synare Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Vad är det som hänt med cardrunners? kommer inte till cr utan får upp en inloggningsruta "autentisering krävs"... skumt Fler som märkt att det inte är som det brukar? Citera
Stefan99 Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Vad är det som hänt med cardrunners? kommer inte till cr utan får upp en inloggningsruta "autentisering krävs"... skumt Fler som märkt att det inte är som det brukar? Tror dom uppdaterar någonting. ska fungera igen efter kl.24 sv tid har jag fått höra. Citera
Stefan99 Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Är det bara jag som har problem med att uppgradera mitt account! Har inte fått det att fungera, någon som lyckats med det kanske har lust att hjälpa mig:-P Citera
Jur.stud Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Bumpar tråden. Är intresserad av att skaffa mig ett medlemsskap på cardrunners. Skulle någon kunna svara på om man förlorar sign up-feen för det fall att man slutar betala varje månad? D.v.s. behöver du erlägga avgiften ytterligare en gång? Citera
walkalone Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Du betalar ett medlemsskap, sedan betalar du motsvarande 27 dollar varje månad (låter kanske dyrt,men du får tillgång till alla videos. Citera
Narkissoz Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 Bumpar tråden. Är intresserad av att skaffa mig ett medlemsskap på cardrunners. Skulle någon kunna svara på om man förlorar sign up-feen för det fall att man slutar betala varje månad? D.v.s. behöver du erlägga avgiften ytterligare en gång? Du kan strunta i månadsavgiften i ett halvår utan att behöva betala signupavgiften igen, om jag inte minns fel. Citera
Jur.stud Postad 25 December , 2008 Rapport Postad 25 December , 2008 Cardrunners är sjuukt bra! Citera
silvertip Postad 28 Februari , 2009 Rapport Postad 28 Februari , 2009 Verkar vara en bra sida! har dock lite problem att se detaljerna på borden ordentligt... förstoringen gör även att en viss del av bordet ibland "simmar ur bild" (har bara tittat på samples). någon annan somm upplever detta? Citera
calzer Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Man kan välja båda alternativen. Men laddar man ner filmen behöver man logga in via windowsmediaplayer för att se den, så man kan bara titta på dom så länge man är medlem. Går det att komma runt detta? Citera
Recommended Posts