MJ Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Grattis! Finns inget roligare än att vinna mtt. Har själv varit kall sedan i augusti (men vann 2 då). Mitt cg betalar för mtt just nu. Wish me luck! Citera
Gäst Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Grattis till turneringsklonken Tack Tror jag är mer nöjd med själva vinsten än pengarna Citera
MJ Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Grattis till turneringsklonken Tack Tror jag är mer nöjd med själva vinsten än pengarna Det ÄR status att vinna mtt. Respekt! Citera
thefman Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Grattis till turneringsklonken Tack Tror jag är mer nöjd med själva vinsten än pengarna Grattis till klonkamenten! Finns knappt nått skönare än första MTT vinsten! Man kan bara luta sig tillbaka, tända ciggen och se så där skönt nyknullad ut =) Citera
Gäst Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Tack alla! Känns kul att ni tittar in Citera
allt Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Jag stämmer in i kören och gratulerar till vinsten Citera
emilio_15 Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Nice! Btw, prova att sharkscopa KlonkSork på stars Ska inte klaga på badbeats på ett tag Citera
Gäst Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Återigen, tack alla! (á la Punkrock-style) Ska dra igång lite spel nu, har föreläsning kl. 13 imorrn så det blir förmodligen ingen jättegrind. Vet inte riktigt vad jag ska spela Förmodligen lite 9-manna på FTP, men samtidigt är jag sugen på 45-manna Citera
Recommended Posts