TripleD Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Ingen specifik händelse, men ändå en ständigt återkommande upplevelse. Säg att jag har AK offsuit. Höjer 3-4 x BB och får syn av en person. Flopen faller: J 3 7, jag bettar, han synar. Hur ska man fortsätta spela handen? Citera
jojje2k Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Ingen specifik händelse, men ändå en ständigt återkommande upplevelse. Säg att jag har AK offsuit. Höjer 3-4 x BB och får syn av en person. Flopen faller: J 3 7, jag bettar, han synar. Hur ska man fortsätta spela handen? Om fi är callingstation är det ju bara lägga ner direkt Citera
Mr_Lie Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Inse att du är slagen, checka och hoppas på gratiskort, vid bet från FI, fold. AK är den mest överskattade handen anser jag, många hade nog överspelat den i en situation som den du beskriver. Citera
Recommended Posts