sundbop Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 kan det vara så att jag har en transfer ruta i min cashier på heypoker men inte min kompis? Citera
gdaily Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 kan det vara så att jag har en transfer ruta i min cashier på heypoker men inte min kompis? Ja, den dyker upp när man spelat tillräckigt många händer så man blivit "betrodd". Citera
gdaily Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 10 pers bara, en besvikelse... men det är ju rebuy, så det går att ha spenderbyxorna på En "liten löjlig bounty" på Nusseman (Sam_Nunes) utlovas, PMa Nusseman när ni slagit ut honom. Citera
sundbop Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 ohhh. Nu hade han ingen och då fick jag inte spela. Citera
Oskarsson Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Skit svårt att slå ut han ju han är ju skittight;) blixtfoldar alltt Citera
Oskarsson Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 klonk..vikigt var floppa färg mot aa Citera
omalley Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 klonk..vikigt var floppa färg mot aa Grattis! Och jag mitt tightarsle slutar tvåa som vanligt, att jag aldrig lär mig Ha en trevlig resa och lycka till! Citera
Smool Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 klonk..vikigt var floppa färg mot aa Ja det var mina AA Förbannade mig själv för att jag inte höjde preflop så jag får skylla mig själv... Men nu har jag snart spelat varenda satellit utan att klonka så börjar tro att de inte e meningen att jag ska med den här gången Citera
keso123 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Haha Herregud! Hur lyckas jag komma 5a när jag har 50% av alla marker när det är 5 spelare kvar! Citera
rosjon Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Någon som lyckats registrera sig på kvällens satellit? Får hela tiden "Error: Wrong password" med PPM2006 Citera
gdaily Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Jag kan inte ladda ner klienten här i Dublin. Skulle någon kunan kolla om det möjligtvis är PPMC2006 (dvs det korrekta från början) lösenordet som lagts in till slut...? Citera
eurythmech Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Jag kan inte ladda ner klienten här i Dublin. Skulle någon kunan kolla om det möjligtvis är PPMC2006 (dvs det korrekta från början) lösenordet som lagts in till slut...? stämmer Citera
Nusseman Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Jag kan inte ladda ner klienten här i Dublin. Skulle någon kunan kolla om det möjligtvis är PPMC2006 (dvs det korrekta från början) lösenordet som lagts in till slut...? stämmer Är det ok om jag går och dör en smula? När jag får bekräftat att det riktigt lösenordet gäller, gör det naturligtvis inte det och när jag får bekräftat att det felaktiga lösenordet är det som kommer gälla i kommande tävlingar stämmer inte det heller... Citera
gdaily Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Killing you softly... Citera
Recommended Posts