Gå till innehåll

Conspiracy - $33 & $55 SnG


Conspiracy

Recommended Posts

Spelade så värdelöst och okoncentrerat i slutet igår så jag stängde av datorn på 2 röda. Blev -$93 vilket jag inte alls är missnöjd med eftersom jag spelade så uselt. Känner att jag börjar bli lite trött på SNG's stundtals och då gör väldigt marginella spel. Vet inte hur jag ska göra i fortsättningen. Försöka madplussa på $33 och snabbt kunna börja spela $55 vore en lösning :P

 

 

November:

BR:$X Resultat: $1575 Antal SNG's: 392

 

Resultat på Prima som ej är "bokfört": $335 X

7/11: $33 15

8/11: $305 22

9/11: $100 20

10/11: $16 35

11/11: $101 15

12/11: $72 14

13/11: $14 13

14/11: $100 20

15/11: $44 18

16/11: $200 30

17/11: $136 12

18/11: $202 19

19/11: $288 26

20/11: $99 37

21/11: $51 13

22/11: $36 12

23/11: $186 38

24/11: $93 21

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 647
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu lägger jag av att spela låga PP på tidiga levels...slänger bort en massa marker bara...

 

Borde trots allt finnas värde i att limpa in med många motståndare om man kan hålla den gamla devisen "no set - no bet"

 

Ja, du har säkert rätt. Vara bara jättetiltad när jag skrev det eftersom jag aldrig träffade nåt...Däremot i tidig position är jag fortfarande jävligt tveksam...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$33 MTT: Paus nu, har 4k och average på 6.8k. 75 kvar och 20 får betalt.

 

PartyPoints frirullen: Har 13,7k och average på 6k. 147 kvar och 60 får betalt. 1:an får $375 så det är det enda att satsa på.

 

Kanske speler $11 rebuy om 10 min, har inte bestämt mig än. Gillar dock rebuys på party eftersom man kan köra AI-rebuy tricket en massa ggr :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Hade nyss tiltat bordet genom att gå AI med 62o utan träff i en rätt stor pott och sen skrytit jättemkt om det :D Sen händer detta, så skönt...

 

***** Hand History for Game 5461185225 *****

NL Texas Hold'em Trny: 30510943 Level: 3 Blinds(50/100) - Saturday, November 25, 19:57:37 ET 2006

Table Rebuy (886669) Table #8 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 9

Seat 3: nobes999 ( 4821 )

Seat 4: DVDHiti ( 3225 )

Seat 5: Centauren55 ( 2943 )

Seat 6: TPackage1 ( 6055 )

Seat 7: orisopha2006 ( 2080 )

Seat 8: Zleepwalker ( 9559 )

Seat 10: Donjuan23111 ( 18552 )

Seat 2: chise555 ( 9435 )

Seat 1: flynny2004 ( 4535 )

Trny: 30510943 Level: 3

Blinds(50/100)

** Dealing down cards **

Dealt to Zleepwalker [ As Ac ]

DVDHiti folds

Centauren55 calls [100]

TPackage1 raises [400]

orisopha2006 calls [400]

Zleepwalker raises [999]

Donjuan23111 folds

flynny2004 folds

chise555 folds

nobes999 folds

Centauren55 folds

TPackage1 calls [599]

orisopha2006 folds

** Dealing Flop ** [ 5d, 9d, 3c ]

TPackage1 bets [2224]

Zleepwalker is all-In [8560]

Zleepwalker: u want to be as cool as me?

TPackage1 is all-In [2832]

** Dealing Turn ** [ 4h ]

** Dealing River ** [ 8h ]

TPackage1 shows [ 6h, 6d ]a pair of Sixes.

Zleepwalker shows [ As, Ac ]a pair of Aces.

Zleepwalker wins 3504 chips from side pot #1 with a pair of, Aces.

Zleepwalker wins 12760 chips from the main pot with a pair of, Aces.

waiting for TPackage1 to rebuy in 30 seconds to continue playing in the tournament

Player TPackage1 finished in 107.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får nog hålla med om att det mesta är ditt fel Conspiracy. ;)

 

Blev lite sugen på att spela SnGs igår efter att ha börjat följa din dagbok igen, och vad händer? 8 spelade, en (1!) ITM och det var en tredjeplats...

 

Så... när kommer Conspiracys SnG-film så vi som toksuger också kan lära oss att vinna lite? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får nog hålla med om att det mesta är ditt fel Conspiracy. ;)

 

Blev lite sugen på att spela SnGs igår efter att ha börjat följa din dagbok igen, och vad händer? 8 spelade, en (1!) ITM och det var en tredjeplats...

 

Så... när kommer Conspiracys SnG-film så vi som toksuger också kan lära oss att vinna lite? :)

 

Hehe, ja en film vore ju rätt kul att göra...får suga på den karamellen ett tag. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade TM lite och såg att jag är totalt +$4886 på SNG. Måste fira vid 5k! :P (egentligen är det mer eftersom Partys HH's var muppiga för några månader sen och de gick inte att importera, men det räknas inte)

 

4443 plus i min TM hoppas du får en badstreak... ;)

 

Lyckats hitta fin plusset två sista dagarna $1250. TM plus $5583

 

Nu ska jag fira genom att gå och sova.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte blivit någon dagbok senaste dagarna...är lite osäker på om jag ska fortsätta skriva i fortsättningen, det får framtiden utvisa.

 

Har spelat lite HU SNG's de senaste dagarna. Känns som om det är ett naturligt kompliment till 10-manna SNG och något jag verkligen vill lära mig 100%. Det är även riktigt bra träning för mig att jobba bort tilten eftersom HU stundtals kan tilta mig extremt. Känns som om det blivit bättre på den fronten efter bara några dagar vilket känns riktigt skönt. Sammanlagt har jag inte spelat så många men ligger ungefär break-even. Spelade en del turbos i början vilket sänkte resultatet en hel del, nu är det bara regulars som gäller och där går det helt okey. Spelar idagsläget bara $21 på FTP eftersom jag vill lära mig "från början" men kommer nog börja på $31,5 inom en inte alltför lång framtid.

 

Tänker även ta tag i 10-manna snart igen och då är det $33 som gäller. Kände att jag helt plötsligt tappade suget för 10-manna men nu börjar det komma tillbaka ;)

 

Spelade även två MTT's igår. 15k på FTP och 5k på Party. På FTP åkte jag rätt tidigt efter första pausen så det var inte mkt att göra. På Party gick det bättre och slutade 9:a. Låg riktigt bra till när det var runt 20 pers kvar men tappade då en nyckelpott. En aggro höjde pre och jag pushade med QQ, han hade KK som stod så det var inte mkt att göra. Fick sen en riktigt värdelös bordsplacering med två stortstackar direkt efter mig vilket sög stenhårt.

 

Kom in på finalbordet som 5:a eller nåt men hade bara runt 15 BB. Andra handen fick jag KJ i BB. En spelare som jag kände till sen tidigare i turneringen som aggro höjde först in från SB och jag pushade med KJ, han visade upp AJ. Floppen kom med en K som bringade hopp, dock träffade han nån obehaglig springande stege och jag var ute. Tycker jag spelade helt rätt i den handen så det var inte mkt att göra. Jag kunde säkert ha gnetat till mig en 5:e plats eller nåt men det kändes ointressant eftersom en snabb uppdubbling inneburit en rejäl stack och bra chans på top 3.

 

Under hela turneringen var det väl ett par händer jag spelade rätt kasst men överlag känner jag att mitt MTT-spel utvecklats en hel del, vilket så klart känn hur bra som helt.

 

Tror jag fick runt $150 för 9:e platsen btw.

 

Plussade även lite på HU SNG's och slutade +$49.

 

Än så länge +$159 i december vilket ändå får anses som bra efter bara en speldag.

 

Ikväll blir det antagligen väldigt lite spel, förmodligen ingenting. Tjejen ska kolla på Eurovision song contest för barn. Det sänds från Rumänien tydligen och eftersom hon kommer därifrån så vill hon se det. Känner att jag kanske borde kolla på det med då ;)

 

Huh, vilket långt inlägg det här blev...

 

Nu ska jag gå och lämna in en film vi hyrde igår. Break Up med Jennifer Aniston och Vince Vaughn, riktigt tjejfilm men ändå rätt rolig. Tungt att man känner igen sig lite i Vaughn's karaktär bara :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska jag gå och lämna in en film vi hyrde igår. Break Up med Jennifer Aniston och Vince Vaughn, riktigt tjejfilm men ändå rätt rolig. Tungt att man känner igen sig lite i Vaughn's karaktär bara :shock:

 

Mm lite jävla jobbigt se den med bruden då man typ genomlever vissa av dem där grälen heheheh

 

Man får sig en tankeställare!

 

Idag tex har jag VELAT juldekorera med tjejen.

Jag har VELAT gå på stan och se henne köpa kläder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...