SaInT Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Okej, nu när du är tillbaka och i action, har du något emot att posta all relevant information för coachningen. Så som pris, tillvägagånssätt, tid du hade tänkt lägga ner osv. /Sirocko Alla frågor du har är besvarade i första posten. Nej. Den viktigaste punkten är utelämnad. Citera
crillux Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Tyst som i graven om detta... Jag kunde möjligen vara intresserad, men skulle nog vilja se lite mer angående prismodellen. Citera
Jessica Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Postad 10 November , 2006 Jag förstår inte varför någon som vid sina mest utblottade stunder haft MINST en halv mille Kr på kontot vill lägga ner tid på att coacha FL lirare? Lär ju kosta aset om det ska bli EV+ de där, för Jessica dvs. Lycka till med coachningen iaf I guess=) Så sjukt mkt i skolan just nu har inte haft tid o fixa med detta. Varför jag vill coacha när jag ändå har pengar och kanske kan spela så att jag får mer? 1) No risk only reward 2) Kan vara bra för personlighetsutvecklingen att coacha då jag ambitioner att få ett ledarjobb av något slag i framtiden. 3) Kul att hjälpa folk som uppskattar mig till att bli bättre! Citera
Klyka Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 1) No risk only reward 2) Kan vara bra för personlighetsutvecklingen att coacha då jag ambitioner att få ett ledarjobb av något slag i framtiden. 3) Kul att hjälpa folk som uppskattar mig till att bli bättre! 4) Learning by teaching Ett av de bästa sätten att befästa och utveckla sina kunskaper, imo. Citera
Kenan83 Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 hmm seriös tråd, Jessica Kommer du ha tid snart? Citera
Jessica Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Postad 11 November , 2006 Ok, nu kör vi! Jag kommer coacha någon utvald gratis ett par timmar så att den kan recensera mig och så att jag kan få lite feedback på mitt arbete. För att bli denna skall du uppfylla dessa punkter. - Spela minst 2/4 - Vara öppensinnad och villig att lära - Relativt "känd" på forumet PM'a mig med ansökninar. Söndag kväll 20.00 är sista anmälningstiden Citera
Jessica Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Postad 11 November , 2006 endast fl? jag suger på nl Citera
Jessica Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Postad 19 November , 2006 Ruterkung blev den lyckliga! JAg kommer nu genomföra ett minicoach-program med honom och så hoppas jag att han sedan skriver i den här tråden om sina upplevelser med mig som coach. Citera
Ruterkung Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Ruterkung blev den lyckliga! JAg kommer nu genomföra ett minicoach-program med honom och så hoppas jag att han sedan skriver i den här tråden om sina upplevelser med mig som coach. Tack tack! Citera
JohnH Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Lycka till gubbar!! Ska bli kul o se hur du upplever det att ta lessons! Citera
Kenan83 Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Ruterkung blev den lyckliga! JAg kommer nu genomföra ett minicoach-program med honom och så hoppas jag att han sedan skriver i den här tråden om sina upplevelser med mig som coach. Nice. Ruterkung, nu är vi många som väntar på att du ska skriva lite Grattis förresten. Citera
Klyka Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Kanske en dagbok kan startas / redan finns? EDIT: Jag borde ju veta att använda sökfunktionen inna jag frågar... Citera
Miami Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Bra initiativ! Posta mkt och skapa lite kul debatt runt FL! Ruterkung må vara fisk, men han är en kul fisk. Citera
Ruterkung Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Bra initiativ! Posta mkt och skapa lite kul debatt runt FL! Ruterkung må vara fisk, men han är en kul fisk. Tack Jag ska försöka bli lite bättre i dagboken och jag hoppas/vet jag kommer få tips av jessica som hjälper mig! Citera
killerwolf Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 skippa ruterkung och coacha mig istället, jag e villig att hoppa på 5/10 eller 10/20, har rulle för det, e fett sugen på att lära mig fixed då jag dumpa 2,5k$ hu till någon på 10/20 efter mitt senaste försök på fixed :> fixed e så jävla gay. Citera
all_ur_horses Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 skippa ruterkung och coacha mig istället, jag e villig att hoppa på 5/10 eller 10/20, har rulle för det, e fett sugen på att lära mig fixed då jag dumpa 2,5k$ hu till någon på 10/20 efter mitt senaste försök på fixed :> fixed e så jävla gay. Dumpa $2,5k till mig så kan jag skicka en bra starthandstabell. Citera
killerwolf Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 mm, det var där det satt! Citera
omduvoresomjag Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 skippa ruterkung och coacha mig istället, jag e villig att hoppa på 5/10 eller 10/20, har rulle för det, e fett sugen på att lära mig fixed då jag dumpa 2,5k$ hu till någon på 10/20 efter mitt senaste försök på fixed :> fixed e så jävla gay. Dumpa $2,5k till mig så kan jag skicka en bra starthandstabell. Ger du mig 2.5k så coachar jag dig gratis under en session Citera
Jessica Postad 25 April , 2007 Författare Rapport Postad 25 April , 2007 Coachar en snubbe från pf nu. Berättar helst inte vem =) Citera
Recommended Posts