aim4vegas Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Spelat på länge på pokerrum i Aruba. Men börjar casha ut större belopp då jag gått upp på 2/4 no-limit. Kanske dags att byta till skattefritt pokerrum. Hur ser ni på saken? Problemt är att jag trivs kanon och har så bra VIP/lojalitetsprogram vilket skulle ta tid att bygga upp igen? Har ett account på partypoker men tanken att "börja om" på nytt känns inte så lockande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johaninho Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Lirar du på b2b-nätverket nu? Vad jag vet så är alla b2b-klienter skattefria... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Aruba bör räknas som skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts