Gå till innehåll

Vart ska jag spela SH NL100 och NL200


pepe82

Recommended Posts

Hej

Ursäkta för den här frågan. Jag vet att liknade frågor vart uppe förut. Läst de flesta trådar men har inte hittat någon som passar mig. Är väldigt osäker nu.

 

Jag ska gå upp till SH NL 200 och behöver en sajt att spela på.

 

1. Mycket fisk. (Jag personligen tycker om höga snitt potter)

2. RB (INGEN DISSKUSION UTAN DET SKA BARA FINNAS PÅ NÄTVERKET)

3.Hyfsad trafik på dagarna brukar själv spela 2-3 bord. så jag vill kunna välja mellan säg 7-10st bord.

4. Trevlig bra support, kanske lite bonus program för trogna spelare plus gärna en shop. (inget viktigt bara önskemå)

5.Skattefritt

 

Funderar lite på BossMedia, Ipoker, Tain. Vill inte spela på Crypto, prima, B2B och Party samt Stars faller ut också

 

Vore tacksam för bra råd och hur ni upplever motståndet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt kanske vore nått. Där e typ 15st SH NL200 bord igång just nu kl 12 en måndag.

 

Edit: Jag spelar bara NL100 men det finns gott om fisk på den nivån iaf.

 

Skattefritt?

 

 

enligt skattetråden, ja.

 

 

 

prova world poker exchange kanske? skatt men 0 % rake...

 

 

själv bojkottar jag full tilt pga att de infört cap-borden även om det finns vanliga bord också som är mer populära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tain har verkligen stabiliserats om man jämför nätverkets start. Knappt något lagg alls nu för tiden, men enligt mig så förstör de utséendet vid borden mer och mer. Nu vid den senaste uppdateringen så ser man markerna knappt. Chipsen är ruggigt fula också :D

Tror Tain kan vara något för dig ändå, det börjar bli rätt hygglig trafik, speciellt på dagarna. Bye!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag kan bara rekommendera Ultimate Bet som måste vara den bästa siten när det gäller driftsäkerhet och snabbhet.

 

Där hittar du 90% amerikaner, vilket, oftast, är positivt. Du kommer lätt upp i det antalet bord du pratar om och spelar du dagstid så får du också glädjen att spela mot många nattfestande amerikaner (speciellt på helgerna).

 

Dock är UB inte skattefri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag kan bara rekommendera Ultimate Bet som måste vara den bästa siten när det gäller driftsäkerhet och snabbhet.

 

Där hittar du 90% amerikaner, vilket, oftast, är positivt. Du kommer lätt upp i det antalet bord du pratar om och spelar du dagstid så får du också glädjen att spela mot många nattfestande amerikaner (speciellt på helgerna).

 

Dock är UB inte skattefri.

 

De har väl inte rakeback heller va jag vet, eller?

 

Annars gillar jag UB också. Snabbt, snyggt och tighta spelare som man lätt kan köra över.

 

Lobbyn är inte så bra dock. Ingen info om average stack o sånt i lobbyn. Turneringarna känns inte som i samma klass som partys o pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag kan bara rekommendera Ultimate Bet som måste vara den bästa siten när det gäller driftsäkerhet och snabbhet.

 

Där hittar du 90% amerikaner, vilket, oftast, är positivt. Du kommer lätt upp i det antalet bord du pratar om och spelar du dagstid så får du också glädjen att spela mot många nattfestande amerikaner (speciellt på helgerna).

 

Dock är UB inte skattefri.

 

De har väl inte rakeback heller va jag vet, eller?

 

Annars gillar jag UB också. Snabbt, snyggt och tighta spelare som man lätt kan köra över.

 

Lobbyn är inte så bra dock. Ingen info om average stack o sånt i lobbyn. Turneringarna känns inte som i samma klass som partys o pokerstars.

 

Jodå, jag har ett jättebra RB-avtal ONLY FOR YOU! :D

 

Skämt sido, det finns men jag är ingen affe så fråga inte mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej sista beslutet

 

Som sagt så har jag kommit fram till Full Tilt poker (FTP) eller Tain och då Parbet eller Betsafe.

 

En lite fråga just nu känns det som en stor del av PF.nu grindar på FTP räcker fisken till eller är det många bra spelare där nu?

 

Parbet eller Betsafe någon som har erfarenhet av siterna och hur är motståndet?

 

PS. UB har RB finns på det flesta RB sidor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...