ParadiseEric Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Kära Pokervänner! Vi har ju fått några önskemål om att utöka våra populära onsdagsturneringar med andra typer av spel och former. På tisdag 3 oktober tänkte vi lite inofficiellt kora forumets Heads Up Champ genom att köra en $20 Heads Up Multi Table Tournament! Turneringen startar 20.00 - välkomna! Mvh SportingbetEric Citera
Soderbroder Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 blire nåt extra i potten? man börjar ju bli bortskämd Citera
ParadiseEric Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Postad 30 September , 2006 blire nåt extra i potten? man börjar ju bli bortskämd Vi får se Inget bestämt - men förutom den stora äran så är det inte helt omöjligt med något extra Mvh SportingbetEric Citera
Soderbroder Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Helt klart är äran viktigast. Då jag inte har mer att bevisa i fullring så välkomnar jag detta initiativ . Citera
ParadiseEric Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Registreringen till kvällens stora Heads UP turnering är öppen! Välkomna Mvh SportingbetEric Citera
ParadiseOscar Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 När stänger registreringen? Registreringen stänger 4 minuter innan turneringsstart. Mvh SportingbetOscar Citera
staungen Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Ingen vidare uppslutning där inte.. ynka 6 pers anmälda. Första omgången fick jag stå över. I nästa match mötte jag en som satt ute matchen igenom. I finalen fick jag äntligen chansen att spela på riktigt & lyckades faktiskt vinna även den. Citera
Jeg123 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Ingen vidare uppslutning där inte.. ynka 6 pers anmälda. Första omgången fick jag stå över. I nästa match mötte jag en som satt ute matchen igenom. I finalen fick jag äntligen chansen att spela på riktigt & lyckades faktiskt vinna även den. Grattis, forumets kung. Citera
Soderbroder Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jasså. Du behövde bara spela en match... Jag spelade iaf två. Mden rättvis seger och bra spelat. Får träna lite och ta dig nästa gång . GRATTIS!!!! Citera
staungen Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Tack ska ni ha & bra spelat Soderbroder! Känns oerhört mäktigt att vara forumets kung.. Citera
lajnd Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 äsch.. reggade mig på sporting bet igår.. å första HU turren så åker man ut första omgången.. Men ja.. lite dåligt deltagarantal.. kul grej dock.. vem mötte jag? jag nickar octarain Citera
SouthEast Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Själv spelade jag en match, mot Wild8, klantade mig kungligt en hand, vilket innebar shortstack och hittade ingen utväg även om jag dubblade en gång. Fick revanschera mig genom att vinna freerollen för 4e gången istället, så jag gick +$8 på SB igår Citera
Recommended Posts