Gå till innehåll

Conspiracy - $33 & $55 SnG

Recommended Posts

• Svars 647
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jo precis ligger man ute med 20 inköp i stöten, så är det inte direkt NÖTEN att ha 50buyin roll. fan va djag rimmar? =D

Vet inte riktigt hur jag ska lära dig o ta stora förlster och swings. Kan säga att jag backade $840 vid ett tillfälle förra månaden men klarade av det liksom. Sen har jag å andra sidan trashat min dörr efter ett antal $100 förluster. Kanske beror på hur man får förlusterna?

Du måste få sämre respekt för pengarna. Jag cashar bara ut från rullen en gång om året så då är det lättare att hålla en distans till den och dess förluster. Ser $ på kontot som monopolstash liksom.

Just att det beror på hur man förlorar pengarna stämmer så sjukt bra. Att jag tiltade sönder igår var berodde nog inte enbart på de faktiska pengarna jag förlorade utan även på att jag var sjukt trött, hungrig och visste att jag va tvungen att gå upp tidigt (läs: 12.00) för att åka in på föreläsning.

Postad

Spelade en $33 freezout på Part som blev klar precis...Kom tvåa :P:P:P:P:P:P:P

Spelade rätt kasst HU plus att jag fick riktigt kassa kort.

Inkasserade dock $1300 för 2:a platsen.

Goodstreak???

December börjar se fint ut.... :)

:heart::heart::heart::heart::heart:

Postad
Orkar man spela 5k på Party som börjar om en kvart? Hmm...

Efter 2 minuters övervägning så orkar jag :) Har ju för fan ingen föreläsning imorrn...Så skönt :P Ska in o köpa julklappar imorrn däremot, sjukt segt men men, vad gör man inte :)

Har en Schnitzel Cordon Bleu på G i mikron, måste ju ladda om batterierna. Om ca 1h går det även en $33 freezout på Party, orkar nog spela den oxå.

Sömn är helt klart överskattat.

Postad

Kom på att jag fick en flaska rysk vodka av pappa när han va här. Inhandlad i Ryssland till och med så det är äkta vara. Kanske läge att fira lite :twisted:

Postad

Ute ur freezouten, va bara 70 med typ så orkade inte riktigt engagera mig.

I 5k turren går de rätt bra. Har nästan 11k i stacken och average ligger på 6,7k.

Postad

Trixade en massa vid ett stöldförsök och är nu nere på 8,7k, average på 11,4k...Jävligt onödigt.

Postad
Den här gången tackar jag Myssion för MSN-supporten! Tack!

1. HU-fisk. ;)

2. Tack för katten.

:)

1. Ingen kommentar :P:heart:

2. Jenny* är jättestolt över katten :)

-----

* jenny-mccarthy-04.jpg

Postad

Har $2k på väg in till Neteller som sen ska in på FTP. Tog interntbanköverföring till Neteller så jag får väl inte pengarna förrän på måndag :?

:heart::club::diamond::spade:

Nu blir det ett par MTT's...

...9k på FTP

...och en $33 freezout på Party