norrman82 Postad 26 September , 2006 Rapport Postad 26 September , 2006 Vad är era tankar om skillnaden mellan svensk dagtid och kvällstid? Som det verkar är det många fler kvar vid bubblan och mycke tightare ITM spel på dagarna än på kvällarna. Men sen känns det som om man på kvällarna trotts detta lättare kan stjäla. För folk pushar hellre på dagtid mot raisen ist för att lägga sig. Och med questionable hands. Någon annan än jag som känner av skillnaderna? Citera
allt Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Lite OT men: Är det 5+1$ på stars, dom ska ju ha lägre rake sägs det? Citera
ampixo Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Det är $6+$0.50. Och nej jag kan inte tänka mig att det är någon skillnad på dag och kvällstid. Det är nog bara det selektiva minnet som spökar! Citera
Gäst Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Det är $6+$0.50.Och nej jag kan inte tänka mig att det är någon skillnad på dag och kvällstid. Det är nog bara det selektiva minnet som spökar! På $22 och $33 är skillnaden på dagtid och nattid rättså stor (pratar om Party) så visst kan det vara lite skillnad på stars oxå. Citera
Ceritus Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Personligen tycker jag att skillnaden är rätt stor mellan dag och kvällstid. På dagen är spelet tightare och det tar mycket längre tid att lira en sng. På kvällar/nätter "speedas" spelet upp rejält och dom toklösa kamikaze tomtarna verkar ha vaknat till liv. Det ligger absolut mer värde i spelet på kvällar och nätter särskillt på dom lägre nivåerna. Citera
Recommended Posts