPP förresten. Vart hittar du dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Finns frirullesattelliter till denna sattellit (och kommande) för 50 FPP förresten. Vart hittar du dem? Om du öppnar vår tävling så finns det en lista med satelliter (Upcoming Token Satellites) (jävla bra system faktiskt). Än så länge är det noll anmälda till kvällens tävling, lär blr bra övervärde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Mindre än 3h kvar och 1person anmäld, dvs mig själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Finns frirullesattelliter till denna sattellit (och kommande) för 50 FPP förresten. Vart hittar du dem? Om du öppnar vår tävling så finns det en lista med satelliter (Upcoming Token Satellites) (jävla bra system faktiskt). Än så länge är det noll anmälda till kvällens tävling, lär blr bra övervärde... Kommer det bli någon bounty på kvällens turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Holdem Omaha Razz Stöt (sjukorts) Eight or Better (Omaha) Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 HoldemOmaha Razz Stöt (sjukorts) Eight or Better (Omaha) Eller? 7cs high/low Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Är esset lågt i razz? Vad är nöten i razz förövrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Är esset lågt i razz? Vad är nöten i razz förövrigt? Ja , A2345 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Bloody hell... bara 13 som är med & över 100% övervärde och såklart missar jag den. Får lov att lägga in i kalendern till nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Klonk! Där satt den! Får tacka Hakflem som tipsade mig några minuter innan turneringen började, fick lägga SS slasket på is lite, kan ju inte missa en HORSE turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Grattis din fulraisare. Själv blev jag väl näst sist typ. Behöver jobba lite på fixedliret tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Missa inte morgondagens Full Tilt-satellit kl 20:00! Spelet är som vanligt H.O.R.S.E och antagligen blir det riktigt bra övervärde även den här gången. Tävlingen har lösenordet "ppmc2006". Buy-in är: $0+$26 (token eligible as buy-in, dvs du kan feeda dig in via ftp-poängfrirullar). En plats garanterad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 I kväll är det bounty på gdaily. En påse blandat Full Tilt-godis skickas till den som slår ut honom. Du som slår ut gdaily skickar ett PM till mig med namn och adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 I kväll är det bounty på gdaily. En påse blandat Full Tilt-godis skickas till den som slår ut honom. Du som slår ut gdaily skickar ett PM till mig med namn och adress. Nickar han gdaily eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smool Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Är det bara jag som inte kan se några registrerade alls för kvällens sattelit? även om jag registrerar mig själv står det 0 registrerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 I kväll är det bounty på gdaily. En påse blandat Full Tilt-godis skickas till den som slår ut honom. Du som slår ut gdaily skickar ett PM till mig med namn och adress. Nickar han gdaily eller? Antar att gdaily nickar ".". Han kör i alla fall med det nicket på PokerStars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smool Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Är det nån som kan registrera sig? Har reggat mig och pengarna är dragna men finns inte med och försöker jag igen står det att jag redan är registrerad.. Vill ju vinna en plats nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Inga problem att anmäla sig för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smool Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 det gick visst ändå men var tvungen att starta om klienten för att bordet skulle komma fram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts