RoccX Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Det här var inte lätt med tanke på att jag inte kan något spel förutom Texas. Min stack går upp och ned som en så kallad berg och dalbana Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Det här var ganska kul. 2.6k till 2:an helt ok var hittar du info om priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Det här var ganska kul. 2.6k till 2:an helt ok var hittar du info om priser? My fault, menade min stack jämfört med tvåan 2.6k i skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Det här var ganska kul. 2.6k till 2:an helt ok var hittar du info om priser? My fault, menade min stack jämfört med tvåan 2.6k i skillnad man blöir ju lite orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Bounty på Ola? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Bounty på Ola? ja han är ju med i team railbirds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Sådär fyrtals klonk på stud. Nu är man med igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 åkte man efter man tappat halva stacken mot en kille som inte ville släppa A22 när jag har 7a uppe och raisar hårt. Hade 877 men han kör på all in "preflop" och träffar A. JAg är ingen expert i 7 card stud men borde han inte släppa där? Han vet ju att han ligger efter med sina 2or.... Aja Grattis Nojel iaf som slog in dödsstöten och får en musmatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Tilt. Hur ska man kunna förbättra från 6432 i 7CS/8? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojel Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Grattis Nojel iaf som slog in dödsstöten och får en musmatta! Tackar! Spelar ingen roll hur det går i turneringen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Haha, ja det gick ju bra ett tag i alla fall. Jag låg till och med 2:a ett tag, men när det blev ca 40 pers kvar började jag dala, och nu i pausen ligger jag näst sist med ca 2,5k kvar. Men det var väldigt roligt, speciellt razz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag tror att det blir till att spela mera HORSE, det var kul. Men som tidigare skrivet av mig så ska nog regler på Omaha pluggas. Tack för ni ordnade denna roliga freeroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Musmattan går till evilptp, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 någon kvar med bounty? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag tror att det blir till att spela mera HORSE, det var kul.Men som tidigare skrivet av mig så ska nog regler på Omaha pluggas. Tack för ni ordnade denna roliga freeroll. Nytt försök nästa måndag ($26 i inköp) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 någon kvar med bounty? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 5k kvar just innan pausen. Tack så jävla mycket, Strangulera... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Vad var priserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strangulo Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Np Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Och där var man ute... Hade förväntat mig en aning högre standard med tanke på att 99% på POKERFORUM.NU verkar livnära sig på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strangulo Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Finalbord nu, tack för bidraget personalities Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Och där var man ute... Hade förväntat mig en aning högre standard med tanke på att 99% på POKERFORUM.NU verkar livnära sig på poker. Bitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Och där var man ute... Hade förväntat mig en aning högre standard med tanke på att 99% på POKERFORUM.NU verkar livnära sig på poker. Bitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manta_Ray Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strangulo Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Både Kraclob och Maria klonkade på bra. Väl spelat och grattis till båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts