Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ute ur party som 3600-nånting. :(

Blev lite shortstacked efter några påkomna stöldförsök. Såg min chans att sno en pott som fyra hade limpat in i med AJo på BB. Tryckte och en kille synade med KK.

Postad

Blev lite shortstacked efter några påkomna stöldförsök. Såg min chans att sno en pott som fyra hade limpat in i med AJo på BB. Tryckte och en kille synade med KK.

Nytt försök på söndag..gg

Postad

Nytt försök på söndag..gg

Går jävligt bra för dig ser jag. Go Go Go!
Postad

Ute pa FT pa plats 1000 eller nat. Spelade daligt. Stallde in med ett floppat fargdrag pa bradan 10-Q-Q... J-J (!) hittar syn. Ingen hjalp. Spelade som en sopa hela tiden. Illa. :cry:

Nytt forsok om en vecka.

Postad

Jag A9 mot QJ

Flop KT9 (han floppar stegen!)

Check-Check

Turn K. Jag betar halva potten. Han synar bara.

River K

Nu har jag kåk mot hans stege. Han går all-in och jag synar.

Double

Två händer senare

:Jh::Th: på BB. MP miniraisar, SB och jag synar. Floppar :Jc::Tc::2c:

Det blir bråk om potten, MP är potcommited, han har stoppat in 3500 och har 700 kvar då han foldar efter jag satt han all-in. Han hade inte flush :)

87'a av 590 kvar.

Postad
Jag A9 mot QJ

Check-Check

River K

Double

Två händer senare

Det blir bråk om potten, MP är potcommited, han har stoppat in 3500 och har 700 kvar då han foldar efter jag satt han all-in. Han hade inte flush :)

87'a av 590 kvar.

Härligt, fortsätt så..

Postad
Jag A9 mot QJ

Check-Check

River K

Double

Två händer senare

87'a av 590 kvar.

Härligt, fortsätt så..

Det rullar på. Synd att jag folda 55 när två gått all-in. Dom hade 99 och A9..Bordet: A54 ... Q...5. Fan, mitt fyrtal!
Postad

Nu har alla som spelat för Team Railbirds åkt ut.

Resultatlistan:

FullTilt (1279 spelare till start)

73 Cyntax = Cyntax ($447,65)

77 Surfludde = imthepilot ($447,65)

197 Robster80 = R0b5ter

579 -_- = tiltskuja

589 arsenalrulez = arsenalrulez

676 emilio_barzini = emilio_bar

983 ziddax = Ziddax

1026 benknackan = benknackan

1078 Jennez = Jennez

parre (startade inte)

Party Poker

341 Kidder = Dalajar ($607,20)

1612 DaPine87 = HUMan1234

1811 Caines = caines1

2486 Avsaknad = RailAvsaknad

3048 Hakflem = Hakflem

3413 Waggho = Dorkas

3870 aglo = Grindarn

4006 Santa_Bege = V0ldem0rt

4617 gdaily = gamersdaily

4922 Nusseman = Sam_Nunes

Jag är faktiskt besviken på det magra resultatet. Vad hände?

Postad

Samma här. Bra kort, dåliga floppar (fast å andra sidan lyckades jag minimera förlusterna de flesta gångerna, men det hjälper inte resultatet).

När jag väl var stor favvo mot en galning så hade han förstås tur.

Ja, jag är bitter..

Jag efterlyser lite taktiksnack. Fram för allt vad som anses vara en "skrämmande" bet i de låga nivåerna? De MTT jag spelat i det sista har en 6xbet ansetts vara skrämmande. Här var det rena frirulle-hysterin.

Jag behöver reloada min mentala inställning, spelar med fel MTT-strategi, känns det som. :oops:

Postad

ja om vi säger så jag låg bra till hela tiden ... sen för att en big stack som täcker mig ska klonka ut mig med en runner runner stege och ta chipleaden ... är inte kul känner i alla fall att jag spela bra ! ... även om jag var tdigt ute...

Och som waggho sa bra er som klarade att nå ITM :)

Postad

Kan bara tala för mig själv och jag är ruskigt besviken på min egen prestation. Spelade helt fel i minst 2 situationer och var inte riktigt helskärpt. Kan man vara övertänd inom poker?

Nästa vecka...då JÄVLAR!

Postad

Se det som uppvärmning. Nästa vecka ska kungarna stå i 70/30 lägen :)

Hade 91/9 läge eller vad de är i sista handen me dubbla average i stacken drygt ;S ...

Postad

Jag hade taskig timing som jag hade hela förra veckan. Då jag hade misstänkta kåjnfliplägen tidigt valde jag att hålla potterna små, träffade och vann 3 minipotter. Sen tvingade korttorka mig att spela en stor pott via preflop pang pang vilken jag naturligtvis torskade på kåjnflipp.

Postad

Sorry för att jag inte kunde spela. Min dator hemma har dött. Helt. Min diagnos är att antingen så är HD:n kaputt, eller så är det något långt mer allvarligt fel som jag inte kan fixa själv. Var duktig och köpte ny HD igår, men det är väl klart att jag ska köpa en IDE-disk ist. för SATA som jag behöver?

Ska lämna tillbaka den idag och fixa en SATA-disk, sedan får vi se hur det går. I värsta fall lånar jag en burk av en vän tills jag orkar fixa min egen, så nästa söndag är jag med och klonkar rakt jävla ut!

Postad

Samma här. Bra kort, dåliga floppar (fast å andra sidan lyckades jag minimera förlusterna de flesta gångerna, men det hjälper inte resultatet).

När jag väl var stor favvo mot en galning så hade han förstås tur.

Ja, jag är bitter..

Jag efterlyser lite taktiksnack. Fram för allt vad som anses vara en "skrämmande" bet i de låga nivåerna? De MTT jag spelat i det sista har en 6xbet ansetts vara skrämmande. Här var det rena frirulle-hysterin.

Jag behöver reloada min mentala inställning, spelar med fel MTT-strategi, känns det som. :oops:

Lite taktik snack hade väl l varit skoj så här i efterhand och kanske behövligt, hrmmmm.

Jag vet inte om detta är den den ultimata tråden att göra det i.