Nusseman Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Jag slog ut QoS, inga rebuys på honom Skicka dina adressuppgifter i ett PM till mig, så kommer nåt kul på posten. Citera
P-O Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Jag slog ut QoS, inga rebuys på honom Skicka dina adressuppgifter i ett PM till mig, så kommer nåt kul på posten. Done Citera
P-O Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 GG och WP till de 4 första som battlade ett bra tag.. Tilt att inte QQ får stå mot AJ.. grattis mirage! Citera
QoS Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Tyvärr så kom det lite grejor i vägen för min klonktour ikväll! Kul dock att det blev en plats till Kyssningen, GRATTIS mirage! Well, well, får ta igen på klonken under morgondagens frirulle! - QoS Citera
Nusseman Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Kul dock att det blev en plats till Kyssningen, GRATTIS mirage! Är det DET vi ska göra? 300 pers som står och hånglar i Värtahamnen... Ta med kameran! Citera
QoS Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Har jag missuppfattat något? - QoS Citera
Pulser Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Bubbla igen. Förra kryssningen bubbla jag 3 satteliter. Första bubblan den här. Ska vinna på torsdag. Citera
rosjon Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 På Paf har de satelliter där 4st får platser och de har över 100 deltagare, skulle inte det kunna vara en ide med en lite större trunering med fler garanterade platser istället för flera utspridda? Citera
gdaily Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Efter ett par försök så har jag äntligen fått textbannern uppdaterad på rätt sätt. Missa inte kvällens satellit på HeyPoekr. Jag ska lista ut vem vi ska köra bounty på i kväll. Några förslag (QoS ska stå vid kylskåpet och äta hela kvällen säger han, så hankaninte spela...) Citera
gdaily Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Bara tre anmälda än så länge... Citera
Jonasson Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Bara tre anmälda än så länge... Och hur ska jag lyckas anmäla mig då ??? jag trycker på registrera , fyller i lösen , trycker på enter... Får ett felmeddelande att det är fel lösen och nu slocknade registreraknappen för mig. Citera
Jonasson Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Nu är jag anmäld , skulle alltså vara PPM2006 den här veckan också... Citera
baller Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Konstigt att det är få anmälda NOT! Det står fel lösen i infon, samt när man skriver in fel lösen kan man inte registrera sig igen, med rätt (som står på ett annat ställe i info tråden, men som borde ha editerats)... DOH! Ja, registrera knappen kommer upp igen efter ett tag, men vanligen så räcker det med ett försök (och ingen reg-knapp) sen är det hejdå, så kort är attentionspan för många internethoror inklusive mig själv... Citera
Nusseman Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Heja Heypoker... Jag som fick bekräftat att det var rätt lösen till dagens satellit... Citera
baller Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 en gång i livet skall ja ta mig till finalbordet, så om inga fler anmäler sig nu så har jag bra chans Citera
Shahin86 Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Tilt... tänkte spela för skojs skull, men dom har tagit bort mitt HeyShahin konto eftersom jag hade ett annat konto innan, fast jag fick godkännande. (= Och mitt andra konto är inaktiverat. Hatar b2b. Citera
gdaily Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Då tar vi och hånar Baller genom att slänga på en bounty på honom. PMa mig så kommer något pokerrelaterat i brevlådan Citera
Jonasson Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Då tar vi och hånar Baller genom att slänga på en bounty på honom. PMa mig så kommer något pokerrelaterat i brevlådan Vad har baller för nick ? Citera
kauppinen Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Skulle satsa min penger p Heyballer Citera
baller Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 så var man med nästan hela vägen, blev utslagen av mee_jo som trea gg all Citera
Jonasson Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Åh vad sne man blir när man är så nära... Bra spelat zstardust fan du lurade mig flera gånger. Åväl jag får väl nöja mig med min bounty iallafall. Citera
therussian Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Åh vad sne man blir när man är så nära...Bra spelat zstardust fan du lurade mig flera gånger. Åväl jag får väl nöja mig med min bounty iallafall. Du spelade också bra och hade mig verkligen nere för räkning. Citera
gdaily Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Missa inte kvällens satellit på HeyPoker, om en timme Citera
Recommended Posts