thekid Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Är det bara jag som upptäckt denna serie? En hel del drag i smilbanden, tamigfan. "Och vad har du här under ditt stånd?" "-Ja det är min pung och den får du vara försiktig med" Citera
Bein Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Fruktansvärt bra serie, jag är full Citera
Saint_Bjorn Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Suverän, tyvärr missar jag den jämt och får hoppas på att zappa in repriserna. Citera
chapman Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Fruktansvärt bra serie, jag är full WORD. Någon som såg sketchen då de hade bjudning och började prata om paella, genialt!!! Citera
Andrz_W Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 jag gillade de tidigare säsongerna väldigt mycket. hur är denna jämfört med de andra? lyckats missa varje avsnitt av den här säsongen.. Citera
RayIV Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Älskade de tidigare säsongerna, det absolut underbaraste var ju de sketcher när Johan Glans och David Batra spelade kollegor som hatade varandra men ändå höll "god min". Citera
SaInT Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Älskade de tidigare säsongerna, det absolut underbaraste var ju de sketcher när Johan Glans och David Batra spelade kollegor som hatade varandra men ändå höll "god min". Avsnittet när de "byter ut" varandra mot blomkrukor osv är förbannat roligt. För övrigt en av mina favoritserier. En av få svenska komediserier jag följt. Citera
pata Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Det absolut bästa är när man får höra voice over:n där Johan Glans figur kastar skit över David Batras rollfigur i Pål/Tord-sketchen. Efter en stund visar det sig att det är inspelat på kassettband och att Batra dessutom tvingas lyssna på det! Ett stycke svensk humorhistoria! MVH - Pata Citera
Clan Sgurr Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Suverän, tyvärr missar jag den jämt och får hoppas på att zappa in repriserna. En perfekt sak med denna briljanta serie är att de tidigare avsnitten finns att titta på på SVT:s webb. Bekvämt! Citera
Swalling Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 jag gillade de tidigare säsongerna väldigt mycket. hur är denna jämfört med de andra?lyckats missa varje avsnitt av den här säsongen.. De tidigare är mkt mkt roligare. Citera
Recommended Posts