gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Ja, men det var inte så mycket att snacka om, stal som shortstackad med T9s, träffade floppen, och ni kan gissa om turn passade motståndarens AQ. Ett tips i gissandet är att läsa min dagbok http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=572672#572672 Citera
Kidder Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Chatten suger duktigt just nu på railbirds, hoppas dom får rätt på det snart. Citera
Waggho Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Ute ur party som 3600-nånting. Blev lite shortstacked efter några påkomna stöldförsök. Såg min chans att sno en pott som fyra hade limpat in i med AJo på BB. Tryckte och en kille synade med KK. Citera
Kidder Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Ute ur party som 3600-nånting. Blev lite shortstacked efter några påkomna stöldförsök. Såg min chans att sno en pott som fyra hade limpat in i med AJo på BB. Tryckte och en kille synade med KK. Nytt försök på söndag..gg Citera
Cyntax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Ute ur party som 3600-nånting. Blev lite shortstacked efter några påkomna stöldförsök. Såg min chans att sno en pott som fyra hade limpat in i med AJo på BB. Tryckte och en kille synade med KK. Nytt försök på söndag..gg Går jävligt bra för dig ser jag. Go Go Go! Citera
Jennez Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Ute pa FT pa plats 1000 eller nat. Spelade daligt. Stallde in med ett floppat fargdrag pa bradan 10-Q-Q... J-J (!) hittar syn. Ingen hjalp. Spelade som en sopa hela tiden. Illa. Nytt forsok om en vecka. Citera
Cyntax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Jag A9 mot QJ Flop KT9 (han floppar stegen!) Check-Check Turn K. Jag betar halva potten. Han synar bara. River K Nu har jag kåk mot hans stege. Han går all-in och jag synar. Double Två händer senare på BB. MP miniraisar, SB och jag synar. Floppar Det blir bråk om potten, MP är potcommited, han har stoppat in 3500 och har 700 kvar då han foldar efter jag satt han all-in. Han hade inte flush 87'a av 590 kvar. Citera
emilio_barzini Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Åker på Full Tilt med AA mot JJ som settar på turn. Essen är bra har jag hört, 3 gånger bust med dom idag. Kul Citera
Kidder Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Jag A9 mot QJFlop KT9 (han floppar stegen!) Check-Check Turn K. Jag betar halva potten. Han synar bara. River K Nu har jag kåk mot hans stege. Han går all-in och jag synar. Double Två händer senare på BB. MP miniraisar, SB och jag synar. Floppar Det blir bråk om potten, MP är potcommited, han har stoppat in 3500 och har 700 kvar då han foldar efter jag satt han all-in. Han hade inte flush 87'a av 590 kvar. Härligt, fortsätt så.. Citera
Cyntax Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag A9 mot QJFlop KT9 (han floppar stegen!) Check-Check Turn K. Jag betar halva potten. Han synar bara. River K Nu har jag kåk mot hans stege. Han går all-in och jag synar. Double Två händer senare på BB. MP miniraisar, SB och jag synar. Floppar Det blir bråk om potten, MP är potcommited, han har stoppat in 3500 och har 700 kvar då han foldar efter jag satt han all-in. Han hade inte flush 87'a av 590 kvar. Härligt, fortsätt så.. Det rullar på. Synd att jag folda 55 när två gått all-in. Dom hade 99 och A9..Bordet: A54 ... Q...5. Fan, mitt fyrtal! Citera
Cyntax Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Nu har alla som spelat för Team Railbirds åkt ut. Resultatlistan: FullTilt (1279 spelare till start) 73 Cyntax = Cyntax ($447,65) 77 Surfludde = imthepilot ($447,65) 197 Robster80 = R0b5ter 579 = tiltskuja 589 arsenalrulez = arsenalrulez 676 emilio_barzini = emilio_bar 983 ziddax = Ziddax 1026 benknackan = benknackan 1078 Jennez = Jennez parre (startade inte) Party Poker 341 Kidder = Dalajar ($607,20) 1612 DaPine87 = HUMan1234 1811 Caines = caines1 2486 Avsaknad = RailAvsaknad 3048 Hakflem = Hakflem 3413 Waggho = Dorkas 3870 aglo = Grindarn 4006 Santa_Bege = V0ldem0rt 4617 gdaily = gamersdaily 4922 Nusseman = Sam_Nunes Jag är faktiskt besviken på det magra resultatet. Vad hände? Citera
Waggho Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Ja, ingen höjdarstart. Man skulle nog nästan kunna kalla det fiasko. Bra jobbat av er som kom ITM i alla fall! Nästa vecka tar vi dem. Citera
Santa_Bege Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag är faktiskt besviken på det magra resultatet. Vad hände? Samma här. Bra kort, dåliga floppar (fast å andra sidan lyckades jag minimera förlusterna de flesta gångerna, men det hjälper inte resultatet). När jag väl var stor favvo mot en galning så hade han förstås tur. Ja, jag är bitter.. Jag efterlyser lite taktiksnack. Fram för allt vad som anses vara en "skrämmande" bet i de låga nivåerna? De MTT jag spelat i det sista har en 6xbet ansetts vara skrämmande. Här var det rena frirulle-hysterin. Jag behöver reloada min mentala inställning, spelar med fel MTT-strategi, känns det som. Citera
benknackan Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 ja om vi säger så jag låg bra till hela tiden ... sen för att en big stack som täcker mig ska klonka ut mig med en runner runner stege och ta chipleaden ... är inte kul känner i alla fall att jag spela bra ! ... även om jag var tdigt ute... Och som waggho sa bra er som klarade att nå ITM Citera
ziddax Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag är faktiskt besviken på det magra resultatet. Vad hände? Kan bara tala för mig själv och jag är ruskigt besviken på min egen prestation. Spelade helt fel i minst 2 situationer och var inte riktigt helskärpt. Kan man vara övertänd inom poker? Nästa vecka...då JÄVLAR! Citera
Nusseman Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag är faktiskt besviken på det magra resultatet. Vad hände? Se det som uppvärmning. Nästa vecka ska kungarna stå i 70/30 lägen Citera
benknackan Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag är faktiskt besviken på det magra resultatet. Vad hände? Se det som uppvärmning. Nästa vecka ska kungarna stå i 70/30 lägen Hade 91/9 läge eller vad de är i sista handen me dubbla average i stacken drygt ;S ... Citera
Hakflem Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag hade taskig timing som jag hade hela förra veckan. Då jag hade misstänkta kåjnfliplägen tidigt valde jag att hålla potterna små, träffade och vann 3 minipotter. Sen tvingade korttorka mig att spela en stor pott via preflop pang pang vilken jag naturligtvis torskade på kåjnflipp. Citera
parre Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Sorry för att jag inte kunde spela. Min dator hemma har dött. Helt. Min diagnos är att antingen så är HD:n kaputt, eller så är det något långt mer allvarligt fel som jag inte kan fixa själv. Var duktig och köpte ny HD igår, men det är väl klart att jag ska köpa en IDE-disk ist. för SATA som jag behöver? Ska lämna tillbaka den idag och fixa en SATA-disk, sedan får vi se hur det går. I värsta fall lånar jag en burk av en vän tills jag orkar fixa min egen, så nästa söndag är jag med och klonkar rakt jävla ut! Citera
Kidder Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag är faktiskt besviken på det magra resultatet. Vad hände? Samma här. Bra kort, dåliga floppar (fast å andra sidan lyckades jag minimera förlusterna de flesta gångerna, men det hjälper inte resultatet). När jag väl var stor favvo mot en galning så hade han förstås tur. Ja, jag är bitter.. Jag efterlyser lite taktiksnack. Fram för allt vad som anses vara en "skrämmande" bet i de låga nivåerna? De MTT jag spelat i det sista har en 6xbet ansetts vara skrämmande. Här var det rena frirulle-hysterin. Jag behöver reloada min mentala inställning, spelar med fel MTT-strategi, känns det som. Lite taktik snack hade väl l varit skoj så här i efterhand och kanske behövligt, hrmmmm. Jag vet inte om detta är den den ultimata tråden att göra det i. Citera
emilio_barzini Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Ja vad ska man göra när AA blir knäckt av JJ och man ligger på avarage? Bara att bryta ihop och komma igen. Grattis ni som kom ITM iaf! Som sagt, nästa vecka!! Då tar vi iaf 2st finalbordsplatser!!: Citera
parre Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Parre = ParreToTheRail på FTP Ska klonka hem skiten på söndag är jag rätt säker pÅ! Citera
Santa_Bege Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Parre = ParreToTheRail på FTP Ska klonka hem skiten på söndag är jag rätt säker pÅ! Härligt! Du och jag HU då Citera
Recommended Posts